quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Nou, na twee uur krijsen en gillen ligt het kleine monster dan toch te slapen. Toen ik net ging kijken had ze hele dikke ogen en nog een half opgedroogd traanspoor op d'r wang.
Bep klom hier 4 dagen geleden uit haar ledikant, en eenmaal eruit komt ze er nooit meer in, dus hebben we maar gelijk een bedje gekocht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
precies daarom blijft mijn bep voorlopig nog in haar ledikant. Die kruipt rustig bij een van de broers in bed midden in de nacht
Bed dichttimmeren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bep klom hier 4 dagen geleden uit haar ledikant, en eenmaal eruit komt ze er nooit meer in, dus hebben we maar gelijk een bedje gekocht.
En geluidsdicht maken.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 07:54 schreef lily het volgende:
David heeft zich vorige week met de Wii controler, in het heetst van de voetbalstrijd, zelf voor zijn mond gemept. Huilen als een gek, dikke lip en zelfs een wondje boven zijn lip.
Ik zie net dat wondje weer met tandenpoetsen en zeg tegen hem; je hebt jezelf flink geraakt zeg. Zegt ie: ja, maar ik had wel een doelpunt!
quote:Op woensdag 17 november 2010 07:54 schreef lily het volgende:
David heeft zich vorige week met de Wii controler, in het heetst van de voetbalstrijd, zelf voor zijn mond gemept. Huilen als een gek, dikke lip en zelfs een wondje boven zijn lip.
Ik zie net dat wondje weer met tandenpoetsen en zeg tegen hem; je hebt jezelf flink geraakt zeg. Zegt ie: ja, maar ik had wel een doelpunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |