Overal nu jaquote:Op woensdag 17 november 2010 10:38 schreef IrishBastard het volgende:
Nederlandse datum staat overigens ook nog op 24 november
Wat ga je als 1e auto kopen om in te rijden Claxon?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, we merken het wel maar vond het bericht redelijk plausibel... Ik hoop dattie woensdag komt eigenlijk. Heb op vrijdag afgesproken met een vriend van me om het spel eens te bekijken maar dan weet ik zelf liever al alles te vinden.
Fiat Pandaquote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wat ga je als 1e auto kopen om in te rijden Claxon?
Voor mij zal dat waarschijnlijk m'n "oude" Prelude '98 worden
We weten nu wel dat jij de AE86 mooi vindquote:Op woensdag 17 november 2010 15:36 schreef J.Clarkson het volgende:
i'll take your Mazda and CRX and raise you the
[ afbeelding ]
Toyota Sprinter Trueno GT-Apex S. Shigeno version.
Knap, maar eentonig. Ik heb maar twee Block trucjes gezien, verder is het gewoon driften. (Maar alsnog. Damn!!!)quote:Op woensdag 17 november 2010 15:07 schreef J.Clarkson het volgende:
Ok, het is GT5P, maar damn!Dit ga ik ook proberen met mn Hachi Roku!
Rx-7 Savannah is ook prima hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij de AE86 mooi vind
Had ik ook toen ik net mijn stuurtje hadquote:Op woensdag 17 november 2010 17:00 schreef RiKe het volgende:
Heb nu m'n eerste meters met de DFGT gereden, verdomme zeg het is alsof ik opnieuw moet leren rijden
Wat is dat ongelofelijk wennen!!
Jij zit toch niet toevallig in Assen op school he?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef RiKe het volgende:
En ja hoor, typisch, Windows calibreert m'n wiel verkeerd
Kwart slag naar rechts ziet Windows als het midden.....
Wat een KUT product is Zinloos 7 ook![]()
En opnieuw calibreren is ook nergens te vinden
Euh...neequote:Op woensdag 17 november 2010 17:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij zit toch niet toevallig in Assen op school he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |