Die was ook ingestudeerd had ik het idee.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoals Jort Kelder het vandaag in DWDD zei: 'In de normale wereld kom je alleen ergens met een diploma, bij de PVV heb je alleen een strafblad nodig.'
Heb Jort Kelder nooit gemogen, maar deze opmerking vond ik toch wel grappig.
Weet ik niet maar ik moest wel lachen!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was ook ingestudeerd had ik het idee.
Net als bij: Dit was het nieuws!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik moest wel lachen!
Grap was al gebruikt op z'n site 925.nlquote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was ook ingestudeerd had ik het idee.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: C.V. Ketel
CV:
1996-heden: CV
Sollicitatie
Graag wil ik met Nederland weer een hoog rendement behalen. Men verwijt mij vaak dat ik zwart zie en dat is een belediging voor de 1,5 miljoen voorkeursstemmen die ik binnen zal slepen voor de PVV. We zitten in ons land opgescheept met een stel kankerkachels, laat ik ze de 'onrendabelen' noemen, en die kunnen wat mij betreft aan het gas. Met mij op het pluche gaat de Haagse elite wat hete avondjes tegemoet!
Ik wacht uw antwoord met warme belangstelling af.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Naam K. West
CV:
- succesvol rapper
- succesvol zakenman
- graag geziene gast bij verschillende mediaevenementen
Motivatie:
Yo Geert, je hebt een mooie partij, en ik laat je er mee door gaan, maar de LPF was de beste partij aller tijden! ALLER TIJDEN!
Ik dacht eerst dat het Rene Froger wasquote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
naam A. West
C.V.
- 1958 - heden: lid CV de Jokers uit Oeteldonk
- 1963 - 1973: Lid van de groep The shuffles met als doel de Nederlandse (pop)cultuur te promoten in binnen en buitenland.
- 1973 - heden: zelfstandig ondernemer ter promotie van Nederlandse cultuur in binnen en buitenland
motivatie
Ik verwacht dat ik beter bij uw kiezers lig als mijn broer, K. West. Ik heb mij destijds afgescheiden van the Shuffles omdat zij te internationaal gericht werden. Ik wilde mij meer op de Nederlandse taal en cultuur richten en heb mij toen afgesplitst van de groep. Hierna ben ik net als u erg succesvol geweest en heb ook veel media-aandacht in binnen en buitenland gehad.
Ik wordt vaak in den lande gevraagd en men ziet mij als een man met veel kennis van het vak.
Ik weet ook alles van het mooier laten klinken dan iets origineel is, dus heeft u met dit feestnummer een vrolijke noot in uw partij en maken wij straks de muziek!
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Rene Froger was![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |