goldfuckerquote:
Nu moeten we het eigenlijk over iets R&P-igs hebben.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukske? Waar beeeeeeeeeeeeen je?
Wat is de zin van thee?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu moeten we het eigenlijk over iets R&P-igs hebben.
Reiniging van het lichaam, de lever en de nieren.quote:
Mijn vriendje drinkt stiekem koffie. Help!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu moeten we het eigenlijk over iets R&P-igs hebben.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
Mijn vriendje drinkt stiekem koffie. Help!
Hij wil zo lang mogelijk wakker blijven voor je!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet dat stiekem?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
geef em wat anders te drinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We wachten op jequote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik heb een afspraak. En dan wordt het net gezellig natuurlijk. Verdulleme.
Lijkt me het enige juist antwoord.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef Pheno het volgende:
Hij wil zo lang mogelijk wakker blijven voor je!
Yeah rightquote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil zo lang mogelijk wakker blijven voor je!
Echt?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom moet dat stiekem?
Ik doe het gewoon openlijk.
Volgens mij krijgt hij genoeg andere dingen te drinken. We drinken wel 3x per week samen thee!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geef em wat anders te drinken
Hoe lang doe je daar nou over? Naar de Zuidpool?quote:
Ja inderdaad. Ik zit hier nog tot een uur of 10.quote:
hoelaat ben je begonnen?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zit hier nog tot een uur of 10.
Ik denk het. Mag hij wel naar andere vrouwen kijken? Of met de mannen op stap?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt?
Ben ik dan zo conservatief?
en dat andere.. drinkt ie dat bij andere vrouwen??quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij genoeg andere dingen te drinken. We drinken wel 3x per week samen thee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |