Wat anders?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch jij!
Oke is goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ga ik je beneukseksen
Mazzelquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
Ik trek mij maar eens even terug... Veel te druk hier!
Dag geile beer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
HIJ IS PRACHTIG!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
JA IK WEET HET ik maak ook wel eens fouten
Ik ga mee, mag dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
IntegreerBeer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets met geile beer?
bij jou gaat het ook alleen maar over seks he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik trek mijn voorhuid weleens terug
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij jou gaat het ook alleen maar over seks he?
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik hoor dingen over seks, dus ik kom me ook even melden.
Je ziet dingen over seks bedoel je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik hoor dingen over seks, dus ik kom me ook even melden.
Nee, ik laat mijn topics voorlezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je ziet dingen over seks bedoel je?
ow op die manier, maar zoveel zeiden we niet over seksquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn topics voorlezen.
Stoor je niet aan mij, ga vooral door.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow op die manier, maar zoveel zeiden we niet over seks
Ja dat is viesquote:
ja dat ene weetjewel, waarbij de lul van de man in de kut van de vrouw komt en ze dan op en neer gaan bewegen o.i.d. /quote:
Vieze natte gedoe. Geeft alleen maar bende. Van mij hoeft het niet.quote:
vagina'squote:
idd jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vieze natte gedoe. Geeft alleen maar bende. Van mij hoeft het niet.
Dan lacht ze lief.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moest opeens denken aan hoe je kon zien dat een meisje geil was
Stijve tepelsquote:
Dan inspecteer ik jou welquote:
Nee, dan heeft ze het koud.quote:
Dan is ze nog onzindelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee er was een opmerking van aan de natte plek in dr broek
Mwehehehequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dan heeft ze het koud.
[..]
Dan is ze nog onzindelijk.
Hoeft niet perse, als een meisje erg nat is kan het doorlekken tot in dr onderbroek/boxer/string etc..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dan heeft ze het koud.
[..]
Dan is ze nog onzindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |