Holy fuck zeg, ik heb al reportages gezien van extreme piercings en tattoos maar dat er mensen zijn die het in hun hoofd halen om zoiets te doen had ik toch niet gedacht. Stelletje gekken heb je tochquote:Op woensdag 17 november 2010 01:04 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.manoeuvre.be/e(...)attoo-nieuwste-trend
true, true.quote:Op zondag 21 november 2010 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maakt mij niet uit, zolang ze maar mooi zijn
variatie is het mooist!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Levolution het volgende:
Mensen die dat oppervlakkige blauw mooi vinden.Echt een cliché.
Zo donker mogelijk is juist mooier, veel mysterieuzer en meer uitstraling, bovendien geeft het een mooiere glans en matcht het beter met alle haarkleuren en kleding.
Blauw is passé. Donkere ogen zijn mooier.
Een lippen poll? Met wat als optie? Van normaal tot mega opgespoten? Ik zou zeggen maak em... En handen? Handen horen toch gewoon groot en licht ruw te zijnquote:Op maandag 22 november 2010 02:09 schreef ondeugend het volgende:
Bruin
Al vind ik lippen en handen belangrijker!
ik wil een lippen poll!
Hangt ervan af waar je bent.. jij vindt blauw oppervlakkig omdat blauwe ogen hier in NL heel standaard zijn. Maar in landen waar bv. 90% van de bevolking bruine ogen heeft, daar vinden ze baluwe ogen dan weer speciaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Levolution het volgende:
Mensen die dat oppervlakkige blauw mooi vinden.Echt een cliché.
Zo donker mogelijk is juist mooier, veel mysterieuzer en meer uitstraling, bovendien geeft het een mooiere glans en matcht het beter met alle haarkleuren en kleding.
Blauw is passé. Donkere ogen zijn mooier.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Ligt totaal aan de rest van het uiterlijk!
Misschien met voorbeeldfoto's?quote:Op maandag 22 november 2010 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een lippen poll? Met wat als optie? Van normaal tot mega opgespoten? Ik zou zeggen maak em... En handen? Handen horen toch gewoon groot en licht ruw te zijn
Volledig? Da's behoorlijk zeldzaam!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:01 schreef Diemux het volgende:
Mijn vriendin heeft een bruin en een blauw oog!
groen is ook mooiquote:Op woensdag 24 november 2010 10:57 schreef Metalfreak het volgende:
Normaal altijd blauw, maar ik ken een meid met groene ogen waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden
Gebruiksperiode: 3 maandenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:30 schreef Paul het volgende:
Hoevaak kan je die dingen eigenlijk in?
http://www.colorlens.nl/3-tones/3-tones-blauw.html
Coolquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 01:04 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.manoeuvre.be/e(...)attoo-nieuwste-trend
In mijn geval is dat zeker niet waar, ik krijg altijd complimenten over mijn ogen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Landysh het volgende:
Mooiste kleur ogen? Hmm, ik ga voor groen. Maar eigenlijk vind ik de oogvorm, felheid van de kleur, de helderheid en de combinatie oogkleur, haarkleur en huidskleur veel belangrijker. Dat is ook waar de meeste mensen op letten. Mensen met blond haar, blauwe ogen (standaard blauwe ogen, niet felle) of mensen met donkere ogen en donker haar krijgen zelden complimenten over hun ogen. Maar mensen met blond haar en donkere bambi ogen, of mensen met donker haar, getinte huidskleur en lichte ogen, krijgen regelmatig complimenten.
De minst aantrekkelijke oogkleur vind ik grijs. Echt zo'n typische Hollandse saaie, kille oogkleur is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |