Je kan het altijd proberen, zeker als je goed met hem op kan schieten. Zal je kennis zeker ook van je waarderenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, dilemma. Manager die ik goed ken heeft iemand die ik ook goed ken en zeer waardeer op belachelijke gronden op nonactief gesteld. Zit af te wegen of ik me er mee moet gaan bemoeien, ook al heb ik er formeel niets mee te maken.
Dat is wel iets te makkelijk gesteld helaas. Hier spelen andere afwegingen mee dan op een forumquote:Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat en ik zou als het me dwarszit ermee bemoeien. dat zou die collega fijn vinden en zou jij ook fijn vinden als het bij jou gebeurd. iets wat jij belachelijk vind mag je best vertellen, doe je hier ook
Kan geen kwaad om idd even beide versies aan te horen. Als ze idd beide zeer redelijke personen zijn dan valt er wellicht nog wat mee te doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het slachtoffer heb ik zojuist uitgebreid gesproken. De manager in kwestie spreek ik volgende week sowieso, denk dat er dan bij de koffieautomaat maar eens voorzichtig over begin.
was een grappie maar toch zou ik em wel zeggen wat jij ervan vind. als de gronden belachelijk zijn waarop ie non actief wordt gezet zou ik vragen waarom hij die redenen gebruikt en wat zijn echte redenen zijn... als mijn baas zo over een collega praat zeg ik er altijd ook wat van, ook al helpt het niet echt maar dan weet hij wel dat mensen het er niet mee eens zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel iets te makkelijk gesteld helaas. Hier spelen andere afwegingen mee dan op een forumMaar even hengelen wat nu de precieze afwegingen geweest zijn kan geen kwaad denk ik.
dankje, beetje zwaar hoofd en nek heb ik. wat heb jij precies?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen FFT en er zijn inderdaad veel zieke mensen dus hopelijk gaat dat ook snel weer weg
oh ok dat is mooi. dan hoop ik dat er nog een plekkie vrij is als ik komquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Er is hier een parkeerplaats, en zo ver ik weet geen vergunningsplek want een vriend van me parkeert zn auto daar ook vaak zelfs voor de nacht en dat kost hem niks. Dus ja, je kan hem kwijt![]()
Blij om te horen dat je je nu wat beter voelt! Ik hoop dat dat zo blijft, en dat je fysiek ook herstelt
welke meds heb je? en wat is woozyquote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi allemaal. Uitgewerkt en op mijn werk ook mooi de rapporten weg gewerkt dus ik mag nu de hele middag relaxen. Nodig ook
Ben woozy vandaag
echt vaag.. (meds. denk ik)
Met 2 van zulke parkeerplaatsen in de buurt moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje, beetje zwaar hoofd en nek heb ik. wat heb jij precies?
[..]
oh ok dat is mooi. dan hoop ik dat er nog een plekkie vrij is als ik kom
ook geen pijn maar gewoon vol en zwaar?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Sarabi het volgende:
Bij mij zat het ook vooral in mijn hoofd
das mooi! ik ga ff op routenet checken hoever het isquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Met 2 van zulke parkeerplaatsen in de buurt moet dat wel lukken
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook geen pijn maar gewoon vol en zwaar?
ik kom gelijk vanaf mn werk door denk donderdag, alleen bij utrecht altijd wel d-i-k-k-e files maar goed. ik ben 17u klaar en zonder file ben ik er om 18u dus dat wordt dan 19u ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das mooi! ik ga ff op routenet checken hoever het is
Relax zequote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi allemaal. Uitgewerkt en op mijn werk ook mooi de rapporten weg gewerkt dus ik mag nu de hele middag relaxen. Nodig ook
Ben woozy vandaag
echt vaag.. (meds. denk ik)
Bij mij zou het het beste werken om eerst het verslag af te maken maar ik weet niet hoe jij het beste werkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef LieLie het volgende:
Mèèèn wat een werk zeg!
Het is niet echt 'even tussendoor een verslagje maken'![]()
Twijfel tussen nu naar het tentamen kijken en morgen met frisse moed verder met het verslag, of eerst het verslag helemaal afmaken en dan helemaal focussen op het tentamen..
Ik maak wel iets dat even kan staanquote:Op woensdag 17 november 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kom gelijk vanaf mn werk door denk donderdag, alleen bij utrecht altijd wel d-i-k-k-e files maar goed. ik ben 17u klaar en zonder file ben ik er om 18u dus dat wordt dan 19u ofzo
heb jij me aangestoken?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja inderdaadnu is het wel alweer een stuk minder
sporten jij! hop naar de schuur!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop naar de schuur geven? Ik moet gaan sporten
oooh dat klinkt heel goed. doe donderdag ook zo je bestquote:Op woensdag 17 november 2010 14:40 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik maak wel iets dat even kan staan
Zaterdag komt datelief eten, hij maakt chocolademousse. Ik dacht als hapjes aan olijfjes en authentiek stokbrood met dips en een mooie witte wijn, en dan daarna tagliatelle met varkenshaas en mijn eigen recept voor saus, met broccoli. Later op de avond rosé. Klinkt dat als een goed idee voor een man? (Liefde gaat bij deze zeker door de maag, hij kan namelijk ook koken)
Mn best doe ik zekerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
heb jij me aangestoken?
[..]
sporten jij! hop naar de schuur!
[..]
oooh dat klinkt heel goed. doe donderdag ook zo je best![]()
*Schopt*quote:Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mij zou het het beste werken om eerst het verslag af te maken maar ik weet niet hoe jij het beste werkt.
Succes in ieder geval![]()
Kan iemand mij een schop naar de schuur geven? Ik moet gaan sporten
ooh goeie ik moet ook mn dealer bellen om em winterklaar te maken en nieuwe banden heb ik zeker nodig. bij aanschaf waren ze al half half.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo eindelijk er aan gedacht een afspraak met de garage te maken voor de wintercheck + bandjes wisselen.
@ FF: Remeron/Mirtazapine
We hebben helegaar geen nieuwe banden nodig joh, de winterbanden moeten er gewoon weer onderquote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nieuwe banden heb ik zeker nodig. bij aanschaf waren ze al half half.
Google maar even, lijkt op wat jij slikt maar dan een stuk milder.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarvoor zijn deze medicijnen? ken ze niet
ligt eraan of je lekker in het verslag zit, dan zou ik t afmakenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef LieLie het volgende:
Mèèèn wat een werk zeg!
Het is niet echt 'even tussendoor een verslagje maken'![]()
Twijfel tussen nu naar het tentamen kijken en morgen met frisse moed verder met het verslag, of eerst het verslag helemaal afmaken en dan helemaal focussen op het tentamen..
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben helegaar geen nieuwe banden nodig joh, de winterbanden moeten er gewoon weer onder
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga over een goed kwartier de trein nemen. Paar stukken naar huis gemaild voor als ik vanavond weer ineens een ingeving heb zoals gisteren (die ik vanochtend weer kwijt was...)
klinkt ongeveer hetzelfde. de bijwerkingen heb ik gehad. alleen ik rij wel auto maar ik zie dat ik aansprakelijk ben voor ongelukken aiks. loop je bij een psych?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Google maar even, lijkt op wat jij slikt maar dan een stuk milder.
zou ze ook wel willen als het helpt bij gladheid want dat vind ik doodeng dat slippen. maar schijnt (bij mij) niet te helpen hoor ik. verschilt dat per auto ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben helegaar geen nieuwe banden nodig joh, de winterbanden moeten er gewoon weer onder
Per type band misschien?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou ze ook wel willen als het helpt bij gladheid want dat vind ik doodeng dat slippen. maar schijnt (bij mij) niet te helpen hoor ik. verschilt dat per auto ofzo
Inkoppertjequote:Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou ze ook wel willen als het helpt bij gladheid want dat vind ik doodeng dat slippen. maar schijnt (bij mij) niet te helpen hoor ik. verschilt dat per auto ofzo
Helpt echt wel!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee, huisarts en straks slaapcentrum.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt ongeveer hetzelfde. de bijwerkingen heb ik gehad. alleen ik rij wel auto maar ik zie dat ik aansprakelijk ben voor ongelukken aiks. loop je bij een psych?
Als ze nu all weather banden heeft is het verschil misschien minder groot, maar winterbanden zijn in de winter als het nat en/of glad is nog altijd veel beter.quote:
hopelijk helpt het voor je slaapproblemen. melatonine (ofzoiets dacht ik) al geprobeerd?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, huisarts en straks slaapcentrum.
Nee, is ingewikkelder dan alleen slaapprobleem.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hopelijk helpt het voor je slaapproblemen. melatonine (ofzoiets dacht ik) al geprobeerd?
Aanschaf kost ff wat (is immers een set nieuwe banden) maar je doet daarna met beide sets langer..quote:
Wat wil hij dan, als hij niet bestelt?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
kut klote rot verwende klant die nooit bestelt en 100 eisen heeft en ongeduldig is!
sorry moest er ff uit..
Kan Tav rustig Nederland - Turkije kijkenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
fijn..
Ik heb vanavond vergadering, misschien helpt dat?
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan Tav rustig Nederland - Turkije kijken
Had ik daarvoor ook nooit. Je merkt het verschil pas als je het probeert.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Verder geen winterbanden voor mij en nog nooit last van gehad
heb sowieso nieuwe banden nodig maar vroeg me af of winterbanden 3x zo duur zijn ofzo.. dat hoop ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aanschaf kost ff wat (is immers een set nieuwe banden) maar je doet daarna met beide sets langer..
volgens mij niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb sowieso nieuwe banden nodig maar vroeg me af of winterbanden 3x zo duur zijn ofzo.. dat hoop ik niet
Nouja op het moment hebben we het geld er niet voor over en de banden worden vaak van voor naar achter gezet dus de banden die ik nu heb zijn ook nog wel echt goedquote:Op woensdag 17 november 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
werken moet ie!
![]()
[..]
Had ik daarvoor ook nooit. Je merkt het verschil pas als je het probeert.En het scheelt écht!
HET voordeel van een winterband merk je pas in een nood situatie. of bij erge sneeuwval.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja op het moment hebben we het geld er niet voor over en de banden worden vaak van voor naar achter gezet dus de banden die ik nu heb zijn ook nog wel echt goed
Ik geloof dat je het verschil merkt maar of het echt nodig is?
Nee, maar bij eerste aanschaf betaal je de velgen erbij, dus het is wel wat duurder dan alleen 4 banden.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb sowieso nieuwe banden nodig maar vroeg me af of winterbanden 3x zo duur zijn ofzo.. dat hoop ik niet
Ik dacht ook dat het alleen bij flinke ladingen sneeuw zou schelen, maar je merkt het bij alle winterse omstandigheden, niet alleen bij zware sneeuwval.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:56 schreef z80 het volgende:
[..]
HET voordeel van een winterband merk je pas in een nood situatie. of bij erge sneeuwval.
bij normaal "gebruik" zit er niet een heel groot verschil tussen goede zomer en goede winter banden.
Ja dat lijkt me ook zoquote:Op woensdag 17 november 2010 15:56 schreef z80 het volgende:
[..]
HET voordeel van een winterband merk je pas in een nood situatie. of bij erge sneeuwval.
bij normaal "gebruik" zit er niet een heel groot verschil tussen goede zomer en goede winter banden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
is iemand hier goed in hoofd-nek massages?
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:21 schreef Sarabi het volgende:
nu iets waar ik wel verstand van heb: jurkjes
Nieuw jurkje van TopVintage + PetticoatWat léuk! Staat je fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
Jaquote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Nieuw jurkje van TopVintage + Petticoat
[
Wel een vestje bij doen ofzo, anders vries je van de kerkbank afquote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Thanks
Zonder petticoat valt ie minder wijd en zal ik hem waarschijnlijk ook iets vaker aankunnen
Maar vrijdag trek ik hem gewoon lekker zo aanmijn neefje doet dan zijn vormsel
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Wel een vestje bij doen ofzo, anders vries je van de kerkbank af
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Nieuw jurkje van TopVintage + PetticoatHubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ookquote:
Ramonquote:Op woensdag 17 november 2010 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst even toestemming aan Ramon vragen
quote:
quote:
quote:
Hoe tofquote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn zojuist bevallen van een auto
Donderdag komt ie.
Voor details zal golfer wel posten, ik ga ff boodschappen doen en een chineesje halen om het te vieren
Dit is hem:quote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn zojuist bevallen van een auto
Donderdag komt ie.
Voor details zal golfer wel posten, ik ga ff boodschappen doen en een chineesje halen om het te vieren
thanksquote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ahhhh, ziek en ook nog een massage nodig? je hebt het wel zwaar he
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is hem:
Model: Fiat Punto
Type: 1.2 5drs. Dynamic Airco
Inrichting: Hatchback (5 drs)
Bouwjaar: okt 2002
Kleur: Donker blauw metallic
Brandstof: Benzine
Versnellingsbak: Handgeschakeld, 5 versnellingen
Km. stand 66.430 km Nationale Auto Pas
Cilinderinhoud: 1.242 cc
Gewicht (leeg): 850 kg
Wij leveren deze Fiat Punto 1.2 5drs. Dynamic af met: een uitgebreide inspectie, ONDERHOUDSBEURT, Nationale Auto Pas (NAP), volledige poetsbeurt en 6 maanden BOVAG garantie.
De Punto is van de eerste eigenaar geweest, verkeert in een uitzonderlijk mooie staat en heeft onder andere de volgende extra's: Airconditioning, 6 airbags, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Elektrisch bedienbare ramen, Radio-cd en nog meer.
Distributieriem wordt ook nog vernieuwd en ik heb voor 50 euro nu een week lang een auto van ze meegekregen tot de onze wordt afgeleverd.
Da's een mooie deal zegquote:Op woensdag 17 november 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is hem:
Wij leveren deze Fiat Punto 1.2 5drs. Dynamic af met: een uitgebreide inspectie, ONDERHOUDSBEURT, Nationale Auto Pas (NAP), volledige poetsbeurt en 6 maanden BOVAG garantie.
De Punto is van de eerste eigenaar geweest, verkeert in een uitzonderlijk mooie staat en heeft onder andere de volgende extra's: Airconditioning, 6 airbags, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Elektrisch bedienbare ramen, Radio-cd en nog meer.
Distributieriem wordt ook nog vernieuwd en ik heb voor 50 euro nu een week lang een auto van ze meegekregen tot de onze wordt afgeleverd.
Klinkt superquote:Op woensdag 17 november 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is hem:
Das nog een mooi kilometer-aantal zegquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:59 schreef LieLie het volgende:
Fijn B&G! Weer een zorg heleboel centjes op de rekening minder
Daarom hebben we even flink doorgezocht en niet de eerste de beste gekochtquote:Op woensdag 17 november 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Das nog een mooi kilometer-aantal zeg![]()
Blauwe muisjes, volgens mij is het een jongetjequote:Op woensdag 17 november 2010 16:56 schreef Tezz het volgende:
Proficiat B&G met jullie nieuwe aanwinst!
(beschuit met muisjes???)
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je het zelf wel elke keer grappig?
Heel verstandigquote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom hebben we even flink doorgezocht en niet de eerste de beste gekocht
Puberquote:
Best een interessante strategie eigenlijk, misschien moeten wij die toch ook eens toepassen als we weer eens een flinke investering moeten doenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom hebben we even flink doorgezocht en niet de eerste de beste gekocht
Dat dan eigenlijk ook weer nietquote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Maar TAV, hebben jullie wel eens spijt van een impulsaankoop dan?
Ik broed ook vaak lang in stilte, tot grote ergernis van mijn begeleiders / iedereen die ik niks vertel.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dan eigenlijk ook weer nietHet zijn ook niet eens echt inpulsaankopen, we broeien een tijdlang in stilte op het idee dat we iets willen hebben, maar als we dan beslissen dat we er voor gaan is het ook in no time gekocht.
Ik heb bijna nooit spijt van impulsaankopen. Maar als ik bv een tv nodig heb, kies ik 3 winkels uit waarvan ik de spullen ga vergelijken. Anders kom ik er niet uit.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik broed ook vaak lang in stilte, tot grote ergernis van mijn begeleiders / iedereen die ik niks vertel.![]()
Zelf heb ik vaak wel spijt van impulsaankopen... op de een of andere manier zit het me niet lekker als ik weet dat er iets beters was en ik dat dan niet heb. Kan ook over kleine dingen gaan, zoals een gerecht kiezen van een menukaart.
Dat heb ik nooit, als ik eenmaal iets gekocht heb waar ik blij mee ben voor een prijs die ik het waard vond ben ik er klaar meequote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik broed ook vaak lang in stilte, tot grote ergernis van mijn begeleiders / iedereen die ik niks vertel.![]()
Zelf heb ik vaak wel spijt van impulsaankopen... op de een of andere manier zit het me niet lekker als ik weet dat er iets beters was en ik dat dan niet heb. Kan ook over kleine dingen gaan, zoals een gerecht kiezen van een menukaart.
Duurt allemaal veel te langquote:Op woensdag 17 november 2010 17:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit spijt van impulsaankopen. Maar als ik bv een tv nodig heb, kies ik 3 winkels uit waarvan ik de spullen ga vergelijken. Anders kom ik er niet uit.
Dat heb ik ook ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit, als ik eenmaal iets gekocht heb waar ik blij mee ben voor een prijs die ik het waard vond ben ik er klaar mee![]()
Ik vind het alleen wel heel moeilijk om direct blij te worden bij echt grote aankopen, de pijn van het enorme bedrag dat ik dan betaald heb moet ik altijd eerst even verwerkenHad ik laatst bij onze nieuwe bank ook, pas een paar uur later ben ik er ook echt blij mee.
Het is voor mij een tussenweg tussen verstandig geld uitgeven en nooit geld uitgeven.quote:
Waarover, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef LieLie het volgende:
Zo hé! De tekst is klaar. Nu moet ik nog bedenken welke vragen ik wil stellen.
Mini mequote:Op woensdag 17 november 2010 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net in het laatste uurtje al het werk gedaan wat ik in de eerste 7 uur lekker heb uitgesteld. Wel erg compact geworden.
Dat bed, je weet toch..... Daar word je compact van.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net in het laatste uurtje al het werk gedaan wat ik in de eerste 7 uur lekker heb uitgesteld. Wel erg compact geworden.
Oh nee, dan werd je korter gehakt.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat bed, je weet toch..... Daar word je compact van.
Welk bed krakquote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat bed, je weet toch..... Daar word je compact van.
Ik fok en werk (ander werkquote:
Nog korterquote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh nee, dan werd je korter gehakt.
Van Procrustes. Of komt daar die uitdrukking voor uitstellen niet vandaan?quote:
Werken en Fokken tussendoorquote:Op woensdag 17 november 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik fok en werk (ander werk) de andere uren. Wat doe jij in hemelsnaam de hele dag
Ik ben geindoctrineerd. Ik denk gelijk aan koffie.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Werken en Fokken tussendoorWhat else?
Dat heb ik ook een beetje. Het blijft natuurlijk een flinke rib uit het arme lijfje, maar ik kan echt lichamelijk niet meer zonder een auto en dan toch maar liever eentje waar nog een garantie op zit en waar een beetje luxe (airco etc) in zit.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het alleen wel heel moeilijk om direct blij te worden bij echt grote aankopen, de pijn van het enorme bedrag dat ik dan betaald heb moet ik altijd eerst even verwerken![]()
Werk ze!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn werk(zonder fok
)
Is morgen je wedstrijd?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:48 schreef z80 het volgende:
@ steer
zit er in Eindhoven in de buurt van de tongelreep (zwembad) nog een goed eet tentje?
mag er morgen een paar baantjes zwemmen, en na afloop heb ik wel zin in wat lekkers.
Dat laatste twijfel ik niet aan, ik heb ook een Punto gereden, en het zijn gewoon prima auto's waar je ook fatsoenlijk kilometers in kunt makenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Het blijft natuurlijk een flinke rib uit het arme lijfje, maar ik kan echt lichamelijk niet meer zonder een auto en dan toch maar liever eentje waar nog een garantie op zit en waar een beetje luxe (airco etc) in zit.
En ik moet natuurlijk stoppen met hem te vergelijken met de luxe nieuwe lease-bak die ik had.
Volgende week donderdag, als ie afgeleverd wordt zal ik er vast wel weer wat meer blij mee zijn.
Wat ik het meest ga missen is de automaat en de cruise-control. Dat vond ik in mijn afgelopen auto's altijd wel heel erg lekker.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Dat laatste twijfel ik niet aan, ik heb ook een Punto gereden, en het zijn gewoon prima auto's waar je ook fatsoenlijk kilometers in kunt maken
Ik heet dan wel geen Steer maar ik woon daar ook. Ik heb geen idee eerlijk gezegd. De Tongelreep ligt nogal in een uithoek. Wellicht dat je beter richting Aalst kunt rijden voor een goed eettentje (de Meiboom is een leuke Brasserie, zit aan de Eindhovenseweg). Als je meer richting Eindhoven rijdt heb je op de Aalsterweg ook wel het een en ander zitten maar ik zou zo niets aan kunnen raden.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:48 schreef z80 het volgende:
@ steer
zit er in Eindhoven in de buurt van de tongelreep (zwembad) nog een goed eet tentje?
mag er morgen een paar baantjes zwemmen, en na afloop heb ik wel zin in wat lekkers.
Cruise is erg lekker idd. Automaat ben ik niet gewend, maar ik kan me voorstellen dat dat zeker in steden en bij file e.d. erg prettig is.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ik het meest ga missen is de automaat en de cruise-control. Dat vond ik in mijn afgelopen auto's altijd wel heel erg lekker.
Nu ga ik gewoon weer spelen met het gaspedaal en schakelen.
Jammer ja. Och, je gaat gewoon weer sportief rijden.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ik het meest ga missen is de automaat en de cruise-control. Dat vond ik in mijn afgelopen auto's altijd wel heel erg lekker.
Nu ga ik gewoon weer spelen met het gaspedaal en schakelen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:57 schreef Duderella het volgende:
Gefeliciteerd met babi P. Bluezz & Golfer!
Risotto met peer, gorgonzola en walnoot!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:00 schreef Game_Error het volgende:
Wat zal ik vanavond eens maken, ik moet nog boodschappen doen en ben zwaar inspiratie loos.
Andijviestamppot met gehaktballen en jus? Jus!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:00 schreef Game_Error het volgende:
Wat zal ik vanavond eens maken, ik moet nog boodschappen doen en ben zwaar inspiratie loos.
* krakkemieke pakt de voorverwarmde olie en masseert FFT's nek en schoudersquote:Op woensdag 17 november 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; ook airco! voor een auto uit 2002, niet heel veel auto's hebben dat. toevallig mijn fiesta uit '99 wel maar mijn corsa uit '03 niet
ook een super km stand. mag ik weten (via PM) hoe duur ie was? ben bang dat jullie veel minder betaald hebben voor veel betere dingen dan ik
helaas mocht ik pas om 17.30u naar huis want iemand had iets fout gedaan en die was naar huis dus dat mocht ik ff oplossen en de baas was ook weer gefrustreerd dus die heeft ook zn zegje gedaan.
nou ja, zit nu lekker op de bank. straks spaghetti eten en maar niet zwemmen. jammer dat rimboe niet komt vnv, staat niet in de gids. ws vanwege NL - Turkije
Voorbereiding voor een werkbezoek dat we volgende week met de klas hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarover, als ik vragen mag?
Vragen hoe partijen hun kandidaten screenen lijkt me wel erg voor de hand liggen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voorbereiding voor een werkbezoek dat we volgende week met de klas hebbenOver politiek en overheid.
Zo bijzonder is het niet hoor, het was in 2002 nog niet helemaal standaard, maar heel erg veel auto's uit die tijd hebben wel airco.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; ook airco! voor een auto uit 2002, niet heel veel auto's hebben dat. toevallig mijn fiesta uit '99 wel maar mijn corsa uit '03 niet
Mwah, enigszinsquote:Op woensdag 17 november 2010 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vragen hoe partijen hun kandidaten screenen lijkt me wel erg voor de hand liggen?
ja, kwart over 10/ half elf daar melden. en kwart voor elf het water in om in te zwemmen.quote:
Wij hebben gewoon Arko, en ook zonder airco overleef je een vakantie in zuid-Frankrijk met drie weken 30 graden. Wel in combinatie met een spuitbus Evian en een waaier.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor, het was in 2002 nog niet helemaal standaard, maar heel erg veel auto's uit die tijd hebben wel airco.
Waarom er nog steeds teveel regels zijn voor bv ondernemers?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voorbereiding voor een werkbezoek dat we volgende week met de klas hebbenOver politiek en overheid.
Airco is typisch zo'n luxe die je prima kunt missen tot je er eenmaal aan gewend bentquote:Op woensdag 17 november 2010 18:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon Arko, en ook zonder airco overleef je een vakantie in zuid-Frankrijk met drie weken 30 graden. Wel in combinatie met een spuitbus Evian en een waaier.
VAlt in dezelfde categorie als een vaatwasser volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Airco is typisch zo'n luxe die je prima kunt missen tot je er eenmaal aan gewend bent
Op een doordeweekse dag?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef z80 het volgende:
[..]
ja, kwart over 10/ half elf daar melden. en kwart voor elf het water in om in te zwemmen.
quote:
Whaha, dat wilde ik er nog bij typenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
VAlt in dezelfde categorie als een vaatwasser volgens mij.
Da's waar. Maar mijn moeder is degene die ons naar Zuid-Frankrijk rijdt. Op lange stukken is dat wel heel lekker voor haar.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Airco is typisch zo'n luxe die je prima kunt missen tot je er eenmaal aan gewend bent
Euh, dat is weer niet helemaal ons pakkie-anquote:Op woensdag 17 november 2010 18:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom er nog steeds teveel regels zijn voor bv ondernemers?
Euhm, hoezo "maar" ?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's waar. Maar mijn moeder is degene die ons naar Zuid-Frankrijk rijdt. Op lange stukken is dat wel heel lekker voor haar.
Absoluut. Ik raad je aan naar Tante Kees te gaan, of Gusto040. Beide zijn ongeveer 2 minuten rijden met de auto en zo ongeveer mijn ex-overburen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:48 schreef z80 het volgende:
@ steer
Maar het is lekker voor haar.quote:
Waarom vinden de burgers dat Den Haag zo ver is, maar dat lijkt me een voor de hand liggende vraag.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euh, dat is weer niet helemaal ons pakkie-an
Ik studeer communicatie, dus die combinatie meer.
de tongelreep zit tegen de Aalsterweg. zal eens kijken wat daar allemaal te vinden is.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Steer maar ik woon daar ook. Ik heb geen idee eerlijk gezegd. De Tongelreep ligt nogal in een uithoek. Wellicht dat je beter richting Aalst kunt rijden voor een goed eettentje (de Meiboom is een leuke Brasserie, zit aan de Eindhovenseweg). Als je meer richting Eindhoven rijdt heb je op de Aalsterweg ook wel het een en ander zitten maar ik zou zo niets aan kunnen raden.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef z80 het volgende:
[..]
de tongelreep zit tegen de Aalsterweg. zal eens kijken wat daar allemaal te vinden is.
en de Meiboom zit als ik het goed zie net aan de andere kant van de snelweg, maar wat een prijzen voor een stukje eten
nee. de airco van de auto kan ik prima missen.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
VAlt in dezelfde categorie als een vaatwasser volgens mij.
Heb je ooit airco in je auto gehad? Ik wil in ieder geval absoluut niet meer zonder en ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:18 schreef z80 het volgende:
[..]
nee. de airco van de auto kan ik prima missen.
de vaatwasser niet. indien deze stuk gaat en ik kan hem niet meer maken, komt ere zeer snel een vervangend exemplaar.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb liever geen vaatwasser. Ik was graag af om de dag op te starten. Ook na een veel-gangen diner.
wat verzorg jij mij toch goedquote:Op woensdag 17 november 2010 18:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke pakt de voorverwarmde olie en masseert FFT's nek en schouders
En voor straf je baas lekker niet!
Je bent er eindelijk achter?quote:
Ja, dat zit in mijn genen.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat verzorg jij mij toch goed
Het is nog niet eens zozeer het feit dat ik niet hoef af te wassen, maar vooral het feit dat je geen afwas op het aanrecht hebt staan omdat je alles direct in de machine kunt kwakkenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bent er eindelijk achter?![]()
Ik vind het leuk om de volgende dag rustig af te wassen, dan geniet ik echt nog na.
Ik vond het ook nooit een probleem, maar nu we hem hebben is het toch erg fijnquote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb liever geen vaatwasser. Ik was graag af om de dag op te starten. Ook na een veel-gangen diner.
Dat lijkt me wel lekker. Maar ik ben het gewend, met mijn mini keukentje. En ergens is het een stapel bewijs dat mensen lekker hebben gegeten. Ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zozeer het feit dat ik niet hoef af te wassen, maar vooral het feit dat je geen afwas op het aanrecht hebt staan omdat je alles direct in de machine kunt kwakken
ja dacht ik al, stomme autodealerquote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor, het was in 2002 nog niet helemaal standaard, maar heel erg veel auto's uit die tijd hebben wel airco.
nou bij mij is het andersom en tot nu toe gaat het wel. dacht dat ik em erg zou missen maar heb de zomer overleefd.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben wel wat makkelijker dan golfer, had ook een kleinere zonder airco goed gevonden, maar we kopen samen dus samen beslissenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef TAV74 het volgende:
Best een interessante strategie eigenlijk, misschien moeten wij die toch ook eens toepassen als we weer eens een flinke investering moeten doen
Ik zou sowieso op Steer zijn reactie afgaan, die is daar net iets meer thuis!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef z80 het volgende:
[..]
de tongelreep zit tegen de Aalsterweg. zal eens kijken wat daar allemaal te vinden is.
en de Meiboom zit als ik het goed zie net aan de andere kant van de snelweg, maar wat een prijzen voor een stukje eten
Afspoelen en in de week zetten.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:27 schreef rijsttafel het volgende:
Afwassen.. opzich niets mis mee, maar wel enigsinds frustrerend om te zien dat m'n moeder de afwas van een viergangendiner voor 4 personen evensnel heeft afgewassen als ik een maaltijd voor alleen mezelf.
Dan duurt het nóg langerquote:Op woensdag 17 november 2010 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Afspoelen en in de week zetten.
en we hebben een winnaarquote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
En ooh z80 als je van VEEL vlees houdt moet je naar de mongoolDzjengis Kahn gaan:
http://www.dzjengiskhan.nl/
Twee uur lang onbeperkt vlees eten dat voor je gegrild wordt aan zwaarden. Ook ongeveer 5 minuten rijden van de Tongelreep.
dat restaurant gaat verlies draaien met jou bij het buffetquote:Op woensdag 17 november 2010 18:29 schreef z80 het volgende:
[..]
en we hebben een winnaar![]()
![]()
![]()
kost wel het dubbele van hier in Duitsland, maar is dan wel met drank.
Wat FFT zegt. Niet poetsen scheelt tijd.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar hoef je niet zo hard meer te poetsen
Ik moet er vanavond ook nog uit, naar koor, maar ik vind het wel lekker fietsen. Muziekje in oor en flink doortrappenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
Ik moet zometeen op de fiets naar het zwembad. En het is kouhoud.....
Heb vanmiddag nog even overwogen om mijn man op de fiets naar het werk te laten gaan zodat ik de auto heb voor zwemles, maar dat vond ik toch net niet kunnnen.... (hij moet 11 kilometer, ikke slechts 1,5)
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben wel wat makkelijker dan golfer, had ook een kleinere zonder airco goed gevonden, maar we kopen samen dus golfer beslistsen
Ja maar het is zo kouhoud.......quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet er vanavond ook nog uit, naar koor, maar ik vind het wel lekker fietsen. Muziekje in oor en flink doortrappen
Het is niet het poetsen. Het is dat ik gewoon sloom ben. Rustig aan is niet voor niets m'n levensmottoquote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat FFT zegt. Niet poetsen scheelt tijd.
Maar van 1,5 km in een koude auto word je misschien nog wel kouder! Sterkte!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
Ik moet zometeen op de fiets naar het zwembad. En het is kouhoud.....
Heb vanmiddag nog even overwogen om mijn man op de fiets naar het werk te laten gaan zodat ik de auto heb voor zwemles, maar dat vond ik toch net niet kunnnen.... (hij moet 11 kilometer, ikke slechts 1,5)
rij al een jaar of 10 in wagens met airco. maar mis er niets aan als deze er niet in zit.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je ooit airco in je auto gehad? Ik wil in ieder geval absoluut niet meer zonder en ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt.
boehoehoequote:
Dan moet je zeker het inweken aanleren! Het is het verschil tussen 45 min boenen en schuren en 3 min borstelen!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is niet het poetsen. Het is dat ik gewoon sloom ben. Rustig aan is niet voor niets m'n levensmotto
Lekker zwetenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je een regenbroek? Dat scheelt al veel!
Toch de juiste naam geroepen.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zou sowieso op Steer zijn reactie afgaan, die is daar net iets meer thuis!
Dat is waar.... Ach, mutsen op en trappen maar!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar van 1,5 km in een koude auto word je misschien nog wel kouder! Sterkte!
Tuk ze!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Opoe gaat ff liggen voor ik ga zingen
10 kilometer onder Eindhoven.....quote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Toch de juiste naam geroepen.![]()
wist wel dat je in Brabant woont, maar niet waar ergens
Ja dahaag. Die wilde ik vroeger als tiener al niet aan en nu ook niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je een regenbroek? Dat scheelt al veel!
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Toch de juiste naam geroepen.![]()
wist wel dat je in Brabant woontde, maar niet waar ergens
Ik woon er nog steeds hoor Krak! Geloof ook niet dat ik snel weg zal gaan!quote:
jaaa weer zingen! leuk!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Opoe gaat ff liggen voor ik ga zingen
Ik wel. Als het minder koud is, kan het me niks schelen. Ik heb wel een kekke zwarte motorregenbroek, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dahaag. Die wilde ik vroeger als tiener al niet aan en nu ook niet.
Oei, ik bedoelde Steer!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik woon er nog steeds hoor Krak! Geloof ook niet dat ik snel weg zal gaan!
Het zijn de emoties fft, de emoties!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan zelf de link niet leggen tussen restaurant in Eindhoven en waar ik nu aan denk maar ik denk aan broadway american steakhouse in Utrecht ineens. die spare ribs!en chocolate chip cheesecake toe
sorry, had er ineens zin in(net gegeten pf)
nog steeds emotiesquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zijn de emoties fft, de emoties!
* krakkemieke verdampt snel wat rustgevende lavendelolie
spare ribs vind ik niets aan. ben wel een vlees eter, maar geen kluiver.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan zelf de link niet leggen tussen restaurant in Eindhoven en waar ik nu aan denk maar ik denk aan broadway american steakhouse in Utrecht ineens. die spare ribs!en chocolate chip cheesecake toe
sorry, had er ineens zin in(net gegeten pf)
Maar dat geeft toch niet joh. Je hebt emoties en nu even heftiger en dat gaat goedkomen.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog steeds emotiesboehoe
Ik ben ook geen kluiver, maar ik maak uitzonderingen!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
spare ribs vind ik niets aan. ben wel een vlees eter, maar geen kluiver.
Denk aan ons, we hopen dat je morgen wint!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef z80 het volgende:
nu weg voor een lekkere herstel training (zwemmen).
ik hoop dat ik me een beetje kan inhouden, en niet alsnog met de rest van de groep mee ga sprinten.
kluivenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
spare ribs vind ik niets aan. ben wel een vlees eter, maar geen kluiver.
Krakquote:
hehe anders ga ik de psych achterna met een knuppel!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dat geeft toch niet joh. Je hebt emoties en nu even heftiger en dat gaat goedkomen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo
Een ouderwetse maglite voldoet...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...de katten liggen uitgevloerd op de vloerLeuk, zo'n laserpointer. Je krijgt ze goed gek ermee
Boeuf Bourguignon, aardappeltjes en sperzieboontjes staan opDaarna nog ff uurtje wandelen
[..]
Krak
Bij ons staat de AC (via climate control) bijna altijd aan zomers en deels ook winters. Geen beslagen ramen en ik heb een onwijze hekel aan een te warme auto, ik word er echt onwijs duf van, niet handig als je moet rijden.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:31 schreef z80 het volgende:
[..]
rij al een jaar of 10 in wagens met airco. maar mis er niets aan als deze er niet in zit.
ik gebruik het enkel om de ruit wat sneller droog te krijgen, verder hooguit 2 keer per jaar als de wagen een dag in de zon heeft staan bakken, en ik moet nog ergens heen.
met muis op avatar gaan staan, rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopierenquote:
Ja, dat krijg je met die hevige emoties he.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe anders ga ik de psych achterna met een knuppel!
Ja dat is stap 1 en 3. Je bent 2 vergetenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
http://i.fok.nl/usericons(...)leinste%20sonnie.jpg
quote:
mag ik jouw bijl lenen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met die hevige emoties he.
Eh, nee, stap lukt niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is stap 1 en 3. Je bent 2 vergeten
Moet ik dat typen? Dat IMG dinges?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url= en ]afbeelding[/url] ] vergeten![]()
Of de url selecteren en dan opquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet ik dat typen? Dat IMG dinges?
Kan. Je kunt de afbeeldingslocatie ook even selecteren (nadat je hem in het postinvoer scherm hebt gezet dus) en dan op het schilderijtje boven het schermpje klikken (staat tussen de andere icoontjes om de tekst mee aan te passenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet ik dat typen? Dat IMG dinges?
ga maar naar de kapperquote:Op woensdag 17 november 2010 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ja precies, en als je deze url nu selecteert en dan opquote:Op woensdag 17 november 2010 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
Doe de kapper de groeten van mequote:Op woensdag 17 november 2010 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
Aha, DAT schilderijtje! Ik probeerde het met je ava, lol!
Blond staat me niet.quote:
Dan heb je nog gemist dat TAV mij m'n ava cadeau deed!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
haha wel leuk om de ontwikkelingen van Krak's ava avontuur te volgen
Wat akelig zeg!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net een brief van de Rabobank gekregen in Rabobank enveloppe en Rabobank briefpapier. Of ik even een telefoonnummer (een normaal netnummer van een Nederlandse stad) wil bellen omdat mijn Credit Card is geblokkeerd, en ik 'o.a. mijn Credit Card nummer aan ze moest vertellen om het weer te deblokkeren'
Brief ziet er gewoon echt uit. Echter dat net dat nummer gegoogled en ja hoor: scam.
Snap niet hoe ze aan mijn naam + nieuwe (!) adres komen.
Van nature wel, maar blond stond me beterquote:Op woensdag 17 november 2010 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ben jij ook eigenlijk donker?
Dat ging eigenlijk verbazend soepelquote:Op woensdag 17 november 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan heb je nog gemist dat TAV mij m'n ava cadeau deed!
Ik kopieer alles naar het bureaublad als ik het ergens anders wil hebben. Werkt altijd.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat ging eigenlijk verbazend soepel
Ik ga de klantenservice maar eens bellen zelfs morgen. Ik vrees dat een webshop het niet zo nauw met mijn privacy heeft genomen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat akelig zeg!
Ga je de Rabo mailen?
Verontrustend ja!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga de klantenservice maar eens bellen zelfs morgen. Ik vrees dat een webshop het niet zo nauw met mijn privacy heeft genomen.
Onder 'uw referentie' staat namelijk de eerste vier en de laatste vier cijfers van mijn credit card, de rest allemaal x'jes. Volgens mij krijg je dat als webshop te zien van Paypal of een andere tussentoko.
Lijkt me dat die bank wel actie zal ondernemen met hun papier enzo.quote:
wie zei dat ik die massage ging geven?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanksmassage hoeft niet meer want denk dat het griep is ipv gewoon stijf
maar bedankt!
Hoi DH!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wie zei dat ik die massage ging geven?
thanxquote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi DH!
* krakkemieke geeft DH een nek-schouder massage
Leuke avatar!quote:
Wat is interhelp dan? Een callcenter?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
godverd... domme doos aan de lijn van Interhelp die ik net heb gebeld.
Leg de situatie uit, van Rabobank briefpapier en enveloppe etc. vraagt ze: 'Wat staat er onderaan de brief?'
Ik zeg: 'Rabo Servicedesk, afdeling fraudebestrijding'
Zij: 'Oh ja, nou dan is dat een echte brief, zo ondertekenen zij dat altijd.'
Ik: 'Hoe weet ik nou of niet een stel dieven dit ook zo hebben ondertekend??
'
Zij: 'Ja. Nou. Ik kan alleen maar kaarten blokkeren hier. Verder niets. Misschien kunt u morgen even langs de bank gaan.'
![]()
![]()
![]()
give up your day job!!!
Toko die CC blokkeert.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is interhelp dan? Een callcenter?
Jaquote:
Simpel is lekker!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef DarkElf het volgende:
Hallo!
fijn die nieuwe auto B&G
net lekker gegetengewoon gegrilde kip, broccoli (hopen dat ik er nu wel tegenkan
) en ovenfriet.... lekker en simpel.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Leg de situatie uit, van Rabobank briefpapier en enveloppe etc. vraagt ze: 'Wat staat er onderaan de brief?'
'
Zij: 'Ja. Nou. Ik kan alleen maar kaarten blokkeren hier. Verder niets. Misschien kunt u morgen even langs de bank gaan.'
![]()
![]()
![]()
give up your day job!!!
dan niet stommerdquote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wie zei dat ik die massage ging geven?
Zal het een vriend van mij die bioloog is en met kleine vogels werkt eens vragenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef DarkElf het volgende:
Ik had trouwens een vraag!!!
Geen idee of jullie dat toevallig weten hoor maar ik keek vanmiddag eens naar t pimpelmeesje wat gezellig pinda's zat te eten, en de koolmees enzo en ik vroeg mij ineens af: waar slapen die beestjes eigenlijk
En ze zijn zo klein en iel, hoe kunnen zij nou -10 overleven?
Waarvan vermoedelijk 180 gevuld met reclamequote:Op woensdag 17 november 2010 19:44 schreef Aphrodyte het volgende:
De nieuwe kerst-editie Allerhande schijnt 212 pagina's dik te zijn!![]()
ah goed ideequote:Op woensdag 17 november 2010 19:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zal het een vriend van mij die bioloog is en met kleine vogels werkt eens vragen
mooie doos...quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
'
![]()
![]()
![]()
give up your day job!!!
Zou kunnen, toch moet ik m nu hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarvan vermoedelijk 180 gevuld met reclame
Ze hebben een donsjas.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef DarkElf het volgende:
Ik had trouwens een vraag!!!
Geen idee of jullie dat toevallig weten hoor maar ik keek vanmiddag eens naar t pimpelmeesje wat gezellig pinda's zat te eten, en de koolmees enzo en ik vroeg mij ineens af: waar slapen die beestjes eigenlijk
En ze zijn zo klein en iel, hoe kunnen zij nou -10 overleven?
Of pinda's en vetbollen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze hebben een donsjas.
En daarom moeten ze veel eten in de winter, om zich warm te houden. Andere dieren houden een winterslaap.
En daarom eten ze insecten, met meer energie dan bessen of zaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |