Moet je zelf weten, ik heb het wel gedaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:
De unboxing filmpjes die ik bekijk zijn vaker wel dan niet zeer nuttigquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Unboxing videos are the work of Satan. Nutteloos en slaat nergens op... Zie mijn topic in KLG....
Om al die gamertjes te stangen natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 19:12 schreef Viper86 het volgende:
Waarom moet tnt nou weer precies de 2 dagen na de release van GT 5 staken.![]()
De TNT is omgekocht door PD natuurlijk, want sja Kaz kon een nieuwe uitstelling niet nog een keer bekend maken....dan zouden veel gamers heel boos op PD en Kaz zijn, dus nu krijgt de TNT de schuldquote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Om al die gamertjes te stangen natuurlijk
Yeah babyquote:Geachte heer of mevrouw DutchErrorist,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Uw bestelling gaat verzonden worden met de pakketpost van TNT en zal dus geen hinder ondervinden van de stakingen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte
Dynabyte?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Godver, de CE kan niet geleverd worden waar ik 'm besteld hebKrijg het wel geld terug, maar toch kut.
Waar is ie nog op voorraad? Nergens waarschijnlijk
Edit: fuck it, ga wel voor de reguliere versie.
Welke editie heb je besteld bij Dynabyte?quote:
CE voor 71 euro met een kortingscodequote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Welke editie heb je besteld bij Dynabyte?
Oh volgens mij is de CE uitverkocht maar als je sw5000 invult als kortingscode hoef je maar 58,49 voor de normale betalen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
CE voor 71 euro met een kortingscode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |