Dat betwijfel ik, met het scherm scrollen is handiger dan zo'n touchpad daarvoor gebruiken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Surfen op een iPad is sowieso niet handiger dan op een laptop.
Onzinquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, met het scherm scrollen is handiger dan zo'n touchpad daarvoor gebruiken.
Met zo'n heerlijk resistief schermquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef jogy het volgende:
Koop dan een ipad kloon die wel gewoon alles kan draaien. Een HP of samsung ipad-achtige.
Met een OS dat totaal niet ontworpen is voor touchgebruik op groot schermquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef jogy het volgende:
Koop dan een ipad kloon die wel gewoon alles kan draaien. Een HP of samsung ipad-achtige.
Ik heb daar een speciaal soort computer voor die heel compact is en open en dicht kan klappen (net als een boek). zit nog een qwerty-toetsenbord op ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Tinos85 het volgende:
Met een iPad kan je wel makkelijker surfen terwijl je lui in bed of op de bank ligt.
Android?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een OS dat totaal niet ontworpen is voor touchgebruik op groot scherm
Kwaliteit komt met de tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan staat het scherm wel gelijk goed en hoef je hem niet debiel vast te houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciaal soort computer voor die heel compact is en open en dicht kan klappen (net als een boek). zit nog een qwerty-toetsenbord op ook.
Najah, op de bank lijkt me een een iPad gewoon goed werken, alleen vergeet huiswerk maken en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Surfen op een iPad is sowieso niet handiger dan op een laptop.
Werkt ook niet helemaal lekker volgens de meeste recensies...quote:
Die HP is nu toch een grote hit in de VS ofzo? Nog niet te verkrijgen in NL volgens mij maar ok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Android werkt niet lekker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, op de bank lijkt me een een iPad gewoon goed werken, alleen vergeet huiswerk maken en dergelijke.
[..]
Werkt ook niet helemaal lekker volgens de meeste recensies...
Zelfs Google zelf zegt dat het nog niet geschikt is voor tablets op dit moment.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef boyv het volgende:
iPad verkiezen boven een laptop zou dom zijn, behalve als je een Acer op het oog hebt.
Vandaar dat google een zwaar aangepaste variant op de markt wil zetten over een paar maandenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Android werkt niet lekker?![]()
Mennnnnn wat een onzin
Nevermind http://www.geeksaresexy.n(...)-flop-and-a-sellout/quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Die HP is nu toch een grote hit in de VS ofzo? Nog niet te verkrijgen in NL volgens mij maar ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |