quote:Op woensdag 17 november 2010 11:03 schreef Mansjester het volgende:
Denk dat dit de eerste game is die ik in twee jaar tijd ofzo ga kopen![]()
Komt ie volgende week ook voor de PC uit?>
Heb dit topic even snel doorgelezen....
Kutzooi, serieus? Ja, ik zei toch dat ik even snel had doorgelezen. Komt ie helemaal niet uit voor de PC?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
!
Als je niet eens weet dat Gran Turismo een PS3 exclusive is zou ik je toch maar eens gaan inlezen
Never nooit nietquote:Op woensdag 17 november 2010 11:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kutzooi, serieus? Ja, ik zei toch dat ik even snel had doorgelezen. Komt ie helemaal niet uit voor de PC?
Naja dat kan je natuurlijk tegenwoordig ook wel met een korrelzout nemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef IrishBastard het volgende:
Exclusive houdt meestal wel in dat hij nergens anders uitkomt
Ach, we merken het wel maar vond het bericht redelijk plausibel... Ik hoop dattie woensdag komt eigenlijk. Heb op vrijdag afgesproken met een vriend van me om het spel eens te bekijken maar dan weet ik zelf liever al alles te vindenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De Duitse stond gisteren op 26 maar nu weer op 24. Volgens mij is het gewoon een storm in een glas water.
Geen geld voor zoveel prachtquote:
Ah. Ja, weet ik veel. Ik ging er vanuit dat ie wel voor de PC zou komen, mogelijk alleen wat later. Balen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Never nooit nietGT is altijd al een PS exclusive geweest dus dat wordt een PS3 kopen
Kost je maar 300 euro
Maakt ook niet uit we houden nog wel van jequote:Op woensdag 17 november 2010 11:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah. Ja, weet ik veel. Ik ging er vanuit dat ie wel voor de PC zou komen, mogelijk alleen wat later. Balen.
Boeide me weinig, behalve dat ik moest zoeken om deze topic te vindenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef DeeBee het volgende:
Mooi dat deze in algemeen/multi staat.
Zou wat zijn als hij ook op de XBOX uitkomt ineens...
Das fijn. Veel plezier in ieder geval met het spel. Ik zal me niet snel meer melden hier dan haha. Misschien een keer bij vrienden spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit we houden nog wel van jeMaar goed, nog een excuus om een PS3 te kopen naast de Blu-ray speler
4 dvd's.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef DeeBee het volgende:
Mooi dat deze in algemeen/multi staat.
Zou wat zijn als hij ook op de XBOX uitkomt ineens...
Heb net van betrouwbare bronnen vernomen dat de game vier jaar is uitgesteld om een Wii HD-versie te maken.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:10 schreef RiKe het volgende:
Sorry allen, de sub topic plaatsing kon ik even niet vinden gisteravond
Al zou een Wii release wel op z'n minst...euh...merkwaardig zijn
Dat is alleen in het geval van second- en third party ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef IrishBastard het volgende:
Exclusive houdt meestal wel in dat hij nergens anders uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |