Wat ik nu wel vreemd vind is dat het zo'n omgekeerde wereld geworden is.
PVV-ers die roepen dat mensen een tweede kans moete hebben als ze spijt betuigen (terwijl als het een moslim zou betreffen zij er schande van zouden spreken).
Anti-PVV-ers die roepen dat het schande is en dat er zero-tollerance zou moeten zijn (terwijl als het een links persoon zou betreffen ze daar milder over zouden spreken).
Wat ik niet snap is dat de mensen die anti-PVV zijn nu niet Wilders overladen met complimenten: "Heel goed dat je zo iemand een tweede kans geeft". Want Wilders KAN nu niet meer met goed fatsoen spreken over een streng beleid en uitzettingen als hij zelf mensen ook niet uit de partij zet. Iedere keer als een PVV-er over strenger aanpakken spreekt, kan nu het weerwoord gegeven worden dat als ze dat zelf niet eens doen, ze ook niet moeten verwachten dat we dat in NL gaan invoeren.
Stel dat hij Lucassen had weten te overtuigen de partij te verlaten. Dan zou hij daadkrachtig overgekomen zijn. Kon jij in debatten zeggen dat jij ook in zijn eigen partij streng is. En dat is nu allemaal weggevallen. Ik zou zeggen: prima dat dat niet gebeurd is!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - 
JFT 96 - 
Never forgotten