Jah, échtquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, dat zou een hele zorg minder zijn, ook financieel
Het is een soort van verslaving jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's echt het hoogtepunt van het jaar voor je, of niet?
Ja, en dan kunnen we ook bepalen dat FF wél raar is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:51 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Precies, dan kún je het tenminste bepalen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een soort van verslaving ja.
Ik luister alleen naar mijn eigen CD'squote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er echt helemaal niets meeIk luister zelden radio
Dat zou iig een zorg minder zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, g belde op de weg terug. De nieuwzeelander is geinteresseerd in huren & kopen. Morgen overleg met makelaar over contracten voor eerst een half jaar huur. Hij gaat over 2 wkn. terug naar NZ en dan daarna dus huren en na een half jaar of zo kopen. De verkoopprijs is nog wel een dingetje, hij zit te laag... maar hopelijk komt het allemaal goed
Radio staat hier 75% vd dag aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er echt helemaal niets meeIk luister zelden radio
En anders een mooi concert van Brahms, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
als ik radio luister is t in de auto en luister ik vaak BNR.
Bijv, of Tori Amos of Eliane Elias of BossaNova of....quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders een mooi concert van Brahms, toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.geeksaresexy.n(...)t-log-safe-for-work/
Yuk
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |