Ja ik woon zo ver wegquote:
Niet. Jankerd.quote:
Oh christusquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
En dadelijk krijgen we half OUD over de vloer.....
quote:
Daar heb je de eerste al.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je de eerste al.![]()
Stomme oh-oh!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je de eerste al.![]()
Stomme oh-oh!
Lok haar met een verzoek om TT change.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
So sorry.
En dalijk komt Elies weer.
Dies pas OUD
Ik woon zo ver wegquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil eigenlijk wat te drinken halen, maar er ligt nog steeds een kitten op mijn hoofd te![]()
![]()
![]()
Oh-oh, jij woont bij me in de buurt, kun je even wat komen langsbrengen?
Ik lok dr wel met mn tieten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lok haar met een verzoek om TT change.
Zo, jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
So sorry.
En dalijk komt Elies weer.
Dies pas OUD
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lok dr wel met mn tieten!
Elies, kom dr maar in!
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Wow!quote:
Goed heaquote:
Jij babe magnet.quote:
Ik weet hoe ik ze kan laten komen jaquote:
Ik weettut.quote:
Zwabberbaaaaaaabe!quote:
Oh, tochquote:
klinkt spannendquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwabberbaaaaaaabe!
Heb je dat boek van Cave al gegoogled?
Ik weet zekers dat je het tof vindt
Hee hallo zeg!quote:
Ik stuur m wel een keer op, kun je es iets anders lezen als Murakami, ik heb deze ook tussen de Murakami's doorgepropt, was een hele leuke afwisselingquote:
Je doet wel mee met SeSa he?quote:
Ik had daarvoor al heel enthousiast hallo gezegdquote:
En gedwongen lief gevraagd of je mee doet met SeSaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
Maar nu word ik dubbel en dwars toegezwaaid
Ja, lekker is dat!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
GeeBeeeej! Doe je mee met SeSa?![]()
Volgens mij heeft niemand je nog gevraagd.
Ik was druk met de tietuh van ohoh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had daarvoor al heel enthousiast hallo gezegd![]()
Jij ook al? Waar gaat het hééééén met dit topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was druk met de tietuh van ohoh.
Ja, je kado was crap en de verpakking totaal ongeïnteresseerd. En daarom vragen we je nog een keer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat!![]()
Maareh, ik weet het nog niet zeker. Heb al twee gewone sinterklazen staan en ga ook nog op vakantie in december. Hangt dus even van data en dergelijke af of het mij gaat lukken.
Plus dat ik me de vorige keer doodschaamde dat iedereen er zoooooo veel werk van had gemaakt en ik niet echt omdat ik een SeSa vanuit een ander topic gewend was, waar het eigenlijk alleen om het cadeau ging en niet om de verpakking zeg maar
Voor jou, Elisa, voor jou.quote:
Ja sorry, ze duwde ze zowat in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij ook al? Waar gaat het hééééén met dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |