Vegetarisch eten gaat niet echt bij een shoarmatent...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee dat kan, als tiener en begin twintiger had ik die behoefte wel. Maar de laatste jaren kom ik echt zelden in een snackbar. Ja als ik bij mijn broer blijf eten wordt er regelmatig friet gehaald, maar om voor mijn eigen eten te zorgen prefereer ik toch zelf koken. of desnoods een diepvriespizza.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raak je elleboog eens aan met je neus?
Nee inderdaad. bij een friettent kun je nog eventueel een kaassouflee nemen, maar die zijn ook gebakken in hetzelfde vet als de vleesproducten meestal, weet uiteraard niet in hoe verre jij vegetarier bent. Maar ja als je ook al niet van het vette houdt, kom je meestal niet verder dan een broodje gezond, maar omdat nu bij een snackbar te bestellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vegetarisch eten gaat niet echt bij een shoarmatent...
maarja, ik ben ook niet heel erg van het vette eten...
Tuurlijk wel, falafel!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vegetarisch eten gaat niet echt bij een shoarmatent...
maarja, ik ben ook niet heel erg van het vette eten...
Mijn teen lukt wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, lik je elleboog eens
dat dusquote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. bij een friettent kun je nog eventueel een kaassouflee nemen, maar die zijn ook gebakken in hetzelfde vet als de vleesproducten meestal, weet uiteraard niet in hoe verre jij vegetarier bent. Maar ja als je ook al niet van het vette houdt, kom je meestal niet verder dan een broodje gezond, maar omdat nu bij een snackbar te bestellen.
ok, daar heb je wel weer gelijk inquote:
teen likkenquote:
Dat is echt de beste vegetarische uitvinding ooitquote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok, daar heb je wel weer gelijk in
Dat laatste zou ik niet te hard roepenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets administratiefs? Maar geen diploma
ik heb 8 jaar in een winkel gestaan, dat wil ik niet meer.
Ik kan alles
water en zeepquote:
Nee joh, met zweet was het zoeterquote:
Oh? Wattan?quote:
ook niet echt een pleziertje voor de smaakpapillen, heb is een keer een flesje bellenblaas leeggedronken voor een weddenschap, ging bijna over m'n nekquote:
Teennagels bijtenquote:
zouterquote:Op woensdag 17 november 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, met zweet was het zoeter
nee droldrie, je voeten eens wassen met water en zeep dan ben je niet zo vies van jezelfquote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook niet echt een pleziertje voor de smaakpapillen, heb is een keer een flesje bellenblaas leeggedronken voor een weddenschap, ging bijna over m'n nek
Nee nee, volgens Freak like me nietquote:
ik dacht dat ik de enige was tot ik freak like me keek en jouw post lasquote:
Wat een verbondenheid in dit topicquote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was tot ik freak like me keek en jouw post las
Ik zeg niet dat ik dat doequote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was tot ik freak like me keek en jouw post las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |