Ja inderdaad... Roel had duidelijk z'n dag niet, en hop, hij ligt eruit.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
Het heeft ook niets met goed koken te maken eigenlijk, 1 slechte dag en je kunt galopperen
Ik heb ook heel veel moeite en onbegrip voor de keuzes van de chefs.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
Het heeft ook niets met goed koken te maken eigenlijk, 1 slechte dag en je kunt galopperen
bij Noury heb ik het vermoeden dat hij goed ligt bij Kranenborg, die hem deze keer een hand boven het hoofd heeft gehoudenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Roel had duidelijk z'n dag niet, en hop, hij ligt eruit.
Maargoed, van Noury kan hetzelfde gezegd worden... en hij zit er nog in.
er is niemand in de eerste ronde eruit gegaan..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
Laatste tien minuten gezien, kon er echt niet opkomen wie er als eerste uit was gegaan johIk miste niemand...
Nu even op internet kijken
Dat verklaart het danquote:Op woensdag 17 november 2010 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
er is niemand in de eerste ronde eruit gegaan..
ja.. je hebt niet veel gemist hoorquote:
Wheheh. Ach, het staat aan, ik pak intussen mijn koffer inquote:Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja.. je hebt niet veel gemist hoor
of je moet willen weten hoe ze een dessert met aardappel maken
Rico en Pascal zijn beide vrij irritantquote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ach, het staat aan, ik pak intussen mijn koffer in
Erger me kapot aan Rico
Oh, en bah, dat zuinige mondje van Pascal als het eruit lullen niet werkt voor Robert
Jep... wanneer niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
Hij moest huilen, zag ik in de promo?
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
Hij moest huilen, zag ik in de promo?
Ibria steekt een mes in de rug van Pascal, problem solvedquote:Op woensdag 17 november 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
Ach ach. Rare aflevering zegMorgen drie eruit dan?
If only...quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ibria steekt een mes in de rug van Pascal, problem solved
Ik heb er vertrouwen in dat in de finale Priscilla met dubbele kracht terugkomt. Zwangerschap of niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:11 schreef Djokotron het volgende:
Leuk hoor die finales, maar ik mis Priscilla wel een beetje
" Deze week hebben wij geen sterren chef als beoordelaar, maar de kleine van Priscilla. Wij willen baby gerechten, geserveerd met durf, passie en een stukje bite! "quote:Op donderdag 18 november 2010 16:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat in de finale Priscilla met dubbele kracht terugkomt. Zwangerschap of niet.
Nadeel is wel dat clown Rico altijd hoog zal scoren met zijn rode neus.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Dekatria het volgende:
![]()
Krijg je zo'n kind wat in huilen uitbarst als het bord niet goed is opgemaakt, ofzo.
Een clown mag niet huilenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:
Nadeel is wel dat clown Rico altijd hoog zal scoren met zijn rode neus.
Nou das meer een IT dan een Bassie.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat clown Rico altijd hoog zal scoren met zijn rode neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou bijna de tweelingzus kunnen zijn![]()
quote:
Straks moeten ze in de snelheid van Jaspers het gerecht opetenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:14 schreef wolferl het volgende:
Zelfs Jaspers vind dat Kranenborg veel te snel gaat.
Lavazza koffie apparaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef zoem het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat krijgt de winnaar nu precies? (naast de 'eeuwige' roem en de titel Topchef 2010)
Samen met Priscilla een weekendje wegquote:Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef zoem het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat krijgt de winnaar nu precies? (naast de 'eeuwige' roem en de titel Topchef 2010)
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Samen met Priscilla een weekendje weg
Ik teken ervoorquote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Samen met Priscilla een weekendje weg
Een in Grolschbier gemarineerd blokje Old Amsterdam kaas, met een kopje Lavazza koffie en kommetje Arla Magere Yoghurt toe.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef zoem het volgende:
Je vergeet een dagverse groentequote:Op donderdag 18 november 2010 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een in Grolschbier gemarineerd blokje Old Amsterdam kaas, met een kopje Lavazza koffie en kommetje Arla Magere Yoghurt toe.
Gemaakt door Pascal, geserveerd door Priscilla
Een lekker lobbig in Grolschbier gemarineerd blokje Old Amsterdam kaas met dagverse groentjes (zoals courgette komkommer), goeie SAUS, een draaitje peper and a twist of salt, met een kopje Lavazza koffie en kommetje Arla Magere Yoghurt toe.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je vergeet een dagverse groente
Bravoquote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een lekker lobbig in Grolschbier gemarineerd blokje Old Amsterdam kaas met dagverse groentjes (zoals courgette komkommer), goeie SAUS, een draaitje peper and a twist of salt, met een kopje Lavazza koffie en kommetje Arla Magere Yoghurt toe.
Dit alles met passie en creativiteit gemaakt door Pascal, en met finesse en verfijning geserveerd door Priscilla.
Heerlijk toch, een vrouw die de tafel dekt en afruimt, en een schoonvader die voor je kookt.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef Djokotron het volgende:
Tering main, je zou Priscilla maar trouwen. Prachtvrouw en dan krijg je die pa er ook nog bij, godverdomme zeg
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heerlijk toch, een vrouw die de tafel dekt en afruimt, en een schoonvader die voor je kookt.
Lekker zelf op de bank hangen met een GROLSCH biertje en een schaal blokjes OLD AMSTERDAM kaas, 's Morgens een kop LAVAZZA koffie, tussen de middag lekker ARLA biologische melk. Om gezond te doen, dagverse fruit en groente van ZON. En een gratis kliko die Jaspers heet.
Een bouvrier met overgewicht.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers is de hond op de grond. Lust je het niet of nietmeer, flikker het op de grond en hij knabbelt alles op.
Obsceen, groot, worstenbroodje....tja deze opdracht is een creatie van Jaspers.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:31 schreef Dekatria het volgende:
Wat een obsceen groot worstebroodje is dat toch eigenlijk.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
''Ik gun het niemand om af te vallen''
Ik wel, Jaspers namelijk
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
''Ik gun het niemand om af te vallen''
Ik wel, Jaspers namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |