abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88838790
Zoals Jort Kelder het vandaag in DWDD zei: 'In de normale wereld kom je alleen ergens met een diploma, bij de PVV heb je alleen een strafblad nodig.'

Heb Jort Kelder nooit gemogen, maar deze opmerking vond ik toch wel grappig.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_88838849
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoals Jort Kelder het vandaag in DWDD zei: 'In de normale wereld kom je alleen ergens met een diploma, bij de PVV heb je alleen een strafblad nodig.'

Heb Jort Kelder nooit gemogen, maar deze opmerking vond ik toch wel grappig.
Die was ook ingestudeerd had ik het idee.
pi_88839033
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Weet ik niet maar ik moest wel lachen!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  woensdag 17 november 2010 @ 21:29:36 #54
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_88839068

Naam
MC Martin

CV
1990-2009 Speciale school voor rappers tsjjiiill
2009-2010 Youtube rapper MODDERFOKKING OEN!

Motivatie
Luister naar mij, want ik ben MC Martin, MC, MC Martin
Dit is het leven uit 01111115, terneuzen je weet toch geertje
Het leven is kut want die kneuzen komen achter me aan en daarom blijf ik staan en moeten ze weg maar dat zijn ze nog niet en daarom zit ik in de put
pi_88839098
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Weet ik niet maar ik moest wel lachen!
Net als bij: Dit was het nieuws!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_88839429
Naam: Job Cohen

CV:
2001-2010 Professioneel theedrinker Amsterdam
2010-heden Kansloze PvdAert
2010-heden Zit doelloos in de Tweede Kamer
2010-heden Zeg eens euhh

Geachte heer euhh Wilders,

Het zit euh zo dat ik euhh graag euh net zo succesvol wil zijn als uw partij. Ik heb de cijfers even niet paraat maar ik beloof u dat ik de cijfers volgende keer onder het genot euh van een kopje thee eeuhh paraat heb.. Dus graag euhh wil ik in euhh uw partij om toch eens euhh echt succesvol eeuuhh te zijn.

Groetjes,

Job Cohen

ps.. Ik heb ook wel binding met Israël is dat een pre?

[ Bericht 0% gewijzigd door OpperTokkie op 18-11-2010 12:18:12 ]
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_88884587

Naam
Thijs Bosma

CV
1995-2005 HAVO met diverse bijbaantjes
2005-2007 Langdurig uit de running wegens zware operaties (skin transplant)
2007-2010 Wigger en repsect ontvanger

Motivatie
Ik ben een echter cultuurhopper, die zich daarom goed kan inleven in problemen die andere culturen veroorzaken in ons mooie landje.
Ook ben ik inzetbaar voor undercover-operaties
Vroeger was ik wat onzeker, maar na mijn operatie is dat helemaal voorbij.
Problemen los is snel en adequaat op met mijn nieuwe Colt .45.

[ Bericht 60% gewijzigd door charon op 19-11-2010 09:23:37 ]
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_88884842
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Grap was al gebruikt op z'n site 925.nl
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 18 november 2010 @ 23:56:14 #59
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88886286

Naam: C.V. Ketel

CV:
1996-heden: CV

Sollicitatie
Graag wil ik met Nederland weer een hoog rendement behalen. Men verwijt mij vaak dat ik zwart zie en dat is een belediging voor de 1,5 miljoen voorkeursstemmen die ik binnen zal slepen voor de PVV. We zitten in ons land opgescheept met een stel kankerkachels, laat ik ze de 'onrendabelen' noemen, en die kunnen wat mij betreft aan het gas. Met mij op het pluche gaat de Haagse elite wat hete avondjes tegemoet!

Ik wacht uw antwoord met warme belangstelling af.
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:44:53 #60
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88887957
Dit topic _O_ _O-
pi_88890888
Wat een bazentopic! Hulde! _O_
Better To Reign In Hell Than To Serve In Heaven!
pi_88966891

Naam: Calimero

CV:
• 1963: acteur wasmiddelenreclame
• 1963-65: acteur eigen tekenfilmserie
• 1974-75: Big in Japan
• 1992-93: Idem

Sollicitatie:
Geachte heer Whihihilders,

Het is niet eerlijk! Ik heb mijn haarkleur proberen te verdoezelen net als u, maar mensen blijven me niet serieus nemen! Zij zijn veel groter dan ik!
Ik ambieer een PR-functie binnen uw organisatie. Ik denk dat ik goed in het team zou passen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 22 november 2010 @ 19:20:54 #63
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_89024026
N. Bonaparte

CV:
- Eerste Consul van Frankrijk van 11 november 1799 tot 18 mei 1804
- Keizer van Frankrijk van 1804 tot 6 april 1814 en van 20 maart tot 22 juni 1815
- Koning van Italië van 31 maart 1805 tot 1814
- Beschermheer van de Rijnbond van 12 juni 1806 tot 1813

Motivatie
Bonjour monsieur Geert,

Als geen ander heb ik ervaring met het opstarten en doorvoeren van een revolutie. Militair bewind voeren kan ik als geen ander en ondanks enkele tegenslagen ben ik een groot doorzetter.
Daarnaast ben ik een groot voorstander van een schijndemocratie, iets wat u zeker aan zal spreken. Daarnaast zal mijn "Grand Armeé" u goed van dienst kunnen zijn bij defensie.

Salut!

N. Bonaparte
  maandag 22 november 2010 @ 19:27:39 #64
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_89024388
quote:
9s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]

Naam: C.V. Ketel

CV:
1996-heden: CV

Sollicitatie
Graag wil ik met Nederland weer een hoog rendement behalen. Men verwijt mij vaak dat ik zwart zie en dat is een belediging voor de 1,5 miljoen voorkeursstemmen die ik binnen zal slepen voor de PVV. We zitten in ons land opgescheept met een stel kankerkachels, laat ik ze de 'onrendabelen' noemen, en die kunnen wat mij betreft aan het gas. Met mij op het pluche gaat de Haagse elite wat hete avondjes tegemoet!

Ik wacht uw antwoord met warme belangstelling af.
_O_
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_89025012
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]

Naam K. West

CV:
- succesvol rapper
- succesvol zakenman
- graag geziene gast bij verschillende mediaevenementen

Motivatie:
Yo Geert, je hebt een mooie partij, en ik laat je er mee door gaan, maar de LPF was de beste partij aller tijden! ALLER TIJDEN!

naam A. West

C.V.
- 1958 - heden: lid CV de Jokers uit Oeteldonk
- 1963 - 1973: Lid van de groep The shuffles met als doel de Nederlandse (pop)cultuur te promoten in binnen en buitenland.
- 1973 - heden: zelfstandig ondernemer ter promotie van Nederlandse cultuur in binnen en buitenland

motivatie
Ik verwacht dat ik beter bij uw kiezers lig als mijn broer, K. West. Ik heb mij destijds afgescheiden van the Shuffles omdat zij te internationaal gericht werden. Ik wilde mij meer op de Nederlandse taal en cultuur richten en heb mij toen afgesplitst van de groep. Hierna ben ik net als u erg succesvol geweest en heb ook veel media-aandacht in binnen en buitenland gehad.
Ik wordt vaak in den lande gevraagd en men ziet mij als een man met veel kennis van het vak.
Ik weet ook alles van het mooier laten klinken dan iets origineel is, dus heeft u met dit feestnummer een vrolijke noot in uw partij en maken wij straks de muziek!
dag
pi_89025371

Naam: S. Squarepants

CV:
2003 - heden
Krabburgers bakken.
Hangen met mijn homies Patrick en Octo.
Verkeerswachter.

Motivatie
Beste Geert,
In de anti-allochtonenkrant van 20 november las ik uw advertentie waarin u sollicitanten vraagt zich te melden. Ik kom hier graag voor in aanmerking. Ik heb ervaring met allochtonen in elkaar te slaan, ik ga vaak op zaterdagavond negers klappen samen met mijn beste vrienden Octo en Patrick. Ik heb ook enige ervaring als ''hall monitor'' zoals u kunt zien op deze foto

Referenties
Patrick Ster :Allochtonen-klapper 3e klas in Bikini Broek. Email: Ih8niggers@Bikinibroek.org
Sandy :Karate-expert zwarte band, Email: I<3ninjas@texas.net
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_89027404
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef Peter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

naam A. West

C.V.
- 1958 - heden: lid CV de Jokers uit Oeteldonk
- 1963 - 1973: Lid van de groep The shuffles met als doel de Nederlandse (pop)cultuur te promoten in binnen en buitenland.
- 1973 - heden: zelfstandig ondernemer ter promotie van Nederlandse cultuur in binnen en buitenland

motivatie
Ik verwacht dat ik beter bij uw kiezers lig als mijn broer, K. West. Ik heb mij destijds afgescheiden van the Shuffles omdat zij te internationaal gericht werden. Ik wilde mij meer op de Nederlandse taal en cultuur richten en heb mij toen afgesplitst van de groep. Hierna ben ik net als u erg succesvol geweest en heb ook veel media-aandacht in binnen en buitenland gehad.
Ik wordt vaak in den lande gevraagd en men ziet mij als een man met veel kennis van het vak.
Ik weet ook alles van het mooier laten klinken dan iets origineel is, dus heeft u met dit feestnummer een vrolijke noot in uw partij en maken wij straks de muziek!
Ik dacht eerst dat het Rene Froger was :D :P
pi_89031883
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat het Rene Froger was :D :P
Ik ook :@
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')