abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88895926
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:28 schreef tinno123 het volgende:
Ik vind het maar een raar stelletje daar bij Powned , ik dacht eerst dat deze nieuwe omroep rechts was maar blijkbaar vinden ze het leuk om iedere dag Wilders te bashen zoals al die linkse
omroepen dat al jaren doen .
Zoals Wilders als zei: 'If it's the truth, it can't be insulting'

Of gaan we nu wel huilie, huilie doen?
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:59:03 #152
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88896354
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zoals Wilders als zei: 'If it's the truth, it can't be insulting'

Of gaan we nu wel huilie, huilie doen?
Compleet in lijn met het PVV standpunt. Wat ze ook uitdragen, alleen de PVV mag dat.

- Cohen bashen? Prima. Wilders voor rotte vis uitmaken? Demonisering.
- Vrijheid van meningsuiting? Natuurlijk! tenzij je het over Wilders hebt.
- Harder straffen en het radicaal stoppen van asociaal gedrag? Natuurlijk, tenzij het PVV'ers betreft.

Etc. etc.

Zoals de eerste post al aangaf, dit heeft meer weg van een klucht dan van de werkelijkheid. Dat zovelen het actief verdedigen doet er alleen maar een schepje bovenop. Gewoonweg gênant.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingmob op 19-11-2010 12:25:27 (sociaal = asociaal :')) ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:02:46 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88896504
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:28 schreef tinno123 het volgende:
Ik vind het maar een raar stelletje daar bij Powned , ik dacht eerst dat deze nieuwe omroep rechts was maar blijkbaar vinden ze het leuk om iedere dag Wilders te bashen zoals al die linkse
omroepen dat al jaren doen .
Misschien dat je nu dan eens van je waanbeeld afstapt dat de PVV wordt vermoord door "linkse omroepen".

Hoewel je natuurlijk ook kunt gaan beweren dat Powned links is. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88896570
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:59 schreef kingmob het volgende:

[..]

Compleet in lijn met het PVV standpunt. Wat ze ook uitdragen, alleen de PVV mag dat.

- Cohen bashen? Prima. Wilders voor rotte vis uitmaken? Demonisering.
- Vrijheid van meningsuiting? Natuurlijk! tenzij je het over Wilders hebt.
- Harder straffen en het radicaal stoppen van sociaal gedrag? Natuurlijk, tenzij het PVV'ers betreft.

Etc. etc.

Zoals de eerste post al aangaf, dit heeft meer weg van een klucht dan van de werkelijkheid. Dat zovelen het actief verdedigen doet er alleen maar een schepje bovenop. Gewoonweg gênant.
Dan nog er 10 jaar bovenop wachtgeld krijgen ook. :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:05:01 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88896587
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:37 schreef tinno123 het volgende:
Het is gewoon Bashen , maar reken maar dat dit alleen maar zetels op gaat leveren voor de PVV .
Inderdaad ja, daarom zijn er 5 zetels af in de peiling.
quote:
En ten tweede , in iedere partij is wel wat te vinden , het is maar waar je naar zoekt
Kom maar op dan. Wel een beetje moeite doen, PVV-kloontje.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88896874
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:59 schreef kingmob het volgende:

[..]
- Harder straffen en het radicaal stoppen van sociaal gedrag? Natuurlijk, tenzij het PVV'ers betreft.
Die lucassen is gewoon van ons jong, doe es normaal. Diep van binneh deugt die goosert, ik weet het zeker. diep in zijn hartje is hij ook gewoon voor ajax, weet je. beter dan al die bruineh mensen, kan hun nameh nauwluks uitspreken, al die gekke marrekaneh.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')