Kijk met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:01 schreef Furdinand het volgende:
Helemaal mee ensch als het koud is moet er sneeuw liggen anders is er niks aan.
Oh, daarom die taalachterstand.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:11 schreef JanPiraat het volgende:
dit weekend maar eens wat sneeuw in mn neus stoppen
Ja niks, ik wil echte !quote:Op woensdag 17 november 2010 13:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ga maar lekker naar je lokale indoorskihalboer. genoeg sneeuw te vinden daaro
als je vanaf vandaag netjes je eten op eet, iedere nacht voor het slapen een gebedje doet en braaf blijft tot aan kerst brengt de kerstman je sneeuwquote:Op woensdag 17 november 2010 13:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja niks, ik wil echte !
Glijdende auto's over straat, bussen die met vertraging rijden, geen treinverkeer, files .... dat is wat ik wil
Waarom die PI dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil geen sneeuw. Ik ga altijd op mijn plaat op de fiets
Omdat ik iedereen hele lief vind!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat ik iedereen hele lief vind!Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Kan best, maar Australië heeft de zomer nu. En ze willen hem niet delenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:57 schreef Chapelle het volgende:
IK. WIL. ZOOOOOMEEEEEEEERRRRRRRRR!!!!!!!!!
Fucking Australiëquote:Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan best, maar Australië heeft de zomer nu. En ze willen hem niet delen
Het is verdomme herfst nu.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:36 schreef Je-zus het volgende:
Oph0eren met de sneeuw haters! In de zomer wil ik zon en in de winter wil ik sneeuw! ik ga niet voor jan lul in de kou zitten natuurlijk
Ikke niet heb 4-wielaandrijvingquote:Op woensdag 17 november 2010 16:35 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Sneeuw....leuk spelen met de auto![]()
[ afbeelding ]
Herfst is voor de mensen die niet van sneeuw houdenquote:
Ik heb wel een Impreza, maar daar mag jij niet mee door de sneeuw racen, doe ik zelf welquote:Op woensdag 17 november 2010 16:38 schreef gammatent het volgende:
[..]
Ikke niet heb 4-wielaandrijvingWie heeft er zo'n impreza waarmee ik even door de sneeuw mag racen?
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Herfst is voor de mensen die niet van sneeuw houden
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |