Vind hem ook mooi geworden!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
http://oi56.tinypic.com/2w2k6yw.jpg
Hoe een gaafte
dat mag je ook gerustquote:Op woensdag 17 november 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind hem ook mooi geworden!
Ben er stiekem best trots op
vanwaar dequote:Op woensdag 17 november 2010 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot?!
Is dat volgende week al?![]()
Leuk!
Jaquote:
Je mag er ook super trots op zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind hem ook mooi geworden!
Ben er stiekem best trots op
Ik wist geen eens dat het volgende week al is. Vandaarquote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
vanwaar desmileys?
En dat is volgende week al ja!![]()
Ahaquote:Op woensdag 17 november 2010 15:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wist geen eens dat het volgende week al is. Vandaar![]()
Komt Pheno ook?
Was het maar zo verquote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
vanwaar desmileys?
En dat is volgende week al ja!![]()
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens naar huis. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd vandaag
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens naar huis. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd vandaag
waar ga je naar toe pinguin?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:
Reisschema binnen. Vanavond maar eens goed bekijken, maar ik heb er zin in.
ben er al mee bezigquote:
Ik niet, lekker een dagje vrij, dus ik zo nog effe wowenquote:
Back to New Zealand met aansluitend een strandvakantie. Geen Fiji, wat eerst de beodeling was, want het is daar regenseizoen. Dus naar Malesie. Omdat de midrange hotels volzaten hebben ze nu een luxe hotel. Dus ik ga even loeren wat het voor gaat stellen. *quote:Op woensdag 17 november 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe pinguin?
Heb je wel verdientquote:Op woensdag 17 november 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, lekker een dagje vrij, dus ik zo nog effe wowen![]()
HIiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukske? Waar beeeeeeeeeeeeen je?
New Zealand is tofquote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Back to New Zealand met aansluitend een strandvakantie. Geen Fiji, wat eerst de beodeling was, want het is daar regenseizoen. Dus naar Malesie. Omdat de midrange hotels volzaten hebben ze nu een luxe hotel. Dus ik ga even loeren wat het voor gaat stellen. *
Palmbomen, hangmat, ipad, cocktail.
* Pheno offert zich op
msxquote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukske? Waar beeeeeeeeeeeeen je?
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HIiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |