abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88801223
Een tijdje geleden kwam er een jonge vrouw ter behandeling in onze fysiotherapiepraktijk. Mijn eerste indruk was: leuk meisje. Ze zag er goed uit, was spontaan en het half uurtje dat ik haar behandelde was gewoon gezellig, meer een kennismakingsgesprek maar wel met een hele leuke meid op de behandeltafel.

De tweede keer dat ze bij me kwam was het net even anders; in plaats van het oppervlakkige van 'waar woon je', 'hoe lang doe je dit werk al' en 'wat voor studie doe je' ging het gesprek eerder vanzelf en we bleken aardig op één lijn te zitten qua levensvisie en -stijl. Ik betrapte mezelf erop dat ik me niet erg kon concentreren op de behandeling zelf omdat ik genoot van haar aanwezigheid en het gesprek dat we voerden. We maakten nog een afspraak voor een behandeling over een paar weken en ik zei haar dat na die behandeling de therapie er waarschijnlijk op zou zitten.

's Avonds kon ik haar maar niet uit mijn hoofd houden. De volgende dag was dit nog erger, en ik voelde zowaar vlinders in mijn buik wat alweer een tijdje geleden was. De rest van de weken bleef dit gevoel hangen en de dagen voordat ik haar zou zien had ik me voorgenomen om haar ná de laatste behandeling te vragen of ze het zag zitten om eens iets met me te gaan drinken. Of ik dat wel of niet zou vragen liet ik dan afhangen van mijn gevoel; ik moest wel sterk het vermoeden hebben dat ze me ook leuk zou vinden want ik ben tenslotte wel therapeut en ik wil niet het gevoel geven aan mensen dat ik misbruik van de situatie maak o.i.d..

De dag vóór 'het' moment was ik aardig nerveus en in mijn hoofd bleef ik maar oefenen hoe ik het zou brengen, want in deze situatie ben ik nog nooit verzeild geraakt. Natuurlijk komt er nu en dan weleens een leuke vrouw langs maar dan schud ik dat idee van me af en wordt het een patiënt en ik therapeut. In die weken heb ik ook een paar keer gedacht om haar bij een collega in te plannen omdat ik me toch niet als therapeut kon voelen en dat vond ik niet eerlijk tegenover haar. Toch koos ik ervoor om mijn eigen geluk niet in de weg te staan en het zou alles of niets worden.

Afgelopen vrijdag kwam ik aan op het werk, keek in het digitale agenda en vernam dat ze afgebeld had omdat ze al klachtenvrij was. In het eerste dagdeel zat het een beetje in mijn hoofd maar ik kon me goed concentreren op mijn werk. Naarmate de dag vorderde begon ik erg te balen dat het nergens op uitgedraaid was. Ik ging voor alles of niets en het werd nog minder, want ik heb nu nergens toe de kans gekregen.

Ik kwam op het idee om haar te bellen ('dus het gaat goed met je klachten? mooi, blabla, vond het gezellig blabla, zullen we eens iets samen gaan drinken'), vond het later een stom idee want wat zou ze wel niet denken en daarna zei ik mezelf dat ik het van me af moest zien te zetten. Als ze het daadwerkelijk leuk vond om bij me te zijn had ze niet afgebeld want de kosten worden toch vergoed en dan had ze me ter plekke wel kunnen vertellen dat de klachten weg waren. Misschien was haar afbellen een smoesje omdat ze niet terug bij me wilde komen, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen.

De medische term is 'tegenoverdracht' (patiënt verliefd op therapeut is overdracht) en valt vooral bij artsen en psychologen zwaar omdat zij een vertrouwensband hebben met de patiënt. Ik heb echter een pijnlijk spiertje behandeld en over koetjes en kalfjes gepraat, zoals ik met een vrouw in de kroeg (bij wijze van spreken) ook zou praten. Eerder had ik het een beetje bij een collega voorgelegd en die zei ik het uit mijn hoofd moest halen zolang de therapie bezig was, maar na de therapie (dus relatie patiënt-therapeut is verbroken) ziet hij er geen probleem in. Datzelfde had ik ook al bedacht maar het was fijn om te horen dat een collega hetzelfde erover dacht.

Maar nu zit ik dus met een kutgevoel. Als ik eerder op straat of in de supermarkt liep en een mooie vrouw zag dan kreeg ik een fijn gevoel van binnen, maar nu doet het me weinig. Ik denk alleen maar aan haar. Ik ben ook vrij kieskeurig maar qua uiterlijk en innerlijk is ze helemaal mijn type en zo iemand kom ik niet vaak tegen. Handel ik nu juist door me er overheen te (willen) zetten of moet ik mijn hart volgen? En vrouwen van Fok!, hoe zouden jullie reageren als je therapeut je zoiets zou vragen? Of je na een week zou opbellen van: ''met je fysio, alles goed? ik vond het gezellig blabla en zou wel iets met je willen gaan drinken.''

Dat laatste zie ik mezelf niet snel doen maar als ik me zo blijf voelen ga ik op een gegeven moment in 'desperatation mode'. Maar aan de andere kant, hoe langer ik blijf wachten hoe moelijker het wordt om die stap te zetten. En de moed zinkt me nu al aardig in de schoenen. Sterker nog, mijn twijfel groeit naarmate deze OP langer wordt. Ik weet zelfs nieteens of ze een vriend heeft, maar daar kan ik ook maar op één manier achter komen. Mijn hoofd zegt: ''laat toch zitten joh'' maar mijn hart zegt: ''do it! do it!'' en ik heb het vermoeden dat dit nog wel een tijdje aan zal houden. Normaal gesproken kan ik het knopje na een paar dagen omzetten als mijn hoofd 'nee' zegt maar dat lukt me dit keer niet.

Wat te doen, wat te doen. Graag jullie ongezouten mening hierover, maar dat kunnen jullie wel ;)
pi_88801435
tvp :) ben benieuwd!
pi_88801455
Je kunt op z'n minst een poging wagen,bedenk voor jezelf hoe groot de kans is dat je haar nog een keer tegenkomt, in de praktijk of op straat! Ze is geen patient meer dus in principe staat er weinig in je weg.
S. 2014
J. 2016
pi_88801605
Is het wettelijk/ethisch gezien toegestaan?
pi_88801762
Op het moment dat de patient/client niet meer onder behandeling is in de praktijk lijkt het mijns inziens geen probleem. Aan de andere kant lijkt het me toch raar om als fysiotherapeut op te bellen voor een date :D
Wens je in ieder geval wel veel succes :)
pi_88801869
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef Diemux het volgende:
Is het wettelijk/ethisch gezien toegestaan?
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook nog af, hoe zit het met de privacywaarborging van de patient/client? mag je zomaar haar telefoonnummer gebruiken voor privé doeleinden?
S. 2014
J. 2016
pi_88802105
Ik vind het wel erg weird dat je zo geobsedeerd bent met iemand die je drie keer een half uurtje hebt gezien onder zulke omstandigheden, maar los daarvan zou ik haar maar gewoon bellen. Ze is je patiënt niet meer en als ze ooit weer klachten heeft kan ze wel bij een andere fysiotherapeut terecht, je bent niet de enige.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88802184
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij eigenlijk ook nog af, hoe zit het met de privacywaarborging van de patient/client? mag je zomaar haar telefoonnummer gebruiken voor privé doeleinden?
Een keertje bellen hoe het gaat en of ze iets wil afspreken kan je moeilijk privacyschending noemen. :{
pi_88802391
als het nu de geestelijke gezondheidszorg was, dan altijd uit den boze... maar ik zie het probleem niet bij een fysiotherapeut

zal vast wel ook volgens de beroepsethiek niet mogen, maarja
pi_88802476
Interessant topic. Toch zou ik er serieus rekening mee houden dat je een blauwtje kan gaan lopen. Misschien is het gewoon haar ''gave'' ( :') ) dat ze makkelijk persoonlijke gesprekken aanknoopt, en vindt ze het raar als je belt. Ik, als vrouw, zou verbaasd zijn in elk geval, maar niet per sé op een negatieve manier. Pas alleen op dat ze geen klacht in gaat dienen ofzo, dan heb je wel een probleem. Afweging maken dus.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:54:01 #11
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88802503
Heb je haar al gehyved of op facebook gekeken voor relatiestatus? Niet dat dat altijd even betrouwbaar is maar het kan een stap in de juiste richting zijn.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:58:25 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_88802790
Als het inderdaad in orde is dat je haar benadert omdat de behandeling afgelopen is, zou ik een gokje wagen. Dat zij zo door je hoofd spookt en je weet dat er zó geen duidelijkheid komt, dan zou ik ook duidelijkheid willen. Maar niet via telefoon of zo - je hebt haar wel via je beroep ontmoet als therapeut. Stuur haar een kaartje, dat is wat minder direct.

Wel opvallend dat zij die laatste afspraak heeft afgebeld. Hou open dat ze niet hetzelfde voelt als jij.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:58:25 #13
180174 Diemux
People vs Me
pi_88802792
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Een keertje bellen hoe het gaat en of ze iets wil afspreken kan je moeilijk privacyschending noemen. :{
mmm, als meneer een geheimhoudingsverklaring heeft getekend kan dat bellen toch wel eens te veel zijn (als ze zou klagen).
pi_88802957
Die voelde dat je haar wel zag zitten en had hier geen zin in. Dus belde ze af voor de eerst volgende afspraak.
pi_88802982
Volgens Geert Wilders zijn dit soort relaties geen enkel probleem dus ik zeg: doen :)
pi_88803037
Ik zou het niet doen.
pi_88803049
En morgenochtend zal ik je verhaal ook ff lezen.
pi_88803194
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Bombshell het volgende:
Die voelde dat je haar wel zag zitten en had hier geen zin in. Dus belde ze af voor de eerst volgende afspraak.
Dat zit er echt wel dik in... als ik TS was zou ik toch eerst nog even uitzoeken hoe het zit met wat er gebeurt als ze een klacht indient.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:08:17 #19
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88803392
Bel der eerst gewoon op met de vraag hoe het nu gaat, toon interesse en laat blijken dat je het fijn vind dat ze klachtenvrij is. Als er een stompzinning verhaal komt waar geen touw aan vast te knopen is, dan weet je dat het beter is om af te kappen. Als het weer heel gezellig is, zou je een poging kunnen wagen.
#26 || Luciano da Silva
pi_88803399
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dat zit er echt wel dik in... als ik TS was zou ik toch eerst nog even uitzoeken hoe het zit met wat er gebeurt als ze een klacht indient.
vrouwen hebben over het algemeen prima door wanneer een man gecharmeerd van ze is, dus het is inderdaad mogelijk dat ze die afspraak cancelde omdat ze geen zin had in deze shit.
pi_88803506
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef joppie_saus het volgende:
Bel der eerst gewoon op met de vraag hoe het nu gaat, toon interesse en laat blijken dat je het fijn vind dat ze klachtenvrij is. Als er een stompzinning verhaal komt waar geen touw aan vast te knopen is, dan weet je dat het beter is om af te kappen. Als het weer heel gezellig is, zou je een poging kunnen wagen.
Dit lijkt me het beste
pi_88803531
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je haar al gehyved of op facebook gekeken voor relatiestatus? Niet dat dat altijd even betrouwbaar is maar het kan een stap in de juiste richting zijn.
Ik heb even gezocht maar ik vind er 1 met dezelfde naam en die heeft een verborgen profiel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef juxtaposition het volgende:
Misschien is het gewoon haar ''gave'' ( :') ) dat ze makkelijk persoonlijke gesprekken aanknoopt, en vindt ze het raar als je belt.
Haha dat zou inderdaad kunnen. Maar iedereen lijkt het er over eens te zijn dat ik gewoon de telefoon moet oppakken?

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar niet via telefoon of zo - je hebt haar wel via je beroep ontmoet als therapeut. Stuur haar een kaartje, dat is wat minder direct.
Oh, toch niet. Dat was eigenlijk niet in me opgekomen. Is dat niet te 'ouderwets', een kaartje sturen? Geen idee wat ik er op zou moeten schrijven en aan de telefoon heb je wel meteen antwoord, al geef ik je gelijk dat dit iemand een beetje voor het blok zet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef joppie_saus het volgende:
Goeie tip :)

Bedankt allemaal voor jullie reacties tot dusver, ik ga slapen. Morgenavond meld ik me weer. :)
pi_88803629
Succes ermee :) Ik vind het idee van joppie_saus tot nu toe het beste!
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:18:18 #24
273119 BeSimple
or die trying!
pi_88803908
Het is geen psychologische klacht. Dus ik vind dat het kan. Juridisch gezien weet ik het niet. Misschien even je werkgever inlichten?
Laat me met rust!
pi_88803992
Je bent niks anders dan een passant voor haar geweest. De kans dat het niks wordt en je op je bek gaat is 99.9%. De kans dat ze bezet is is ook 99.9%.

Kortom, ik moet deze soap volgen!
pi_88804068
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef BeSimple het volgende:
Het is geen psychologische klacht. Dus ik vind dat het kan. Juridisch gezien weet ik het niet. Misschien even je werkgever inlichten?
ik denk dat het juridisch niet mag gezien fysiotherapie en psychologie ingewikkeld verbonden zijn door psychosomatische aandoeningen... dus ik weet eigenlijk wel zeker dat je beroepsmatig verkeerd bezig zou zijn. Maar goed, regels.
pi_88804433
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Scorpie het volgende:
Je bent niks anders dan een passant voor haar geweest. De kans dat het niks wordt en je op je bek gaat is 99.9%. De kans dat ze bezet is is ook 99.9%.

Goeie post.
pi_88804657
Al schat ik de kans van TS niet erg hoog in, een telefoontje moet gewoon kunnen. En probeer een zin als: "En hoe gaat het met je vriend?", te gebruiken om te achterhalen of ze bezet is. Als ze single is, en jou leuk gevonden heeft dan zal ze reageren met iets als: "Hoe kom je erbij dat ik een relatie heb?", als ze bezet is dan zal ze helemaal niets achter zon opmerking zoeken...
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:59:55 #29
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_88805529
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef jaha het volgende:
Al schat ik de kans van TS niet erg hoog in, een telefoontje moet gewoon kunnen. En probeer een zin als: "En hoe gaat het met je vriend?", te gebruiken om te achterhalen of ze bezet is. Als ze single is, en jou leuk gevonden heeft dan zal ze reageren met iets als: "Hoe kom je erbij dat ik een relatie heb?", als ze bezet is dan zal ze helemaal niets achter zon opmerking zoeken...
Waarom zou de fysio haar opbellen en vragen hoe het met haar vriend is _O-
My mama didn't raise no fool
pi_88805630
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:59 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Waarom zou de fysio haar opbellen en vragen hoe het met haar vriend is _O-
Dit _O-

@TS: gewoon bellen en zeggen dat je zag dat de afspraak was gecancelled. Vraag of alles goed is en zorg dat je je nummer achterlaat indien er complicaties optreden. Zeg gewoon dat ze een leuke patient was en laat het daarbij. Je doet normaal, net of het een vent is, maar wel zorgen dat je een nummer achterlaat.. Als je helemaal verwijfd doet en allemaal "slimme" opmerkingen maakt, dan val je direct door de mand...
Ten eerste ben je te direct (schrikt af) en daardoor kan je nog in problemen komen ook. Je moet niet direct toeslaan.. Laat juist die twijfel achter dat zij denkt: zou die nou wat willen of...?
Als ze je leuk vindt belt ze vanzelf wel. Belt ze niet, dan is er niets wederzijds...
pi_88806146
Opbellen, vragen hoe het gaat met haar klachten, en zeggen dat ze je altijd kan bellen. Of het nu is omdat de klachten terugkomen, of omdat ze gewoon gezellig wat met je wil drinken.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 17 november 2010 @ 00:29:37 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_88806366
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Opbellen, vragen hoe het gaat met haar klachten, en zeggen dat ze je altijd kan bellen. Of het nu is omdat de klachten terugkomen, of omdat ze gewoon gezellig wat met je wil drinken.
Ja, dit vind ik een goeie ^O^
pi_88806792
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:03 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Dit _O-

@TS: gewoon bellen en zeggen dat je zag dat de afspraak was gecancelled. Vraag of alles goed is en zorg dat je je nummer achterlaat indien er complicaties optreden. Zeg gewoon dat ze een leuke patient was en laat het daarbij. Je doet normaal, net of het een vent is, maar wel zorgen dat je een nummer achterlaat.. Als je helemaal verwijfd doet en allemaal "slimme" opmerkingen maakt, dan val je direct door de mand...
Ten eerste ben je te direct (schrikt af) en daardoor kan je nog in problemen komen ook. Je moet niet direct toeslaan.. Laat juist die twijfel achter dat zij denkt: zou die nou wat willen of...?
Als ze je leuk vindt belt ze vanzelf wel. Belt ze niet, dan is er niets wederzijds...
^O^
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 17 november 2010 @ 01:29:31 #34
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_88807211
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:54 schreef theKiD het volgende:

[..]

^O^
Sorry, maar als mijn fysiotherapeut mij belt, vraagt hoe het met de spieren gaat, zegt dat ik kan bellen voor complicaties en ik was een leuke patiënt....Hoe moet ik daar in godsnaam uit opmaken dat dit een hint is dat ie meer wil en dat ik moet bellen? :D

En sowieso is de drempel voor de patiënt om de behandelaar te bellen in zo'n geval vele malen groter dan andersom. Je gaat er toch vanuit dat een fysio elke dag wel leuke vrouwen op z'n behandeltafel heeft en dat je vlinders wel aan jou zullen liggen.

TS moet dus bellen en duidelijk zeggen wat ie bedoelt, niet een beetje vaag doen in de hoop dat zij dan het initiatief neemt :Y Wel ff erbij zeggen dat je dit niet dagelijks doet en het zelf ook wat vreemd vindt :')
pi_88807691
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 01:29 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Sorry, maar als mijn fysiotherapeut mij belt, vraagt hoe het met de spieren gaat, zegt dat ik kan bellen voor complicaties en ik was een leuke patiënt....Hoe moet ik daar in godsnaam uit opmaken dat dit een hint is dat ie meer wil en dat ik moet bellen? :D

En sowieso is de drempel voor de patiënt om de behandelaar te bellen in zo'n geval vele malen groter dan andersom. Je gaat er toch vanuit dat een fysio elke dag wel leuke vrouwen op z'n behandeltafel heeft en dat je vlinders wel aan jou zullen liggen.

TS moet dus bellen en duidelijk zeggen wat ie bedoelt, niet een beetje vaag doen in de hoop dat zij dan het initiatief neemt :Y Wel ff erbij zeggen dat je dit niet dagelijks doet en het zelf ook wat vreemd vindt :')
Vind ik ook goed.. Ben vooral benieuwd naar wat hij gaat doen en wat haar reactie is.. :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_88810227
Leuk topic!

Zou er wel wat mee doen maar hou er wel rekening mee dat het niet wederzijds is. Als zij je echt leuk had gevonden was ze zeker naar die tweede afspraak gegaan. Hell, als ik haar was geweest had ik ter plekke wat klachten erbij verzonnen om tijd te rekken. Dat, of ze is bezet.

Maar nooit geschoten altijd mis dus bel haar op en hou het verhaaltje dat je wilt weten hoe het met haar gaat en de gesprekken erg leuk hebt gevonden. Kijk even of ze reageert. Is het heel koeltjes dan kun je beter daar stoppen maar reageert ze er leuk en relaxt op dan kun je vragen of ze misschien zin heeft om je nog een keer te zien.

Wel ons op de hoogte houden heh :D
pi_88810287
quote:

[..]

Tja of je zit als bezet meisje thuis, dan opeens belt je fysio op en gaat vragen stellen over je vriend :') Dan denk je toch op zijn minst dat je fysio een homo is.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:58:43 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88810401
Hm. Misschien vindt ze het wel heel akelig om er achteraf achter te komen dat jij romantische gevoelens/geile gedachten had terwijl je haar aan het behandelen was.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88810434
quote:
15s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Misschien vindt ze het wel heel akelig om er achteraf achter te komen dat jij romantische gevoelens/geile gedachten had terwijl je haar aan het behandelen was.
Een liesbehandeling uitgevoerd door een geile fysiotherapeut, het zou zo een script kunnen zijn uit een slechte Duitse pornofilm _O-
pi_88811365
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Scorpie het volgende:

:')
Beroep: Senior Webdeveloper
Hoe kan het ook anders... ;(
  woensdag 17 november 2010 @ 10:36:08 #41
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88811446
TS succes, ik zou inderdaag voor de optie gaan om haar op te bellen om te vragen hoe het gaat en vervolgens mede te delen dat als ze je ooit nodig heeft, voor een behandeling of een leuk gesprek dat ze je altijd kan bellen.

Veel verder denk ik dat je in jou positie niet kan gaan. In dit geval, zolang jij de gegevens vanuit de praktijk gebruikt zal je je toch professioneel moeten blijven gedragen, je acties zouden immers jezelf en je werkgever een slechte naam kunnen geven. Als je haar tegen komt in een kroeg / in de supermarkt of zo is een ander verhaal.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_88813686
hm ik weet niet, maar ik vraag me af of ts nu overtuigd is door dit topic om haar te bellen...
pi_88813733
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Maart85 het volgende:

[..]

:')
Beroep: Senior Webdeveloper
Hoe kan het ook anders... ;(
Had je ook nog iets nuttigs te melden, of zit je de hele dag alleen maar profielen en fobo`s te checken?
  woensdag 17 november 2010 @ 11:57:46 #44
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_88814165
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Scorpie het volgende: De kans dat ze bezet is is ook 99.9%.
Knap dat jij dat weet..
  woensdag 17 november 2010 @ 11:59:25 #45
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88814216
Niet doen. Hoort gewoon niet. Wist je ook al.
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
  woensdag 17 november 2010 @ 12:05:43 #46
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_88814470
quote:

[..]

:Y
Inderdaad.

Ik zou gewoon bellen en haar rechtstreeks uitnodigen.
Als ik me in de situatie zet van ex-patient, zou ik het niet erg vinden dat je zou bellen. Of het antwoord nu ja of nee wordt.
Dus gewoon doen!!!!
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 17 november 2010 @ 12:05:56 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_88814478
Geen mogelijkheden om haar 'toevallig' tegen het lijf te lopen? Een kroeg/discotheek waar ze vaak komt? De supermarkt waar ze iedere donderdagavond na het werk boodschappen doet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_88814799
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Had je ook nog iets nuttigs te melden, of zit je de hele dag alleen maar profielen en fobo`s te checken?
Dit is het eerste fotoboek wat ik in ongeveer een jaar check :') . Mijn vooroordeel mbt je post en je beroep klopt in ieder geval perfect ;(
pi_88816116
Ik zou er toch wel rillingen van krijgen... en het idee hebben dat je je positie misbruikt. Je komt ook vrij wanhopig over.
pi_88816369
De lessen ethiek zijn in de medische wereld dus al afgeschaft?

Wat een non discussie. Als therapeut hoor je gewoon geen relatie aan te gaan met een patient, hoe jammer dat ook is voor je. Elke verdere discussie is nutteloos.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88816827
Ik denk dat je de hint moet vatten en het geen vervolg geven.

Even een paar feiten op een rijtje:
1. Zij weet dat de behandeling gratis is, toch zegt ze hem af.
2. Zij weet dat ze jou waarschijnlijk nooit meer zal zien als ze de behandeling af zegt, toch kiest ze ervoor de behandeling af te zeggen.
3. Hou er rekening mee dat zij misschien gewoon heel makkelijk met mensen/mannen praat en dat het daardoor bij jou kan overkomen dat het 'klikt'
4. Mocht je wel bellen en zij dit als lastig ervaren (waar je dus een behoorlijke kans op hebt kijkend naar punten 1, 2 en 3) kan ze bij je werkgever gaan klagen en zit je denk ik behoorlijk in de poep.
5. Bami.

Conclusie: als ze je leuk zou vinden was ze terug gekomen ook al had ze voor de behandeling moeten betalen. Maar de behandeling is gratis en blijkbaar kon ze geen redenen bedenken die belangrijk genoeg zijn voor haar om wel naar de behandeling te komen. Waarschijnlijk ben jij de vriendelijke fysiotherapeut waarbij het gezellig is om in behandeling te zijn, want ze kletste leuk en spontaan terug........ maar dan nog was het niet reden genoeg om terug te komen.

De hints zijn er.
Voor mij is het zo klaar als een klontje, ik hoop voor jou ook.

gegroet,
de Pen
Plok
  woensdag 17 november 2010 @ 13:16:43 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88816934
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

Wat een non discussie. Als therapeut hoor je gewoon geen relatie aan te gaan met een patient, hoe jammer dat ook is voor je. Elke verdere discussie is nutteloos.
Dit. Deze actie kan je ontslag opleveren, je werkgever een slechte naam opleveren en je kan je licentie verliezen.

Het is dus de vraag hoe graag je het wilt.

Ik zou het niet doen en daarmee geef ik tegengas aan de rest:
1. je weet niet of zij je ook leuk vindt.
2. je weet niet of ze een vriend heeft
3. je weet niet of ze hiervan gediend is en voor hetzelfde geld dient ze een klacht in
4. het gaat tegen je beroepscode in
5. je zet je baan en toekomst op het spel voor een passant die je 30 minuten hebt gesproken

Ik zou hoe dan ook nooit te direct zijn. Mocht je toch willen bellen moet je gewoon wat vragen stellen over je behandeling en dan zoals eerder aangegeven dat ze je altijd kan bellen hetzij voor behandeling hetzij om wat samen te gaan drinken
Dan begrijpt zij de hint wel als zij het wilt begrijpen! Dus niet TE direct!

Succes bij je keuze en dit ga ik volgen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:19:00 #53
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88817017
Niet doen dus. En zoals al eerder gezegd: nooit meer denken dat er een of andere bijzondere klik is op basis van een vriendelijk gesprek in een dergelijke betrekking, hoe vlotjes en lekker het ook babbelt.
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88817083
Wat BloodyPen zegt. Als zij er ook maar op 'n manier zo over had gedacht had ze wel gekomen, maar eigenlijk zou het geen discussie moeten zijn. Leuk voor haar, dat ze halfnaakt voor je lag en jij er andere gedachten bij had.

En de hele klaagzang over hoe je nu naar vrouwen kijkt: dat is een kwestie van tijd. Ik gok 1 week, maar 1 maand hooguit.

Edit: dus zeker niet bellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 13:21:54 ]
pi_88817292
Het is heel simpel: ze heeft afgebeld voor die laatste afspraak. Als ze daadwerkelijk iets zag gebeuren tussen hun had ze dit nooit gedaan!

TS is dus kansloos; let it go bro, let it go.
pi_88817772
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het is heel simpel: ze heeft afgebeld voor die laatste afspraak. Als ze daadwerkelijk iets zag gebeuren tussen hun had ze dit nooit gedaan!

TS is dus kansloos; let it go bro, let it go.
Het blijft ook simpel als ze wel was terug gekomen, dan nog steeds is het not done in de medische wereld. Om heel goede en begrijpelijke redenen.
Gewoon nooit doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88821446
Het lijkt me op het eerste gezicht inderdaad not done. Als jullie nou echt een bijzondere klik hadden gehad, was dat dan niet al eerder ter sprake gekomen, toen ze nog op de behandeltafel lag?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 17 november 2010 @ 16:20:45 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88824074
dit soort situaties zijn juist de bron voor het hebben van regels qua patient/behandelaar etc... denk daar maar eens over na
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88826983
Tja.. Hoe langer je wacht, hoe vreemder het wordt. Je neemt alleen wel een gok m.b.t je baan en daarom zou ik het niet doen, denk ik. Als je vooraf moet checken wat je in het ergste geval kan gebeuren met je baan zou er een lichtje moeten gaan branden.
Dit, dus.
pi_88827730
Dit is een bijzonder onprofessionele gang van zaken, TS. Vanuit je rol als behandeld therapeut kun je dit niet maken.
pi_88828375
Ach het is een fysiotherpapeut! Geen psychiater of huisarts!
pi_88828462
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
Inderdaad, TS is geen echte dokter. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88829427
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ook met je fysiotherapeut heb je een vertrouwensrelatie. Wat hierboven ook al is gezegd: het zal hoogstwaarschijnlijk zelfs vastgelegd zijn in een beroepscode. Wat heb je aan zo'n code als je die aan je laars lapt vanwege de geringste hormonale opwelling?
  woensdag 17 november 2010 @ 19:13:48 #64
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88831552
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad, TS is geen echte dokter. :D
Hij mag wel lekker voelen en knijpen :9
  woensdag 17 november 2010 @ 19:39:55 #65
273119 BeSimple
or die trying!
pi_88832766
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef skippy22 het volgende:

[..]

TS wilt gewoon een happy ending ;-)
Laat me met rust!
pi_88834423
Als je al besluit te bellen, waar ik persoonlijk geen heil in zie omdat het mij overkomt alsof ze niet geinteresseerd is, vraag dan juist NIET naar haar klachten. Dan misbruik je in mijn ogen juist je beroep. Als je toch besluit te bellen zeg dan gewoon waar het op staat. Dat je eigenlijk verrast was door het leuke gesprek wat jullie hebben gevoerd en dat het je leuk lijkt om een keer samen wat te gaan drinken. Dat je haar de gelegenheid wil geven om hier over na te denken en dat je je nummer geeft als zij dit ook wil, zodat ze ruimte en vrijheid voelt om hier zelf op in te gaan. Ik weet niet of je een 06 nummer hebt van haar, maar anders zou ik het denk ik zelfs nog eerder smsen. Zet er dan ook bij dat je totaal niks verwacht en niks meer laat horen als zij niet reageert en dat je dit zou respecteren, ofzo.

Ik denk echt niet dat ik ooit een klacht zou indienen als iemand dit bij mij doet. Ik weet wel zeker dat ik de volgende keer een andere fysiopraktijk zou zoeken :')
pi_88835749
Zo, we verdienen nu wel een reactie van ts!
pi_88837856
quote:
15s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Dit.

Maar het topic is natuurlijk wel leuker als je wel belt.
pi_88838307
Ja neem het op en zet het dan op dumpert! ^O^
pi_88839920
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef skippy22 het volgende:

[..]

U had ook last van uw borstspieren mevrouw? Nee, nou laat ik ze toch maar even goed masseren voor de zekerheid :P
pi_88839973
Hij stond daar gewoon telkens met een paal in zijn broek die chick te masseren _O- !!!
  woensdag 17 november 2010 @ 21:49:40 #72
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88840274
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ook met je fysiotherapeut heb je een vertrouwensrelatie. Wat hierboven ook al is gezegd: het zal hoogstwaarschijnlijk zelfs vastgelegd zijn in een beroepscode. Wat heb je aan zo'n code als je die aan je laars lapt vanwege de geringste hormonale opwelling?
Bij mijn weten is het prima toelaatbaar een relatie aan te gaan nadat de behandeling is stopgezet (of overgenomen door een collega). Echter, het feit dat zij haar telefoonnummer heeft opgegeven voor een zakelijke relatie, en TS die nu wilt gebruiken voor prive doeleinden, is *wel* tegen de ethiek in lijkt mij.

Verder ben ik het met eerdere posters eens, en voelde ze waarschijnlijk aan dat er stront aan de knikker was. Of ze vond je zelf ook leuk en wilde haarzelf *die* problemen besparen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 17 november 2010 @ 21:54:41 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_88840584
Als je bij een therapeut komt (of dokter) ben je natuurlijk eerder geneigd open te zijn dan wanneer je niet in zo'n situatie zit.

Verder vraag ik me wel af hoe oud TS is en hoe lang hij als fysiotherapeut werkt.
pi_88841704
Kappen ermee.

Genoeg tuchtzaken in Medisch Contact gelezen die toch in drama eindigde, vanwege gedonder tussen artsen/therapeuten en patiëntes (ja meestal vrouwen viel mij op, misschien klagen de homo's (m/v) nooit :? )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88842035
-hihi-

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 17-11-2010 22:16:37 ]
pi_88842129
Re! :( Dat was fucking grappig!
pi_88843207
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Re! :( Dat was fucking grappig!
Wat had je gepost dan :P
pi_88843563
Moeilijk, ik kan me ook niet voorstellen dat je werkgever er blij mee is als je haar prive gaat bellen.
Dadelijke belt zij op naar de praktijk of instantie waarvoor je werkt om je beklag te doen en wat dan ?

Heel toevallig wordt ik zelf gemasseerd (prive), en ik heb een masseuse waar ik echt onwijs mee goed op kan schieten.
Ik mag ook altijd 2 uur blijven liggen terwijl ik maar voor een uur betaal.

Ik zoek er verder niets achter maar het is gewoon een tof wijf.

Succes !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_88844356
Helemaal mijn type is een beetje vroeg he. Oppervlakkig praten is leuk, maar zo leer je iemand niet echt goed kennen.

Daarnaast, ze kan ook gewoon heel gezellig zijn, iemand die van een praatje houdt en sommige mannen stijgen daar van al op, terwijl zij dit totaal niet heeft.

Joh, bel haar op, vraag haar het en je ziet wel. Wat heb je te verliezen? Je baan? Geld?
Of niet?
pi_88844429
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef BloodyPen het volgende:
Ik denk dat je de hint moet vatten en het geen vervolg geven.

Even een paar feiten op een rijtje:
1. Zij weet dat de behandeling gratis is, toch zegt ze hem af.
2. Zij weet dat ze jou waarschijnlijk nooit meer zal zien als ze de behandeling af zegt, toch kiest ze ervoor de behandeling af te zeggen.
3. Hou er rekening mee dat zij misschien gewoon heel makkelijk met mensen/mannen praat en dat het daardoor bij jou kan overkomen dat het 'klikt'
4. Mocht je wel bellen en zij dit als lastig ervaren (waar je dus een behoorlijke kans op hebt kijkend naar punten 1, 2 en 3) kan ze bij je werkgever gaan klagen en zit je denk ik behoorlijk in de poep.
5. Bami.

Conclusie: als ze je leuk zou vinden was ze terug gekomen ook al had ze voor de behandeling moeten betalen. Maar de behandeling is gratis en blijkbaar kon ze geen redenen bedenken die belangrijk genoeg zijn voor haar om wel naar de behandeling te komen. Waarschijnlijk ben jij de vriendelijke fysiotherapeut waarbij het gezellig is om in behandeling te zijn, want ze kletste leuk en spontaan terug........ maar dan nog was het niet reden genoeg om terug te komen.

De hints zijn er.
Voor mij is het zo klaar als een klontje, ik hoop voor jou ook.

gegroet,
de Pen
Vooral punt 3.. Wat ik al zei hierboven.

Owja, je hebt toch haar naam, leeftijd en woonplaats?

Zoek op hyves, facebook of wieowie.nl en je weet snel genoeg of ze nog vrij is.

Geen dank..
Of niet?
pi_88847407
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Tanin het volgende:

[..]

Bij mijn weten is het prima toelaatbaar een relatie aan te gaan nadat de behandeling is stopgezet (of overgenomen door een collega). Echter, het feit dat zij haar telefoonnummer heeft opgegeven voor een zakelijke relatie, en TS die nu wilt gebruiken voor prive doeleinden, is *wel* tegen de ethiek in lijkt mij.

Verder ben ik het met eerdere posters eens, en voelde ze waarschijnlijk aan dat er stront aan de knikker was. Of ze vond je zelf ook leuk en wilde haarzelf *die* problemen besparen.
Ik vind het ook toelaatbaar, als in: twee mensen vinden elkaar leuk en gaan een relatie aan. Maar dat moet plaatsvinden buiten de professionele sfeer. Maar daar wijs jij ook al op met het telefoonnummer dat bedoeld is voor zakelijk gebruik en niet voor privé.

Dat laatste kan natuurlijk ook heel goed. Het is niet gezegd dat ze de boot bewust afhoudt omdat ze geen interesse heeft. Dat kan net zo goed betekenen dat ze juist wel interesse heeft, maar de boot afhoudt uit onzekerheid of zelfbescherming.
pi_88865136
Bepaal eerst eens voor jezelf waarom en waardoor dit gevoel opkomt!
Zie je haar gewoon als een leuke meid, is het een bepaald gemis en daarmee iets wat jij projecteert of simpelweg puur lust wat dit gevoel bij jou oproept?

Beroepscode of niet, als je zeker bent dat je elkaar echt leuk vindt dan hebben jullie naar mijn idee puur te maken met menselijke (normale) emoties welke dan overigens los zouden moeten staan van elke regel. Maar goed dan bedoel ik daarmee dan ook een wederzijdse situatie.
Als jouw gevoel dus zo sterk is lijkt het mij slim om het in ieder geval eerlijk aan haar voor te leggen in een informele omgeving. Mits dat überhaupt mogelijk is maar ook of zij daar daadwerkelijk voor open staat! Vanaf dat punt kan dan je pas verder kijken.
Het allerbelangrijkste in deze lijkt mij dat het jou (gezien jouw beroep) of haar (als persoon) niet schaad.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:07:08 #83
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88865955
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef Dreamz het volgende:
Bepaal eerst eens voor jezelf waarom en waardoor dit gevoel opkomt!
Zie je haar gewoon als een leuke meid, is het een bepaald gemis en daarmee iets wat jij projecteert of simpelweg puur lust wat dit gevoel bij jou oproept?

Beroepscode of niet, als je zeker bent dat je elkaar echt leuk vindt dan hebben jullie naar mijn idee puur te maken met menselijke (normale) emoties welke dan overigens los zouden moeten staan van elke regel. Maar goed dan bedoel ik daarmee dan ook een wederzijdse situatie.
Als jouw gevoel dus zo sterk is lijkt het mij slim om het in ieder geval eerlijk aan haar voor te leggen in een informele omgeving. Mits dat überhaupt mogelijk is maar ook of zij daar daadwerkelijk voor open staat! Vanaf dat punt kan dan je pas verder kijken.
Het allerbelangrijkste in deze lijkt mij dat het jou (gezien jouw beroep) of haar (als persoon) niet schaad.
Dit is helemaal waar. Maar hoe kom je in die informele situatie? het enige was TS nu heeft is informatie die hij in een zakelijke situatie verkregen heeft.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88866076
Heb je d`r nou al gebeld?
  donderdag 18 november 2010 @ 16:21:13 #85
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88866555
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Volledig mee eens, als volwassen man en vooral professional moet je een dergelijke opwelling wel kunnen onderdrukken. Gebruik je ratio en merk dat je je vooral aangetrokken voelde, er is totaal geen basis om allerlei risico's aan te gaan.
En dat is allemaal afgezien van evt. signalen of wat dan ook. Jullie hebben maar 1 relatie momenteel en die is zakelijk.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88866980
Je kan in ieder geval bellen en navraag doen over haar klachten, zoals eerder vermeld. Voorts kan je peilen hoe ze reageert en daar in dat gesprek op inspelen.
Opwelling of niet, dat is simpelweg aan jou om dat eerst te bepalen.
Uiteindelijk zijn we allemaal mens en geen machine, gevoel is een gevoel, daar moet je niet voor weglopen. Onderdrukken lijkt mij daarom niet handig, maar doe er in ieder geval wel wat mee.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:32:57 #87
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88867072
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:30 schreef Dreamz het volgende:
Je kan in ieder geval bellen en navraag doen over haar klachten, zoals eerder vermeld. Voorts kan je peilen hoe ze reageert en daar in dat gesprek op inspelen.
Opwelling of niet, dat is simpelweg aan jou om dat eerst te bepalen.
Uiteindelijk zijn we allemaal mens en geen machine, gevoel is een gevoel, daar moet je niet voor weglopen. Onderdrukken lijkt mij daarom niet handig, maar doe er in ieder geval wel wat mee.
Hij rent er niet voor weg, hij onderkent ze en bespreekt ze met ons en een collega. Bij mijn weten is dat onderdeel van de voorschriften op het gebied van gevoelens voor patienten.
pi_88867455
Er staat nergens dat TS hier voor wegrent. Dat was meer als reactie op "het kunnen onderdrukken" wat kingmob schreef.
Onderkennen en bespreekbaar maken is juist goed.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:47:38 #89
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88867675
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:42 schreef Dreamz het volgende:
Er staat nergens dat TS hier voor wegrent. Dat was meer als reactie op "het kunnen onderdrukken" wat kingmob schreef.
Ja, maar niet per definitie met het onderwerp van de gevoelens. Mocht TS haar tegenkomen in een neutrale situatie, kan het allemaal best, maar vooralsnog is de enige manier waarop hij haar kan spreken zakelijk, en dan moet je dat soort dingen laten.
Ik ben het met Kingmob eens, een volwassen man, zeker een vertrouwenspersoon, moet dit soort gevoelens kunnen handelen. Onderdrukken is daar niet het juiste woord voor, dat ben ik met je eens, maar je gevoelens je gevoelens laten en je daden niet laten beinvloeden is wel degelijk belangrijk.
  donderdag 18 november 2010 @ 17:03:32 #90
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88868326
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:42 schreef Dreamz het volgende:
Onzin, hij is geen puber meer. Op basis van 30 minuten kun je helemaal geen goede indruk krijgen van een persoon, maar is genoeg om de interesse flink aan te wakkeren. Dat hoort de TS in zijn positie te kunnen accepteren en dan gewoon verder te gaan met zijn leven.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88869013
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

Dat dus. Je zit het in je eigen OP al goed te praten zelfs;

De medische term is 'tegenoverdracht' (patiënt verliefd op therapeut is overdracht) en valt vooral bij artsen en psychologen zwaar omdat zij een vertrouwensband hebben met de patiënt. Ik heb echter een pijnlijk spiertje behandeld en over koetjes en kalfjes gepraat, zoals ik met een vrouw in de kroeg (bij wijze van spreken) ook zou praten.

Zo werkt het niet hé. Jij bent de therapeut, zij de patient. Ze heeft de laatste afspraak afgezegd, is het niet in je opgekomen dat ze dat wellicht wel gedaan heeft omdat ze wat aan je gemerkt heeft?
  donderdag 18 november 2010 @ 19:30:40 #92
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_88874191
Grappig dat je het vraagt..mijn vriendin heeft morgen een date met haar fysio..ze is inmiddels uitbehandeld en zijn elkaar tegen gekomen in een cafe, waarna hij haar gebeld heeft of ze met hem wat wilde drinken. Lijkt mij geen probleem als je uitbehandeld bent!
doei
  donderdag 18 november 2010 @ 19:37:28 #93
273119 BeSimple
or die trying!
pi_88874508
TS is gevlogen :(
Laat me met rust!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')