Ik vind 't zo'n jankwijf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
Hoezo zou Laura niet kunnen werken als ze een moord heeft gepleegd? Dat doet ze al jaren.
Ik doelde erop dat Laura al iemand vermoord heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 't zo'n jankwijf.
Dramaqueen.
Maar geen idee ik verdenk Sil gewoon.
Omdat schrijvers het altijd op zo'n manier schrijven dat je de verkeerde mensen verdenkt en dat de oplossing verrassend is. Kijk je nu pas tv ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet waarom niemand Laura verdenkt, ze had notebene die steen in haar handen, welke jack blijkbaar de volgende aflevering gaat vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Viel mij gisteren ook op, wat een vreselijke muziekquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Kan iemand diegene ontslaan die de totaal niet passende muziek onder 50% van de scenes zet !
Ik vind haar hooguit medeplichtig aan die moord op Mary Verstraete, Laura had dan wel geholpen met het verdoven met choroform, maar Cleo had het lichaam ergens ingewikkeld en het in water gedumpt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat Laura al iemand vermoord heeft.
Net zoals dat ze een drugs-paradijs in haar huis had
Ik weet niet van onder welke steen jij nou weer tevoorschijn bent gekropen, maar reageer normaal en wees welkom of blijf anders weg.quote:
De muziek was juist verbluffend goed gekozenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Kan iemand diegene ontslaan die de totaal niet passende muziek onder 50% van de scenes zet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |