onthou die woorden als pakistan weer getroffen word door een rampquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Triggershot het volgende:
Divine intervention, dit op het offerfeest, Allah heeft een nieuw offer gevonden.
Jij weet echt niets van Islamitische theologie hé?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Gertje43 het volgende:
[..]
onthou die woorden als pakistan weer getroffen word door een ramp
De juistheid van zijn keuze om er alles aan te doen om maar met de PVV samen te mogen werken in ons landsbestuur staat wel onder druk zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef IHVK het volgende:
Ben meer benieuwd welke gevolgen dit heeft voor Mark Rutte.
Oppositie kan toch niks doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
De juistheid van zijn keuze om er alles aan te doen om maar met de PVV samen te mogen werken in ons landsbestuur staat wel onder druk zo.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
De juistheid van zijn keuze om er alles aan te doen om maar met de PVV samen te mogen werken in ons landsbestuur staat wel onder druk zo.
Dat klopt hoor maar dit kan wel een wig drijven in de coalitie.quote:
Welnee . Die zijn zo regeringsgeil dat ze er alles aan zullen doen op hun zetel vastgekleefd te blijven .quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt hoor maar dit kan wel een wig drijven in de coalitie.
Het zal escaleren en leiden tot een pogrom tegen Moslims maar omdat het al vijf ná twaalf is zullen de Moslims terugvechten, overwinnen en Geert Wilders in het Islamitische Emiraat der Nederlanden berechten conform de Shari'ah onder toeziend oog van de hele wereld. Eindelijk gerechtigheid. Eindelijk het beoogde doel behaald en wij leven nog lang en zeer gelukkig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af, wat er gaat gebeuren als de PVV ontploft. De onvrede onder een groot deel van de bevolking blijft nl. gewoon en hoe harder de gevestigde politiek van de daken blijft schreeuwen dat dat alleen maar onderbuikgevoelens zijn, hoe groter die groep zal worden...
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het zal escaleren en leiden tot een pogrom tegen Moslims maar omdat het al vijf ná twaalf is zullen de Moslims terugvechten, overwinnen en Geert Wilders in het Islamitische Emiraat der Nederlanden berechten conform de Shari'ah onder toeziend oog van de hele wereld. Eindelijk gerechtigheid. Eindelijk het beoogde doel behaald en wij leven nog lang en zeer gelukkig.
Maar wel als je lid bent van een " Law and order" - partij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Montov het volgende:
Mja, laten we eerst maar afwachten wat er allemaal van klopt, en of dit niet allang bekend was bij Wilders. Een veroordeling maakt je niet meteen ongeschikt als kamerlid.
Ah okay, dat had ik gemist.Dan is de zaak toch wat viezer dan ik in 1e instantie dacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is ook niet de issue dat de foto's van modellen zijn, maar dat het foto's zijn die niet voor dit doeleind gebruikt mochten worden.
Volgens Maurice de Hond is de achterban (hou me ten goede, dacht 18%) gedaald vanwege de reactie van Wilders op Lucassen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af, wat er gaat gebeuren als de PVV ontploft. De onvrede onder een groot deel van de bevolking blijft nl. gewoon en hoe harder de gevestigde politiek van de daken blijft schreeuwen dat dat alleen maar onderbuikgevoelens zijn, hoe groter die groep zal worden...
Hopen dat rechtspopulistisch Nederland inmiddels door heeft dat "het" niet werkt. Na de LPF, TON, en de PVV. Maar ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Volgens Maurice de Hond is de achterban (hou me ten goede, dacht 18%) gedaald vanwege de reactie van Wilders op Lucassen.
Voor Wilders weer tien anderen. Er is gewoon een groep kiezers die ongeveer 30 zetels vertegenwoordigen die gemakkelijk switchen en de ene populistische partij inwisselen voor de andere populistische partij. Het is aan de gevestigde partijen om deze doelgroep aan te spreken. Het is een boeiende uitdagingquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hopen dat rechtspopulistisch Nederland inmiddels door heeft dat "het" niet werkt. Na de LPF, TON, en de PVV. Maar ik vrees het ergste
Ik hoop dat het huidige kabinet nog even blijft zitten. Zodat een groot deel van de PVVaanhang zich gaat realiseren dat ze niets hebben aan hun grote zondebok en dat er nog steeds geen partij is die echt voor hun belangen opkomt. Anders blijft het waarschijnlijk wel doorsudderen. En je ziet wat een rotzooi zo'n partij aantrekt, nu valt het met die Sharpe nog wel mee maar het is wel smullen weer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hopen dat rechtspopulistisch Nederland inmiddels door heeft dat "het" niet werkt. Na de LPF, TON, en de PVV. Maar ik vrees het ergste
Eerlijk is eerlijk, dat mag ook wel eens een keer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor Wilders weer tien anderen. Er is gewoon een groep kiezers die ongeveer 30 zetels vertegenwoordigen die gemakkelijk switchen en de ene populistische partij inwisselen voor de andere populistische partij. Het is aan de gevestigde partijen om deze doelgroep aan te spreken. Het is een boeiende uitdaging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |