Dat is balen, doe je VWO, Havo? of zit je al op een beroepsopleiding?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Hihahoi
Morgen duits proefwerk, gaat 'm niet worden
ik sta er nu een twee voor, dus MOET eigenlijk wel een voldoende halen, maar het lukt me gewoon niet
HAVOquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is balen, doe je VWO, Havo? of zit je al op een beroepsopleiding?
3e klas, ter verduidelijkingquote:
Oordopjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
argh, ik word hier echt gek
zit hier in de kamer te leren, m'n vader zit in de keuken, het is doodstil, behalve het irritante geluid van hem die kauwgom kauwt, ik word er echt fokkertje gek van
Dan ben je nog maar een jong iemand neem ik aan? Ik had je al een jaar of 19 gegeven..quote:
zozo, dat had ik nou weer niet verwachtquote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben je nog maar een jong iemand neem ik aan? Ik had je al een jaar of 19 gegeven..
zal ik erop gaan zitten?quote:
Nee, ik moet over een minuut of 2 wegquote:
heh, balen, waarheen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik moet over een minuut of 2 weg
Heehoi!quote:
Waar word die gehouden?quote:
ik ben nogal happy, weet ook niet waaromquote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op 1 pagina nog nooit zoveelsmilies gezien. Ik word er nerveus van.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Kuukske het volgende:
epochquote:
Als je daar nu pas over hoort heb je echt onder een steen geleefdquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom zie ik trouwens ineens overal de term "kapsalon" verschijnen? Tot gisteren had ik er nog nooit van gehoord, en nu zie ik ineens op Fok! [grtdojw] en op school allemaal mensen zeggen hoe lekker een kapsalon wel niet is
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Kuukske het volgende:
lag het lekker onder je steenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom zie ik trouwens ineens overal de term "kapsalon" verschijnen? Tot gisteren had ik er nog nooit van gehoord, en nu zie ik ineens op Fok! [grtdojw] en op school allemaal mensen zeggen hoe lekker een kapsalon wel niet is
Nu moet ik bekennen dat IK onder een steen heb gewoond. Epoch?quote:
ik eet sws geen vlees, dus ik ben ook niet zo op de hoogte van al die versnaperingen, maar tochquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je daar nu pas over hoort heb je echt onder een steen geleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |