Ach barst (uit)!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee, want ik moet eerst naar Youtube om dat filmpje fatsoenlijk te kunnen zien
Moeite doen![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Boven echt, onder GT5. Omdat het kan![]()
Baggeren is goed. Daarmee tood je de dijt, euh dood je de tijd
Goed nieuws inderdaad... Nu maar hopen dat het spel ook lekker in mijn PS3 zit volgende weekquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef RiKe het volgende:
Het waren dus TOCH pre-releases!
Er zijn dus nog geen final versies gelekt....dat is toch goed nieuws lijkt me!
Niet kloppende car list, geen final versies nog...het kan dus nog alle kanten op gaan
Huiswerk... Wat liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog een weekje Forza, Shift en Prologue spelen oh en huiswerk vast afmaken voor de week eropEn dan is het zover
Aangezien we al helemaal hyped waren over de beelden van een pre-release kan het alleen maar beter worden lijkt mequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef WSquater het volgende:
Ik weet niet of dit nu goed of slecht nieuws is.
1 kaarsje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Meike26 het volgende:
Het lijkt me wel een ongelovelijke stunt inderdaad !!![]()
Alle negatieve uitlatingen over tegenvallende berichtgevingen, foutjes op screenshots enzo, alles in scene gezet voor de grote release en dan dat alles ver ver ver boven verwachting...als dat zo is... ga ik bij de dag dat ik het spel binnen heb een kaarsje branden voor Kaz en PD
Denk het niet hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef RiKe het volgende:
Het waren dus TOCH pre-releases!
Er zijn dus nog geen final versies gelekt....dat is toch goed nieuws lijkt me!
Niet kloppende car list, geen final versies nog...het kan dus nog alle kanten op gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |