hahahahahahaa laat hem dan ook naar jou komenquote:Op zondag 28 november 2010 12:46 schreef r_kluft het volgende:
Helaas is jahjohweenie (of Marc Paesch) niet op komen dagen op de afgesproken dag. (Bedankt hè, Eikel. Fijn dat je even wat heb laten horen.)
Maar een Kickje dus.
Haha?? hij zou bij mij langs komen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:17 schreef jeloen het volgende:
[..]
hahahahahahaa laat hem dan ook naar jou komen
Kickje,quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Haha?? hij zou bij mij langs komen.
Maar jij vind het dus leuk dat je tegenwoordig niet meer van mensen op aan kan. Goeie humor.
Heb dus nu voor jan lul heel de dag thuis gezeten en alles klaar gezet.
Sorry voor het laat reageren.Druk druk druk ivm feestdagen. Maar voor 40 euro ga ik graag akkoordquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef r_kluft het volgende:
Voor een goed doel is 40 euro is prima.
Met speakers en 17" CRT.
Je hebt PMquote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry voor het laat reageren.Druk druk druk ivm feestdagen. Maar voor 40 euro ga ik graag akkoord
Als je mij per pm kan laten wanneer en waar ik langs kan komen, heel graag. Liefst in de avonduren. Ik woon in Laak dus lekker dichtbij
Wat mij betreft wel maar heb nu al een week nix meer van hem gehoord.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:07 schreef Mascini het volgende:
he, jeb je nou verkocht aan admiraal anaal of niet? waarom dan nog kicken?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef r_kluft het volgende:
Ok pc is verkocht aan admiraal_anaal.
Slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |