Als het heel snel valt zou er nog wel eens een nieuwe formatie-ronde kunnen komen waarbij de PVV definitief buitenspel staat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik er nog geen splinter vanaf schieten en als dat wel zo zou zijn, wat dan genius ? nieuwe verkiezingen ? en dan ?
Wilders staat niet voor wat hij predikt omdat ? er een man in zijn fractie zit met een paar boetes en een militaire reprimande? en omdat er een andere man wellicht in een bedrijf heeft gezeten dat een tik op de vingers heeft gekregen van een Hongaarse (was het Hongaars) mededingingsautoriteit ?, hetgeen door enkelen betiteld wordt als het hebben van en strafblad ? Mijn hemel get real, alsof PVV-stemmers daardoor van het padje gaan. Begrijp me niet verkeerd ik zou willen dat ze allemaal op de VVD zouden gaan stemmen, maar ik geloof het gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het heel snel valt zou er nog wel eens een nieuwe formatie-ronde kunnen komen waarbij de PVV definitief buitenspel staat.
Of nieuwe verkiezingen inderdaad, de kiezer heeft nu gezien dat Wilders totaal niet staat voor wat hij predikt.
En nee, in Sinterklaas geloof ik niet. Maar wel in onze democratie.
Vroeger toen alles nog zo goed en mooi was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die blijven gewoon weer thuis, net als ze vroeger deden, voor de LPF en PVV
Het hard aanpakken van wetsovertreders geldt dus niet voor mensen uit eigen kring? Daar blijft Wilders echt niet mee wegkomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Wilders staat niet voor wat hij predikt omdat ? er een man in zijn fractie zit met een paar boetes en een militaire reprimande? en omdat er een andere man wellicht in een bedrijf heeft gezeten dat een tik op de vingers heeft gekregen van een Hongaarse (was het Hongaars) mededingingsautoriteit ?, hetgeen door enkelen betiteld wordt als het hebben van en strafblad ? Mijn hemel get real, alsof PVV-stemmers daardoor van het padje gaan. Begrijp me niet verkeerd ik zou willen dat ze allemaal op de VVD zouden gaan stemmen, maar ik geloof het gewoon niet.
Geloven in de democratie is geloven dat het volk uiteindelijk regeert (in Nederland conform de Grondwet).quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
En nee, in Sinterklaas geloof ik niet. Maar wel in onze democratie.
Precies, alsof PVV-stemmers nu de schellen van de ogen vallen en opeens en masse de standpunten van Remlof gaan delen en op een andere partij gaan stemmen. Ik denk persoonlijk en oprecht dat door dit soort zaken de hakken alleen maar verder in het zand gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger toen alles nog zo goed en mooi was.
Ik mag hopen dat je het zelf niet gelooft dit. Ja vroeger bleven die mensen thuis omdat er geen partij was die hun geluid liet horen. Sinds de LPF en PVV zijn er dus wel partijen waar ze zich in kunnen vinden en dan zouden ze volgende keer niet meer stemmen? Ik geloof er echt helemaal niets van ongetwijfeld blijft een deel thuis, en een ander deel zal zich nog veel stelliger uitdrukken omdat "hun"partij"amper de mogelijkheid heeft gehad te laten zien waar ze voor staan.. Je kan het nog zo eens of oneens met de PVV zijn, maar je kan toch niet ontkennen dat er een heel groot deel van de stemmers kennelijk zoekt naar een tegengeluid voor de partijen van voor de LPF en de PVV?
Ik weet dat jij een gruwelijke hekel hebt aan de PVV en dit regeeracoord als de zwarte dag in je geschiedenis ziet, maar ik ga er niet vanuit dat die zwarte dag opeens weg is als dit kabinet valt. Maar misschien dat je er wel aan gaat wennen, ooit.
Het gaat niet om Wilders, het gaat om dat er veel onvrede is in dit land waar jij zo van houdt en dat die mensen gehoord willen worden. Zoals ik al zei, wat boeit het die stemmers nou, dit, jij denkt dat die mensen hier wakker van zullen liggen ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hard aanpakken van wetsovertreders geldt dus niet voor mensen uit eigen kring? Daar blijft Wilders echt niet mee wegkomen.
Dat dacht ik een maand geleden ook, toen er een kabinet kwam met gedoogsteun van fascisten. Maar kennelijk heeft onze democratie een zelfreinigend vermogen, het oprakelen van het duistere verleden van Lucassen en Sharpe kwam zelfs uit rechtse hoek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben het vaak met je eens, maar onze democratie stelt niks voor. Vind ik.
De meeste mensen stemmen uit pure domheid PVV, omdat ze denken dat Wilders wel oplossingen heeft. Maar die heeft ie niet, in ieder geval geen werkbare. Daar is hij ook niet bij gebaat, want er wordt juist op hem gestemd uit onvrede.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat niet om Wilders, het gaat om dat er veel onvrede is in dit land waar jij zo van houdt en dat die mensen gehoord willen worden. Zoals ik al zei, wat boeit het die stemmers nou, dit, jij denkt dat die mensen hier wakker van zullen liggen ofzo?
En waar maak jij uit op dat die "domme" mensen dit volgende verkiezingen niet weer zullen doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste mensen stemmen uit pure domheid PVV, omdat ze denken dat Wilders wel oplossingen heeft. Maar die heeft ie niet, in ieder geval geen werkbare. Daar is hij ook niet bij gebaat, want er wordt juist op hem gestemd uit onvrede.
Ja, dat is wel waar Geen Stijl doet haar muil gewoon open ongeacht waar de smurrie vandaan komt, daar kan de Volkskrant een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dacht ik een maand geleden ook, toen er een kabinet kwam met gedoogsteun van fascisten. Maar kennelijk heeft onze democratie een zelfreinigend vermogen, het oprakelen van het duistere verleden van Lucassen en Sharpe kwam zelfs uit rechtse hoek.
Zo spreekt een echte democraat!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als een fascist recht heeft van spreken in een democratisch stelsel pleit dat juist voor dat democratisch stelsel.
Omdat ik wel vertrouwen in ze heb, kan me niet voorstellen dat ze allemaal echt zo dom zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En waar maak jij uit op dat die "domme" mensen dit volgende verkiezingen niet weer zullen doen?
Ja, maar als ze aan de macht komen is dat het einde van de democratie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als een fascist recht heeft van spreken in een democratisch stelsel pleit dat juist voor dat democratisch stelsel.
Dat is nou pure onderschatting en arrogantie, een typisch regentenkwaaltje, net zo dom om te veronderstellen dat er alleen uitkeringstrekkers op de PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste mensen stemmen uit pure domheid PVV, omdat ze denken dat Wilders wel oplossingen heeft. Maar die heeft ie niet, in ieder geval geen werkbare. Daar is hij ook niet bij gebaat, want er wordt juist op hem gestemd uit onvrede.
Juist....ik heb nog nooit PvDa gestemdquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nou pure onderschatting en arrogantie, een typisch regentenkwaaltje, net zo dom om te veronderstellen dat er alleen uitkeringstrekkers op de PvdA stemmen.
Ach dom en naief heeft in zekere zin best een overlap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik wel vertrouwen in ze heb, kan me niet voorstellen dat ze allemaal echt zo dom zijn.
ik denk dat sommige kiezers van de PVV nu toch wel achter hun oren krabben en zien wat voor partij de PVV echt is, en dat als het kabinet valt en er opnieuw verkiezingen komen de PVV echt niet zoveel stemmen zou behalen als nu.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat niet om Wilders, het gaat om dat er veel onvrede is in dit land waar jij zo van houdt en dat die mensen gehoord willen worden. Zoals ik al zei, wat boeit het die stemmers nou, dit, jij denkt dat die mensen hier wakker van zullen liggen ofzo?
ik denk niet dat de gemiddelde pvv stemmer echt denkt dat wilders oplossingen heeft, ze willen gewoon een anti-stem uitbrengen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik wel vertrouwen in ze heb, kan me niet voorstellen dat ze allemaal echt zo dom zijn.
Ik denk dat een deel van de stemmers deze discussie niet eens volgt, boeit hen dat nou.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat sommige kiezers van de PVV nu toch wel achter hun oren krabben en zien wat voor partij de PVV echt is, en dat als het kabinet valt en er opnieuw verkiezingen komen de PVV echt niet zoveel stemmen zou behalen als nu.
ik weet het niet, op het journaal ofzo zag je een tijdje terug wel wat pvvstemmers die zich in de zeik gezet voelden door de pvv. Maar hoe die verhouding nu zou zijn, geen idee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat sommige kiezers van de PVV nu toch wel achter hun oren krabben en zien wat voor partij de PVV echt is, en dat als het kabinet valt en er opnieuw verkiezingen komen de PVV echt niet zoveel stemmen zou behalen als nu.
En nu zien ze (voor de tweede maal, na de LPF) waar dat toe leidt. He-le-maal niets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk niet dat de gemiddelde pvv stemmer echt denkt dat wilders oplossingen heeft, ze willen gewoon een anti-stem uitbrengen.
Dat ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk niet dat de gemiddelde pvv stemmer echt denkt dat wilders oplossingen heeft, ze willen gewoon een anti-stem uitbrengen.
oh er zal zeker een deel zijn dat echt op hem stemt omdat ze achter zijn standpunten staan, absoluut. Maar ook een deel dat stemt uit onvrede.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nou pure onderschatting en arrogantie, een typisch regentenkwaaltje, net zo dom om te veronderstellen dat er alleen uitkeringstrekkers op de PvdA stemmen.
Deels, want een deel brengt zn anti-stem uit en kijkt er daarna niet meer naar omquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu zien ze (voor de tweede maal, na de LPF) waar dat toe leidt. He-le-maal niets.
Je ziet het echt niet he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu zien ze (voor de tweede maal, na de LPF) waar dat toe leidt. He-le-maal niets.
Dan is het falen van de democratie zelf. Dan had het volk zichzelf dusdanig moeten beperken in de uitvoer van de eigen macht dat zoiets voorkomen had kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar als ze aan de macht komen is dat het einde van de democratie.
Oh daar ben ik het mee eens hoor, maar denk ook niet dat je mensen hier heel erg ervan hoeft te overtuigenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
weet je, wie ik ook spreek en degene die zegt we hebben op wilders gestemd om de hoofddoekjes, de kut maroc, of teveel buitenlanders, meer lezen en weten ze niet die kiezers, ze horen 1 ding en denken he he iemand die ervoor uit komt dat er teveel van dit of dat is, nou geloof me, onderhuids is de PVV gewoon een hele enge partij, en mensen denken niet aan de toekomst, mensen horen en zien alleen wat ze willen, iedereen moet maar eens bedenken in wat voor land hij leeft, een multi culti land waarvan deze generatie jongeren en die daar op volgen, en die daar dan weer op volgen, kinderen krijgen van welk merk ook, ons land zit straks vol halfbloedjes zoals dat heet, en ik vind het prima, hoe kleurrijker hoe beter.
Dat mocht het kabinet nu vallen, het echt niet zoveel beter is allemaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat die mensen dat niet zien omdat het altijd aan een ander ligt?
Onvrede, eens met standpunten, strategische stemmers. Uit statistieken bij de verkiezingen bleek dat het gewoon een doorsnee van de bevolking is en omdat er nog niets verandert is gaan die dus echt niet anders stemmen. Waarom zouden ze ? Omdat er een mand met een boete en een veroordeling deel uit maakt van de fractie ?? "O ja zie je wel er zit een man binnen de fractie met een verleden, nou nu ben ik het opeens wel eens met de PvdA of met de SP en daar ga ik nu maar op stemmen" Dit is al een tijdje aan de gang en voorlopig verliest links alleen maar en weet je wat ........ met name aan de PVVquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh er zal zeker een deel zijn dat echt op hem stemt omdat ze achter zijn standpunten staan, absoluut. Maar ook een deel dat stemt uit onvrede.
Nee Jian, geen doorsnee, die mensen zijn gewoon dom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Onvrede, eens met standpunten, strategische stemmers. Uit statistieken bij de verkiezingen bleek dat het gewoon een doorsnee van de bevolking is en omdat er nog niets verandert is gaan die dus echt niet anders stemmen. Waarom zouden ze ? Omdat er een mand met een boete en een veroordeling deel uit maakt van de fractie ?? "O ja zie je wel er zit een man binnen de fractie met een verleden, nou nu ben ik het opeens wel eens met de PvdA of met de SP en daar ga ik nu maar op stemmen" Dit is al een tijdje aan de gang en voorlopig verliest links alleen maar en weet je wat ........ met name aan de PVV
nog niet, dat komt dan nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mocht het kabinet nu vallen, het echt niet zoveel beter is allemaal.
Och och, de domme mensen zullen blij zijn met jouw vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
Ik vind dit zo mooi en treffend gezegdquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Och och, de domme mensen zullen blij zijn met jouw vertrouwen.![]()
Natuurlijk zullen ze kotsen op een mening als deze. En terecht! Je kunt ze niet eerst wegschuiven en daarna hopen dat ze weer bij de juiste kudde komen. Juist deze arrogantie zorgt ervoor dat Geert zo groot is. En ik begrijp echt niet dat de zgn slimme mensen dat niet begrijpen. Het neigt naar een ontstellende domheid.
Daarom moet dit kabinet 't ook gewoon uitzitten, pas dan zijn er harde resultaten, blijkt dat de wereld er echt niet opeens anders uitziet en is de hype over. Soort van Obama-effect, hij werd gezien als God en de wereld ziet er nu (2 jaar later) hetzelfde uit en Obama is een lul. Niet dat Obama veranderd is de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk zullen ze kotsen op een mening als deze. En terecht! Je kunt ze niet eerst wegschuiven en daarna hopen dat ze weer bij de juiste kudde komen. Juist deze arrogantie zorgt ervoor dat Geert zo groot is. En ik begrijp echt niet dat de zgn slimme mensen dat niet begrijpen. Het neigt naar een ontstellende domheid.
nee oke, ja je hebt gelijk hoef niemand ervan te overtuigen, was volgens mij al bekend dat ik een pesthekel aan de PVV heb, en ja Liesje wie ik ook ken, de meeste dan, in het echte leven stemmen op de PVV, en dan ging ik uitleggen waarom deze partij zo *gevaarlijk* is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het mee eens hoor, maar denk ook niet dat je mensen hier heel erg ervan hoeft te overtuigen
Ik ga het niet kijken! Ik kijk de samenvatting wel bij het nieuws!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het debat begint om 21u, trouwens.
Ja, daar hadden we Leers moeten hebben, maar dit is schijnbaar belangrijkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is het te volgen op stream? En zo ja, krijgen wij een topic?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja politiek 24http://www.nederland24.nl/#P24quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het te volgen op stream? En zo ja, krijgen wij een topic?
Ik snap je wel geloof ik. Ik bedoelde meer dat je niemand hier (in dit topic) hoefde te overtuigen. Ik stem ook absoluut geen PVV, maar kan mij in sommige van hun standpunten best vinden, ook in een aantal niet. Bedoelde je dat, over die moskee?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee oke, ja je hebt gelijk hoef niemand ervan te overtuigen, was volgens mij al bekend dat ik een pesthekel aan de PVV heb, en ja Liesje wie ik ook ken, de meeste dan, in het echte leven stemmen op de PVV, en dan ging ik uitleggen waarom deze partij zo *gevaarlijk* is.
Kijk, ik ben helemaal niet politiek onderlegd enzo, en ja ik zeg ook wel eens wat, zo als pas geleden dat ik vond dat Amsterdam genoeg moskeen had en dat het nou maar eens afgelopen moest wezen met weer een moskee bouwen hier, en dat werd me verleden week in real verweten, hoe ik dat rijmde met mijn tegenstand tegen de PVV, zo zwart wit denken mensen, want als ik dan uitleg waar hier in de buurt overal moskeen zijn kijken ze me aan van huh dat wist ik niet maar oke, je hebt daarin gelijk en meer van dat bla bla bla.
maar daar bedoel ik dus mee, ik heb heus wel mijn mening en ja, ik hoop dat de PVV gauw opgedoekt wordt.
lees zo mijn post over, maar sorry snap het zelf ook niet meer, ppfftt beetje onsamenhangend.
kan het ook niet zo goed verwoorden zoals jullie doen.
Wat kan hij dan realistisch gezien anders zeggen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Rutte, denk dat ie gewoon bij z'n verhaal blijft dat 't een interne PVVaangelegenheid is. Verklaring van 3 zinnen, de rest gaat schieten, en niemand schiet terug.
Ik denk dat dat de enige verstandige reactie is en ik hoop ook dat ie het daarmee afdoet, het zou hem in mijn achting alleen maar nog meer doen stijgen in elk gevalquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Rutte, denk dat ie gewoon bij z'n verhaal blijft dat 't een interne PVVaangelegenheid is. Verklaring van 3 zinnen, de rest gaat schieten, en niemand schiet terug.
Ach mensen zeik niet zo, kom op naar de bar dan maken we er een te gekke avond van! Bijvoorbeeld dan hèquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat kan hij dan realistisch gezien anders zeggen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enige verstandige reactie is en ik hoop ook dat ie het daarmee afdoet, het zou hem in mijn achting alleen maar nog meer doen stijgen in elk geval
Een mening hebben, doe eens gek! Daar hoopt de hele linkse garde toch op? Waarom vragen ze anders een debat aan? Ik vind 't altijd een treurig aangezicht, mensen die roepen en roepen en niemand reageert.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat kan hij dan realistisch gezien anders zeggen?
Ik vind de optie van Jian wel geschikt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een mening hebben, doe eens gek! Daar hoopt de hele linkse garde toch op? Waarom vragen ze anders een debat aan? Ik vind 't altijd een treurig aangezicht, mensen die roepen en roepen en niemand reageert.
ja dat bedoelde ik, hebben we tijdje terug ook over gehad hier, en ik sta wel achter het standpunt van ouderenzorg wat Wilders ook in zijn prog. heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je wel geloof ik. Ik bedoelde meer dat je niemand hier (in dit topic) hoefde te overtuigen. Ik stem ook absoluut geen PVV, maar kan mij in sommige van hun standpunten best vinden, ook in een aantal niet. Bedoelde je dat, over die moskee?
DAT IS HEM DUS!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Geweldige nieuwe reclame van Selexyz
Bijklussen? Hij krijgt 90 K per jaar met niks doen. Me dunkt dat hij wel wat rondjes kan weggeven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind de optie van Jian wel geschikt!
Jongens! We gaan zuipen op kosten van kamerlid Lucassen, want die heeft tijd om wel bij te klussen!
Hoe kom je erbij dat hij niks doetquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:01 schreef beequeen het volgende:
Bijklussen? Hij krijgt 90 K per jaar met niks doen. Me dunkt dat hij wel wat rondjes kan weggeven.
Och, al blijft de PVV even groot, of worden ze zelfs groter lijkt het me toch wel een goeie optie om nieuwe verkiezingen uit te schrijven. Maar dan een formatie zonder gedoogvariant. Gewoon de PVV ministers laten leveren die verantwoordelijkheid dragen. Kunnen we nog lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mocht het kabinet nu vallen, het echt niet zoveel beter is allemaal.
Ik moest ook even diep nadenken voor ik wist wie het ook alweer was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DAT IS HEM DUS!![]()
Ik dacht al ik ken die kop ergens van!
Ik ben al weg, moet effe popcorn halenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:
hey Remlove, kan je niet samen een topic openen met phpmystyle hahhaa echt ik lees jullie zo maar is nu meer tegen elkaar.
Die Lucassen lijkt me wel gezellig aan de bar, die heeft vast nog wel een aantal van die smeuïge leger anekdotes. Ik zie Femke Halsema al half lam van haar barkruk flikkeren van het lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind de optie van Jian wel geschikt!
Jongens! We gaan zuipen op kosten van kamerlid Lucassen, want die heeft tijd om wel bij te klussen!
ja van de week al, had rap gemaakt met sandra reemer iets over vermoode vriendin, en hoor net hij heeft nu verhouding met Sandraquote:
Ik heb in het vorige topique al aangegevan dat hij over koninkrijkrelaties en de woningmarkt mag babbelen. Lijkt me echt boeiend en ook zwaar intensief.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kom je erbij dat hij niks doet?
neem ook maar popcorn voor phpmystyle mee, kunnen jullie knus en gezellig vanavond op knabbelen om 9 uur als het debat begintquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al weg, moet effe popcorn halen
Niet eens een glimp van een glimpquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, al blijft de PVV even groot, of worden ze zelfs groter lijkt het me toch wel een goeie optie om nieuwe verkiezingen uit te schrijven. Maar dan een formatie zonder gedoogvariant. Gewoon de PVV ministers laten leveren die verantwoordelijkheid dragen. Kunnen we nog lachen
De woningmarkt, dat is zo boeiend dat je er een boekenkast over kan schrijven en dan nog ben je er niet over uit hoe 't in elkaar zit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef beequeen het volgende:
Ik heb in het vorige topique al aangegevan dat hij over koninkrijkrelaties en de woningmarkt mag babbelen. Lijkt me echt boeiend en ook zwaar intensief.
Een relaasie met kroepoekje? Ik kan het me niet echt voorstellen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
ja van de week al, had rap gemaakt met sandra reemer iets over vermoode vriendin, en hoor net hij heeft nu verhouding met Sandra
Ja maar dat gaat niet gebeuren volgens jou, want de PVV stemmers blijven lekker thuis, bij hun kankerkachel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, al blijft de PVV even groot, of worden ze zelfs groter lijkt het me toch wel een goeie optie om nieuwe verkiezingen uit te schrijven. Maar dan een formatie zonder gedoogvariant. Gewoon de PVV ministers laten leveren die verantwoordelijkheid dragen. Kunnen we nog lachen
Je miste het "al" in mijn postquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet gebeuren volgens jou, want de PVV stemmers blijven lekker thuis, bij hun kankerkachel.
Ik ook niet, ik heb namelijk geen idee wie Lamme Luc is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een relaasie met kroepoekje? Ik kan het me niet echt voorstellen.
Ach ik miste een woordje, jij een paar hele posts. (zoals die van Noek bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je miste het "al" in mijn post
*echt weg is
Lijkt me ook een prima figuur om lastige dronken buren op afstand te houden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Lucassen lijkt me wel gezellig aan de bar, die heeft vast nog wel een aantal van die smeuïge leger anekdotes. Ik zie Femke Halsema al half lam van haar barkruk flikkeren van het lachen
Laat hem daar dan lekker over schrijven. Die gast hoort gewoon niet thuis in de Kamer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
De woningmarkt, dat is zo boeiend dat je er een boekenkast over kan schrijven en dan nog ben je er niet over uit hoe 't in elkaar zit.
En ja, ik ben serieus.
Geleuf me, die heeft ie echt niet gemistquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach ik miste een woordje, jij een paar hele posts. (zoals die van Noek bijvoorbeeld)
Ik denk alleen niet dat Femke erg kan lachen om leger-anecdotes aan de bar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me ook een prima figuur om lastige dronken buren op afstand te houden!
Die wannabee gangsta/rapper uit DGK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet, ik heb namelijk geen idee wie Lamme Luc is.
Luc heeft liggen fozen met Lieke in de Gouden Kooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb namelijk geen idee wie Lamme Luc is.
Dubbel Lul? Uit de ghetto met de zachte G? De man die Brian zelfs deed overkomen als een genie? Met Sandra Reemer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wannabee gangsta/rapper uit DGK.
Ja, die!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dubbel Lul? Uit de ghetto met de zachte G? De man die Brian zelfs deed overkomen als een genie? Met Sandra Reemer?
Nope, met Naad. Maar dat was net zo nep als zijn raps.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
Luc heeft liggen fozen met Lieke in de Gouden Kooi
oke, ja is al zolang geleden .quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, met Naad. Maar dat was net zo nep als zijn raps.
gut, echt niet?, chagrijnige bitch dat het is!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Femke erg kan lachen om leger-anecdotes aan de bar.
Die kan ik me wel voorstellen met Sandra. Iemand van die leeftijd is de enige die hij, die slappe zak hooi, bij kan houden.quote:
haha dat dacht ik ook meteen, die wat met lieke had?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Luc heeft liggen fozen met Lieke in de Gouden Kooi
Ik zag 'm gisteren voor het eerst. Erg grappig gedaan, troosteloosheid in full colour.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Geweldige nieuwe reclame van Selexyz
nee met Amanda zegt BQ, maar BQ hij heeft met lieke toch gerommeld?? ik ga het ff opzoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha dat dacht ik ook meteen, die wat met lieke had?
Och, ik heb het daar ook niet zo op en ik heb toch wel eens horen vertellen dat ik wel gevoel voor humor heb.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
gut, echt niet?, chagrijnige bitch dat het is!
BQ zegt Nadia toch? Want dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee met Amanda zegt BQ, maar BQ hij heeft met lieke toch gerommeld?? ik ga het ff opzoeken
ja las terug klopt, hahha oh ik kan me nog weinig er van voor de geest halen, wie het met wie deed hahahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
BQ zegt Nadia toch? Want dat dacht ik ook.
Sorry ik zat in drie topics. Kan ook zijn dat ik het de moeite niet vond om op te reageren. Dat heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach ik miste een woordje, jij een paar hele posts. (zoals die van Noek bijvoorbeeld)
Oh ja!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
Toen was er nog twijfel over van wie de baby zou zijn, Dennis of Luc.
Ow deze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt precies kan ik het mij niet meer voor de geest halen of het voor het oog was. Ongewtijfeld zal het wel binnen gehoorafstand geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja!
Toen lag Nadia toch voor het oog van Dennis met Dubbel L te viezelevozelen?
De wet van Godwin! (Ik ben geen Jianquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow deze.
Ook de Duitsers in de jaren dertig waren niet dom. Ze hadden alleen niet door dat ze Pandora's Doos openden.
En nee, dit is geen Godwin, voordat Jian weer bijdehand komt doen.
Naja punt is denk ik meer dat jij de PVV stemmers wel gewoon klakkeloos dom noemt. Hoe je nu over de Duitsers praat is alweer een stukje genuanceerder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow deze.
Ook de Duitsers in de jaren dertig waren niet dom. Ze hadden alleen niet door dat ze Pandora's Doos openden.
Ja! En Dennix lag zich op te vreten met een meisje in zijn bed. Wie was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Copycat het volgende:
Oh ja!
Toen lag Nadia toch voor het oog van Dennis met Dubbel L te viezelevozelen?
Dan ben ik verkeerd begrepen. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand die bij z'n volle verstand is en walgt van hoe de democratie in Den Haag werkt zich als een ezel voor de derde keer aan dezelfde steen zou kunnen stoten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja punt is denk ik meer dat jij de PVV stemmers wel gewoon klakkeloos dom noemt. Hoe je nu over de Duitsers praat is alweer een stukje genuanceerder.
+quote:
Maar hier zeg je dus dat alle PVV stemmers fascisten zijn?quote:
Uh? Nee? (denkt nog even na) Nee, duidelijk niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hier zeg je dus dat alle PVV stemmers facisten zijn?
dat is niet de echte Remlove, niet alles geloven wat er op internet staatquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
Kijk eens wie ik net tegenkwam op Twitter!
[ afbeelding ]
http://twitter.com/#!/tedje_van_es
Nee, maar hij doet het leuk met z'n tweets, dus vooralsnog volg ik 'mquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet de echte Remlove, niet alles geloven wat er op internet staat
Ja, ik hoopte ook dat hij bekend zou worden in een land hier heel ver vandaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
en nog maar een nummertje van Dennis, jammer dat hij niet echt doorgebroken is.
nee Dennis is oke, geloof me, leuke lieve jongen en hij en nadia zijn nog steeds gelukkig met elkaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ook dat hij bekend zou worden in een land hier heel ver vandaan
Oh, gelukkig maar. Ik schrok al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Uh? Nee? (denkt nog even na) Nee, duidelijk niet.
Die gast kweelt erger dan een kroolse kat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik hoopte ook dat hij bekend zou worden in een land hier heel ver vandaan
Neu..quote:
je hebt het er maar druk mee he, twitter.Fok en ondertussen nieuws afspeuren, straks weer het debat, snap niet dat jij nog een echt leven hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar hij doet het leuk met z'n tweets, dus vooralsnog volg ik 'm
Ja dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen, sorry mijn fout.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd begrepen. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand die bij z'n volle verstand is en walgt van hoe de democratie in Den Haag werkt zich als een ezel voor de derde keer aan dezelfde steen zou kunnen stoten.
Zò dom acht ik ze namelijk dus niet.
Ik heb die mooibooi maandenlang in dat huis kunnen volgen hè.quote:
Waaaa!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee he, twitter.Fok en ondertussen nieuws afspeuren, straks weer het debat, snap niet dat jij nog een echt leven hebt![]()
oke oke, maar geloof me nu maar, die jongen is oke, was allemaal gescript he wat daar in dat huis gebeurde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb die mooibooi maandenlang in dat huis kunnen volgen hè.
En dat soms ook gedáán.
Dus het oordeel dat ik toen heb opgedaan is niet nu ineens van tafel omdat ene Tita zegt dat het zo'n goeie jongen is.
Gescript?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke, maar geloof me nu maar, die jongen is oke, was allemaal gescript he wat daar in dat huis gebeurde.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waaaa!![]()
Dwars door de verdediging!![]()
Wel onder de gordel, heksje!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gescript?!
Daar geloof ik helemaal niets van.
Straks noemen jullie Huub ook nog een lief vantje.
Plopperdeplop, nee die heb ik nooit gemogen, vond ik een arrogant mannetje in het huis dan he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gescript?!
Daar geloof ik helemaal niets van.
Straks noemen jullie Huub ook nog een lief ventje.
Is een SOA tegenwoordig ook een epidemie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Amanda is in het echte leven Universitair Docent Epidemiologie.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is een SOA tegenwoordig ook een epidemie?
Ja gek he? verslaafd was ik, serieus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plopperdeplop, nee die heb ik nooit gemogen, vond ik een arrogant mannetje in het huis dan he.
ach in het normale leven zullen het toch wel normale mensen zijn???
heb zo even terug gekeken op joetoep, ik dacht echt bij mezelf, heb ik dat zo intens gevolgd![]()
maar ja was ook wel weer leuk sommige dingen
Ja en dan ben ik ook nog eens geen vrouw dus kan ik niet multitaskenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee he, twitter.Fok en ondertussen nieuws afspeuren, straks weer het debat, snap niet dat jij nog een echt leven hebt![]()
ja, maar net ook filmpjes gezien van nadia en dennis in bed, echt spoort niet achteraf hahah dat ik dat allemaal zo gevolgd had, en diep in mijn hart zou ik wel weer een leuke stream willen volgen elke dag, was toch leuk tijdverdrijf enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gek he? verslaafd was ik, serieus.
Maar ik snap het nog steeds wel, dat het zo aansloeg, gewoon lekker even hersenloos kijken en je opvreten over dingen enzo. Een beetje zoals Fok! eigenlijk.
je hebt het zwaar he Remlofquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik ook nog eens geen vrouw dus kan ik niet multitasken
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk verkloten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik ook nog eens geen vrouw dus kan ik niet multitasken
Geduld, ik moest even wat etenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoort eigenlijk in POL hè? Maar als jullie het over het jurkje van Femke willen hebben en over andere dingen die niets met politiek te maken hebben kan dat beter hier natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
Gert en Pietje, mogen we in het kader van het aantrekken van nieuwe users voor RLS een livestreamtopic voor het debat?
Zeker couscous hè?quote:
Alsof dat in POL niet gebeurt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoort eigenlijk in POL hè? Maar als jullie het over het jurkje van Femke willen hebben en over andere dingen die niets met politiek te maken hebben kan dat beter hier natuurlijk
of jij hebt het gewoon prima begrepen en Remlof was zeer duidelijk en de post van Noek was exact in de roos, kan ook gewoon, toch ..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen, sorry mijn fout.
Of je was gewoon niet duidelijk natuurlijk, dat kan ook.
Ik ben nog aan het bijkomen van migraine vanacht en een groot deel van de dag, dus ik blijf liever binnen, met mijn bed binnen handbereik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
Trouwens liesje, als ik zo dichtbij als jij zou wonen wist ik wel waar ik nu naar onderweg was, de tribune van de plenaire zaal
Ik zat nog vol van het offerfeest (of slachtfeest). Mijn zakelijke buurman had weer schalen vol met zoetigheid, heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeker couscous hè?In plaats van piepers?
Als ik geen kindjes had, of een oppas had voor mn kindjes dan wist ik het ook welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
Trouwens liesje, als ik zo dichtbij als jij zou wonen wist ik wel waar ik nu naar onderweg was, de tribune van de plenaire zaal
Breng ze maar langs hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik geen kindjes had, of een oppas had voor mn kindjes dan wist ik het ook wel
Ik ga niet kijken omdat appel. Bijna hetzelfde.quote:
Die werkt tenminste nog voor zijn centen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zat nog vol van het offerfeest (of slachtfeest). Mijn zakelijke buurman had weer schalen vol met zoetigheid, heeeeeerlijk
Is gelukkig alweer gezakt, maar was wel een heftige, ik zag zelfs kleurtjes.quote:
Ja, dat wekt bij mij ook wel wat wantrouwen, straks zit ie stiekum gewoon de hele tijd te oefenen met zijn flightsimulator ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die werkt tenminste nog voor zijn centen!
Ik ga echt nooit, maar wil best eens gaan, Zullen we een keer samen gaan? Minimeetquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
Waarom is dit "debat" zo bijzonder dan?
Dit wordt toch niks?
Ik ga heel af en toe wel eens kijken, maar speciaal hiervoor pak ik echt de tram niet.
Ik zou maar gauw een varkenskop voor z'n deur leggen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat wekt bij mij ook wel wat wantrouwen, straks zit ie stiekum gewoon de hele tijd te oefenen met zijn flightsimulator ofzo![]()
Infiltratie, indoctrinatie, dominantie!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat wekt bij mij ook wel wat wantrouwen, straks zit ie stiekum gewoon de hele tijd te oefenen met zijn flightsimulator ofzo![]()
Doen we!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit, maar wil best eens gaan, Zullen we een keer samen gaan? Minimeet
Of erger! is het een PVV-stemmer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah leuk, ja dan wel bij iets smeuigs inderdaad, iets waarbij Femke moet schreeuwen ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we!<--- zonder ingehouden venijn.
Bij het Sharpe "debat" of zo.![]()
Ik moest mijn kistjes zelfs uittrekken toen ik naar binnen wou. Twee keer zelfs, want ik wou tussendoor ook nog even rokenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah leuk, ja dan wel bij iets smeuigs inderdaad, iets waarbij Femke moet schreeuwen ofzo.
Je zal wel niet echt drank en popcorn mee mogen nemen he?
Jawel las ik, en erg lange wachtijen enzo bij een belangrijk debat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de publieksplekken niet beperkt dan? Lijkt me wel tof.
Helemaal geen attributen. Maar we hoeven ook geen úúren, en van tevoren een paar wijntjes kan best natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah leuk, ja dan wel bij iets smeuigs inderdaad, iets waarbij Femke moet schreeuwen ofzo.
Je zal wel niet echt drank en popcorn mee mogen nemen he?
Misschien wel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Zus Katja Schuurman in Playboy'
Dat wordt geen witte kerst.
gemist was ff bij de BBC entertaiment, zie nu een doos in roze jurkquote:
zullen we dan samen gaan Jian, als onze grote vriend Job er ook is, kan ik zwaaien naar hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef Jian het volgende:
ik ga alleen als ik m'n vuvuzela mag meenemen
bijzonder. . .grappig denk ik eerder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
Waarom is dit "debat" zo bijzonder dan?
Dit wordt toch niks?
Ik ga heel af en toe wel eens kijken, maar speciaal hiervoor pak ik echt de tram niet.
geinig ook, kijken hoe de PVV zich weer hier uit draaitquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
bijzonder. . .grappig denk ik eerder.
oh bah FANN dit vind ik zo een nare foto, krijg er gewoon de kriebels van, als ik aan Theo denk 2 nov, en als ik het nummer perfect day hoor denk ik altijd aan hem, had eerverleden week een doc. van hem weer gezien, dat hij zich zelf intervieuwde. was ook eng omdat hij het tegen zich zelf over de dood had enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef anufri het volgende:
Ik vind Remlof serieus eng worden als ik dit zo na lees![]()
Krijgen we straks weer zoiets...
[ link | afbeelding ]
Nee.... dan gaan we de goede kant op...
Tja maar het is wel de harde waarheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh bah FANN dit vind ik zo een nare foto, krijg er gewoon de kriebels van, als ik aan Theo denk 2 nov, en als ik het nummer perfect day hoor denk ik altijd aan hem, had eerverleden week een doc. van hem weer gezien, dat hij zich zelf intervieuwde. was ook eng omdat hij het tegen zich zelf over de dood had enzo.
Had je beter een foto van Pim kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef anufri het volgende:
Ik vind Remlof serieus eng worden als ik dit zo na lees![]()
Krijgen we straks weer zoiets...
[ link | afbeelding ]
Nee.... dan gaan we de goede kant op...
Had ook gekund...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Had je beter een foto van Pim kunnen kiezen.
die mohamed woonde hier achter, de schutting staat er nog steeds, hij kwam erin toen mijn ex ging verhuizen naar heelverwegmaarnognietvergenoegquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef anufri het volgende:
[..]
Tja maar het is wel de harde waarheid.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken dat remlof vermoord wordt?
Ik snap het even niet geloof ik.
quote:Android geaccepteerd krijgen was ingewikkeld () Er waren wel Blackberries en HTC Windows Phones () Toen heb ik iedereen wijsgemaakt dat Android eigenlijk hetzelfde is met een beetje ander besturingssysteem en dat is gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Dat dacht ik al, ik had geen zin om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij lees ik gewoon niet goed.
Ik denk dat ik het al snap.
Je wordt alleen vermoord als ze je serieus nemen, daar is bij Remlof nou niet direct snel kans opquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken dat remlof vermoord wordt?
Ik snap het even niet geloof ik.
Never mind.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef anufri het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik had geen zin om het uit te leggen.
Armin van Buuren, met z'n 4uurs-set, daar ben je ff zoet meequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Nog steeds geen Rutte, zet ik het geluid van glee nog even aan.
ik neem een koppie thee...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Remlof zit je Klaar met je popcorn, ze gaan zo beginnen
ik heb koffie en stroopwaffelsquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef anufri het volgende:
[..]
ik neem een koppie thee...
[ link | afbeelding ]
FANNquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef anufri het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Politiek24 op tv, digitaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje loopt echt tig seconden voor op mij.
quote:
Ja ik heb gewoon de stream aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Politiek24 op tv, digitaal?
Alles wat ook maar serieus op Fann lijkt doet me ook echt spontaan aan jou denken...Zo lopen we in de ikea en roep ik heel hard :KIJKKKKKK EEN FANNN!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef anufri het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
haha ik liep laatst ook in de ikea en dacht exact hetzelfdequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles wat ook maar serieus op Fann lijkt doet me ook echt spontaan aan jou denken...Zo lopen we in de ikea en roep ik heel hard :KIJKKKKKK EEN FANNN!!!!
wat liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles wat ook maar serieus op Fann lijkt doet me ook echt spontaan aan jou denken...Zo lopen we in de ikea en roep ik heel hard :KIJKKKKKK EEN FANNN!!!!
in mijn hoofd ziet FANN er ook zo uit hoor, mooi hoofdje met blonde lange krullenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha ik liep laatst ook in de ikea en dacht exact hetzelfde
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha ik liep laatst ook in de ikea en dacht exact hetzelfde
effe snel opgeslagenquote:
quote:
Ja die, zal even opnieuw openen dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef anufri het volgende:
[..]
heb je deze?
die doet het perfect
http://www.nederland24.nl/#P24
Oh ja, hij drinkt een kopje koffie. Spannend.quote:
Zeg maar gewoon dat ze afging als een gieterquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Formeel gezien is Halsema uitermate zwak. Het bekt wel lekker natuurlijk. Het lijkt de omgekeerde wereld wel.
nou dat is toch zieligquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niemand interrumpeert Cohen, als ie z'n laatste woord uitspreekt is iedereen 'm al weer vergeten.
Voor de fanatieke PvdA'ers wel jaquote:
ja dat is waar, maar Amsterdam is opgelucht dat hij naar Den haag verbannen is, vd laan doet het goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor de fanatieke PvdA'ers wel ja. Denk je van Hamer af te zijn, krijg je dit.
dus datquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Gert het volgende:
Toch wel geinig, popcornwise.![]()
Heeft wel wat weg van een FOK!-relletje.
jesus en de overspellige vrouw, komen er bijbelteksten langsquote:
Dat moest er nog eens bijkomen zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
SGP valt 't kabinet er niet mee lastig, nice.
ik vind haar er ook wel erg moe uit zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Jian het volgende:
Femke is duidelijk niet op haar gemak, die heeft een behoorlijke knauw gekregen net, het was ook uitermate zwak
Het is toch: Ga heen en vermenigvuldig u?quote:
dat zei ik al eerder, elke keer wil hij als eerste bij die microfoon wezen, elke keer blijft ie hangen en zegt dingen waar van ik denk, lig je nou s`nachts alles te repeteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef Jian het volgende:
Wat een vreselijk vermoeiend figuur is die Pechtold zeg, je zal zo'n vent in huis hebben, arme echtgenote
hilarisch toch?quote:
quote:
handigheid Pietje, handigheid, niemand kan er wat mee, maar het is moeilijk verwijten nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verontschuldigingen aan de 2e kamer zelfs.
Lekker bekkie.quote:
ben niet zo van het mooi en lelijk, maar wat een rotkop heeft deze man.quote:
stenigen, he bah zo gewoontjes, bedenk iets leuksquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef anufri het volgende:
Je mag ook geen water gooien kale !![]()
Laten we hem stenigen
Flessen water kunnen hard aankomen hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stenigen, he bah zo gewoontjes, bedenk iets leuks
Nee maar als ze hem eruit pleuren kunnen we opnieuw gaan stemmen, schiet ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:18 schreef beequeen het volgende:
Dus als je je excuses aanbiedt is alles weer goed. Wat een BS.
Samen met zijn oude buren en die oude man met zijn kapotte gehoorapparaat mag de eerste steen gooienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef anufri het volgende:
Je mag ook geen water gooien kale !![]()
Laten we hem stenigen
Brinkman zit te bedenken hoeveel kratjes er nu in zijn box staan, en wanneer hij weer naar de Gall&Gall moet.quote:
Ik ga maar nooit op die tribune zitten daarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Samen met zijn oude buren en die oude man met zijn kapotte gehoorapparaat mag de eerste steen gooien
Ik denk zelfs dat we dan nog verder van huis zullen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee maar als ze hem eruit pleuren kunnen we opnieuw gaan stemmen, schiet ook niet
op denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |