Nu heeft Fok exlcusief de hand op een aantal fraaie brieven weten te leggen. Plaats ze hier.quote:Enthousiaste doorzetters die voor de PVV zitting willen nemen in de Provinciale Staten of de Eerste Kamer kunnen zich aanmelden door een gemotiveerde sollicitatiebrief en CV te zenden aan: kandidaat@pvv.nl.
Ik zou niet weten waarom. Iedereen, behalve Moslims en PVDA-stemmers, heeft toch recht op een eerlijke kans op de arbeidsmarkt?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef DroogDok het volgende:
LOL
"A. Hitler, ervaring met deporteren" gaat zeker weer te ver?
Motivatie: if you cannot beat them, JOIN THEM!quote:CV:
academische studie
- studie te Casablanca
- bedrijfs- en macro-economie, Universiteit van Amsterdam
- medewerker textielbedrijf
- verkoper afdeling koffers warenhuis "V& D (Vroom en Dreesman)" te Amsterdam
- medewerker conservenbedrijven
- brandweerman scheepswerf NDSM (Nederlandse Dok- en Scheepvaart Maatschappij) te Amsterdam
- directeur Stichting Buitenlanders West-Brabant
- directeur NCB (Nederlands Centrum Buitenlanders), van 1983 tot 1994
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 17 mei 1994 tot 23 mei 2002
- wethouder (van sociale zaken, milieu, P & O, grotestedenbeleid en emancipatie) van Leiden, van april 2002 tot 1 april 2004 (in december 2003 op non-actief vanwege een hartoperatie)
afgewezen! Te grote gaten in zijn CV!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:02 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: H. L. Himmler
CV:
Opleiding
-Landshut Gymnasium 1910-1918
- Munich Technische Hochschule : Agronomie 1919-1922
Werk:
- SS, begonnen in 1925, binnen tien jaar opgeklommen naar de hoogste positie
- Partijlid van de NSDAP
- Hoofd van de Duitse politie
- Minister van Binnenlandse Zaken
Sollicitatie:
Ik ben een goede toevoeging voor uw partij. Ik ben altijd strak in het pak, en daarmee erg representatief. Logistiek ben ik heel sterk. Tevens ben ik erg oplossingsgericht.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: G. the Grey
Geslacht: Man
Opleidingen:
Geen
Ervaring:
? - 1421 (Shire-telling): Tovenaar te Midden-Aarde, strijder tegen het Kwaad uit het Oosten.
Toelichting:
Ik heb jarenlange ervaring in het vechten tegen kwade krachten uit het Oosten. Met mijn toverkunsten denk ik van grote waarde voor uw fractie te kunnen zijn; ik kan u van wijze adviezen dienen, en ik heb ruime ervaring in het uit de weg ruimen van spionnen van het Kwaad.
Meneer The Grey, eerste vraag, bent u bereid uw Maiaraans paspoort in te leveren?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: G. the Grey
Geslacht: Man
Opleidingen:
Geen
Ervaring:
? - 1421 (Shire-telling): Tovenaar te Midden-Aarde, strijder tegen het Kwaad uit het Oosten.
1421 - heden: Pensionado te Valinor.
Toelichting:
Ik heb jarenlange ervaring in het vechten tegen kwade krachten uit het Oosten. Met mijn toverkunsten denk ik van grote waarde voor uw fractie te kunnen zijn; ik kan u van wijze adviezen dienen, en ik heb ruime ervaring in het uit de weg ruimen van spionnen van het Kwaad.
"Ik zou alleen begod nie weejte of ze nog geldig zijn. Ik wit nie eens waar ze ligge!"quote:Op woensdag 17 november 2010 15:35 schreef Zwappel het volgende:Motivatie:[/b] ik heb nooit aan de bak kunnen komen
maar ik heb wel ergens nog diploma's liggen van timmerman ofzoiets
Van meneer Mithrandir moest ik dit doorgeven: 'Dat is lang geleden in Khazad-dûm nat geworden en uit elkaar gevallen, aangezien het vodje al duizenden jaren oud was en van perkament was gemaakt.'quote:Op woensdag 17 november 2010 15:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Meneer The Grey, eerste vraag, bent u bereid uw Maiaraans paspoort in te leveren?
Joods-Christelijke traditie.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Pandamie het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: J. Christus
Werkervaring:
0018 - 0033: Timmerman (Jozef's Kribbes, Bethlehem)
0033 - 0036: Medewerker AstroTV
Motivatie:
Beste Geert,
Ik zit momenteel in de bijstand en zoek een nieuwe baan. Omdat je me nog wat schuldig bent vanwege die hele kruisigingssituatie van een paar jaar terug dacht ik dat jij misschien een plekje voor me had in je fractie?
Alvast bedankt!
DUBBELquote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Naam : Kees Kanker Kachel afkorting KKK
CV:
pallets stapelaar
broer onderhouden.
Motivatie:
Kan goed met tokkies pvv stemmers omgaan, ben een fervent hoerenloper.
Hero en ik zouden een goed drinkteam zijn. Als u mij aanneemt krijgt u mijn broer R. Kachelaer (zie boven) er gratis bij, ook de bank met 24 uurs plekken, kan mooi in de werkkamer staan onder de Israëlische vlag .
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef giessss het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: Gargamel
CV:
1977-heden: Tovenaar
1977-heden: Professioneel stroper
Motivatie
Beste Geert,
Net als u heb ik sedert begin jaren 60 een enorme aversie ontwikkeld tegen kleine gekleurde mannetjes die een taal brabbelen die ik niet versta. Ik HAAT ze!!
Ik stel dan ook voor dat ik, samen met mijn beste sluwe vrind Asraël, uw fractie kom versterken om samen een vuist te maken tegen het gespuis dat ons belachelijk maakt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Naam K. West
CV:
- succesvol rapper
- succesvol zakenman
- graag geziene gast bij verschillende mediaevenementen
Motivatie:
Yo Geert, je hebt een mooie partij, en ik laat je er mee door gaan, maar de LPF was de beste partij aller tijden! ALLER TIJDEN!
Die was ook ingestudeerd had ik het idee.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoals Jort Kelder het vandaag in DWDD zei: 'In de normale wereld kom je alleen ergens met een diploma, bij de PVV heb je alleen een strafblad nodig.'
Heb Jort Kelder nooit gemogen, maar deze opmerking vond ik toch wel grappig.
Weet ik niet maar ik moest wel lachen!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was ook ingestudeerd had ik het idee.
Net als bij: Dit was het nieuws!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik moest wel lachen!
Grap was al gebruikt op z'n site 925.nlquote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was ook ingestudeerd had ik het idee.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: C.V. Ketel
CV:
1996-heden: CV
Sollicitatie
Graag wil ik met Nederland weer een hoog rendement behalen. Men verwijt mij vaak dat ik zwart zie en dat is een belediging voor de 1,5 miljoen voorkeursstemmen die ik binnen zal slepen voor de PVV. We zitten in ons land opgescheept met een stel kankerkachels, laat ik ze de 'onrendabelen' noemen, en die kunnen wat mij betreft aan het gas. Met mij op het pluche gaat de Haagse elite wat hete avondjes tegemoet!
Ik wacht uw antwoord met warme belangstelling af.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Naam K. West
CV:
- succesvol rapper
- succesvol zakenman
- graag geziene gast bij verschillende mediaevenementen
Motivatie:
Yo Geert, je hebt een mooie partij, en ik laat je er mee door gaan, maar de LPF was de beste partij aller tijden! ALLER TIJDEN!
Ik dacht eerst dat het Rene Froger wasquote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
naam A. West
C.V.
- 1958 - heden: lid CV de Jokers uit Oeteldonk
- 1963 - 1973: Lid van de groep The shuffles met als doel de Nederlandse (pop)cultuur te promoten in binnen en buitenland.
- 1973 - heden: zelfstandig ondernemer ter promotie van Nederlandse cultuur in binnen en buitenland
motivatie
Ik verwacht dat ik beter bij uw kiezers lig als mijn broer, K. West. Ik heb mij destijds afgescheiden van the Shuffles omdat zij te internationaal gericht werden. Ik wilde mij meer op de Nederlandse taal en cultuur richten en heb mij toen afgesplitst van de groep. Hierna ben ik net als u erg succesvol geweest en heb ook veel media-aandacht in binnen en buitenland gehad.
Ik wordt vaak in den lande gevraagd en men ziet mij als een man met veel kennis van het vak.
Ik weet ook alles van het mooier laten klinken dan iets origineel is, dus heeft u met dit feestnummer een vrolijke noot in uw partij en maken wij straks de muziek!
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Rene Froger was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |