Hier ook ineens :/quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef gniffie het volgende:
word para van dat xbox live, afgelopen week doet ut het perfect nu klapt die er iedere keer uit
Word hier helemaal gek daarvan. Is nu ook heel xbox live aan het platgooien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet alleen hier, damn.. net lekker in een party en dan knalt iedereen er uit![]()
Wit ! Dat is lang geledenquote:
Begint nu ineens te zeiken over MTU settingsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef The_12oach het volgende:
[..]
Word hier helemaal gek daarvan. Is nu ook heel xbox live aan het platgooien.
Och jee..quote:
Had ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begint nu ineens te zeiken over MTU settings
Is van december 2008, dus volgens mij wel, ja. Maar misschien toch maar van de gelegenheid gebruikmaken om de nieuwere versie te halen.quote:
Is idd hele tijd al daarmee bezig. Hoop dat Majornelson nu eens antwoord gaat geven over dat gezeur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begint nu ineens te zeiken over MTU settings
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jke-first-blood-6755 LOL
Sommige dingen staan er ook 2x inquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
Beter is ALLES wat er op deze lijst staat binnen redelijke tijd gedaan. Anders frisbee ik hem uit het raam
http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=313362
Dan gaan ze het hopelijk extra goed fixenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige dingen staan er ook 2x in
Knife kills mag wel iets aan gedaan wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan gaan ze het hopelijk extra goed fixen
Wehe idd, soms hoor ik gewoon het slashing geluidje van een rake knife en draait hij zich nog om om mij te knifen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Knife kills mag wel iets aan gedaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |