Heey, zo heb je tenminste nog es voordeel van een zwangere collegaquote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog thuis. Ik mag van de baas niet eerder dan maandag terug komen.
Heeft sowieso weinig zin, ik ben zo slap als een vaatdoek. En hun dochter ( = mijn collega ) is zwanger en het is niet wenselijk dat ik haar aansteek.
Ik ben ook nooit ziek thuis van het werk, dus gelukkig twijfelen ze ook niet aan de 'echtheid'quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heey, zo heb je tenminste nog es voordeel van een zwangere collega![]()
Naja, echte griep, daar ben je ook wel minstens een week zoet mee, en dan moet je goed uitzieken anders blijft het broeien, das helemaal niks
Dat zou natuurlijk een uitkomst zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
De eerste twee winnaars van de smartphones actie zijn bekend
[WIN!] Samsung Galaxy Apollo smartphones
Degenen die nog niet meegedaan hebben, je hebt nog een week!
Daarna worden er nog twee winnaars gekozen door het contact.
Gewoon lekker thuisblijven tot je weer helemaal fit bent, dan drie keer de trap oprennen en dan heb je zelf ook door dat nóg een paar dagen rust wel een goed idee isquote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit ziek thuis van het werk, dus gelukkig twijfelen ze ook niet aan de 'echtheid'
Als ze me zouden zien zouden ze het ook meteen geloven. En als ik de trap af moet lopen met Bink op de arm (die durft de trap al jaren niet meer af) dan doe ik er vijf minuten over omdat mijn benen zo zwalken. Ik lijk nu écht wel een oud wijf.
Het water is al aardig gezakt vandaag zag ik net op je foto's
Ik ben ook nooit ziek. Als ik ziek ben dan belt mn baas serieus drie keer per dag om te checken of ik nog leefquote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit ziek thuis van het werk, dus gelukkig twijfelen ze ook niet aan de 'echtheid'
Als ze me zouden zien zouden ze het ook meteen geloven. En als ik de trap af moet lopen met Bink op de arm (die durft de trap al jaren niet meer af) dan doe ik er vijf minuten over omdat mijn benen zo zwalken. Ik lijk nu écht wel een oud wijf.
Het water is al aardig gezakt vandaag zag ik net op je foto's
Whehe ja, vorige keer had ik zonder van de Aldi, nu zag ik ze bij de Super met en moest ik aan jou denken dus nam ik ze maar meequote:
Cool!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
Jongens, zorgen jullie goed voor je boontjes?
Want we gaan er één dezer dagen een apart topic voor openen met medewerking van Hak zelf
quote:
Die van mij zijn afgelopen zondag de grond ingegaan, nog niets te zienquote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
Jongens, zorgen jullie goed voor je boontjes?
Want we gaan er één dezer dagen een apart topic voor openen met medewerking van Hak zelf
Dat doen die lijers bij mij dus echt ALTIJD!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Griep = hardnekkig ja![]()
Zat ik laatst nog naar jouw foto's te kijken van een beschadigde Zooplusbestelling en ik dacht bij mezelf "dat heb ik nou nooit".
Nou ja, toen kreeg ik gisteren mijn bestelling; 3 doosjes kattensnoepjes en 20kg voer.
Hadden ze de doosjes onder die 20kg gestopt
Ik had gisteren antwoord op mijn klacht.quote:
Wanneer heb je besteld?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef Pagan het volgende:
Hier nog helemaal geen Hakboon, dus ook nog niets om in de grond te stoppen.
Speedoquote:Op woensdag 17 november 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Yo Ll....de speedo al uit de mottenballen gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |