Mja, gewoon een beetje jammer dat ze bij dit soort zaken wat slordig zijn geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je mooi geluid wil moet je Shift of Forza spelen heb ik het idee...
Ja daar zal het aan liggenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sounds zijn wel verbeterd hoor. Een oordeel geven over een slecht kwaliteitsfilmpje
Klinkt niet verkeerd neequote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Das niet waar. Er was laatst ook een Civic in beeld die duidelijk verbeterd geluid had.
Deze dus. Vergelijk maar eens met GT4.
Ik wil minstens woofer terreur bij het stationair lopen van zo'n dikke amerikaanse V8!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook geen goede kwaliteit, dus ik spreek mezelf tegenExcuses.
Wie weet komt de Veyron pas echt goed tot zijn recht met fatsoenlijke speakers.
Als je zegt dat het andersom is geloof ik het ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven GT5, onder echt.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als je zegt dat het andersom is geloof ik het ook.
Zijn inderdaad een aantal winkels die nachtverkoop gaan doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef beetotheizzo het volgende:
Weet iemand of ze net als Black Ops hem dinsdag nacht al gaan verkopen??
Betere zaken zijn dat...ben nu zo blij dat ik regenbogen schijt. (Whiskey doet rare dingen met je)quote:Zijn inderdaad een aantal winkels die nachtverkoop gaan doen
Echte mannen drinken whisky.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:33 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Betere zaken zijn dat...ben nu zo blij dat ik regenbogen schijt. (Whiskey doet rare dingen met je)
Het zou inderdaad wat zwak zijn als "standard" auto's minder goed klinken.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
Die Veyron is geen premium auto dus daarom klinkt die waarschijnlijk zo kut. Echt lame die onzin met 'premium cars' en standard cars.
ik ook, sta er 2 uur van te vorenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:22 schreef JJH het volgende:
Is er ook al bekend welke winkels er aan die nachtverkoop mee doen? Ik ben gek genoeg om daar een uurtje voor in de auto te zitten.
Ja, van 10uur smorgens tot 4uur smiddags... Net voor zijn andere "kursus"quote:
was mijn denkfout ook, ik dacht dat je 22:00 tot 04:00 bedoeldequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, van 10uur smorgens tot 4uur smiddags... Net voor zijn andere "kursus"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |