Ik vond ze wel grappigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee waar je geen goede grappen maakt
Ja reuze grappigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond ze wel grappig![]()
Zet mij trouwens voor die meet maar bij Misschien!
Wat een clowntje ben je toch ook hequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond ze wel grappig![]()
Zet mij trouwens voor die meet maar bij Misschien!
Kwam er bij jou ook niet eens een glimlachje op je gezicht?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat een clowntje ben je toch ook he
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kwam er bij jou ook niet eens een glimlachje op je gezicht?
Dat is onmogelijk met jouw grappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
die is niet eens blijven hangen zo slecht was iequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vooral die van die paal vond ik goed, maar die van het beste beentje voor zetten was ook leuk
Weet je nog jouw eerste PM die je naar mij stuurde?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk met jouw grappen
Nee het staat goed zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
Er staat trouwens een fout in de TT
Doe eens liev! Weet je hoe hard ik vandaag heb gewerkt! Ik heb 3 uur gewerkt aan mijn maatschappij leer PO!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee het staat goed zo
Er moet niet goede ipv slechte staan
Nee, want ik heb een selectief geheugenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je nog jouw eerste PM die je naar mij stuurde?
En wat is mijn probleem daarmee dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe eens liev! Weet je hoe hard ik vandaag heb gewerkt! Ik heb 3 uur gewerkt aan mijn maatschappij leer PO!
Jawel hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er stond iets in van: " Hoi, ik vind je een leuke user en ik moet menig maal op je grappen lachen"quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een selectief geheugen
Dat je mij verdrietig maaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En wat is mijn probleem daarmee dan?
Aso!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou ik word er niet verdrietig van dus ik zie geen probleem
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er stond iets in van: " Hoi, ik vind je een leuke user en ik moet menig maal op je grappen lachen"
Beetje rustig jij!quote:
PM van PM anders geloof ik het ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat meen ik, dat PM'de jij naar mij!
Je mag geen PM's openbaar maken. Dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat meen ik, dat PM'de jij naar mij!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je mag geen PM's openbaar maken. Dat wist je toch wel?
neuh... maar het was even ter informatie.quote:
Dat wist ik welquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
neuh... maar het was even ter informatie.
Waarom vraag je met bananen?quote:
je lijkt wel zo'n agent die mensen aangeeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wist ik welIk heb al 2 mensen een ban aangesmeerd daardoor
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdiend trouwens. Verdiend!
Daar weet mijn schat CC alles vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil niet gebanned worden! Dat ben ik tot nu toe al 1 keer, en het was verschrikkelijk
Moehahahah ga op je knieënquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wist ik welIk heb al 2 mensen een ban aangesmeerd daardoor
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdiend trouwens. Verdiend!
NSB'er heet zoietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je lijkt wel zo'n agent die mensen aangeeft
Ik had ruzie met ze! Maar dat was niet eens op dit forumquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je lijkt wel zo'n agent die mensen aangeeft
Dus als ik ruzie met je maak ga je me ook aangeven>?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had ruzie met ze! Maar dat was niet eens op dit forum
Op je knieën krengquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had ruzie met ze! Maar dat was niet eens op dit forum
Nee, ik praat nu over andere soort ruzie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als ik ruzie met je maak ga je me ook aangeven>?
maar ze zitten wel op fok die mensen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik praat nu over andere soort ruzie.
Fijne avond kerelquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef lipjes het volgende:
ik ga naar huis
moet vanavond ook nog even werken dusja
fijne avond alvast.
Fijne avond!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef lipjes het volgende:
ik ga naar huis
moet vanavond ook nog even werken dusja
fijne avond alvast.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overal snel in, behalve één dingquote:
Vertel geile beerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben overal snel in, behalve één ding
Nopequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ze zitten wel op fok die mensen?
wat praat je dan over bannen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NopeDit voorval heeft zich 2 jaar geleden afgespeeld.
Laat maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat praat je dan over bannen?
En ik jou ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik snap jou echt niet
Doeidoeiquote:
ik ben al thuisquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag!
Wordt hier nog een beetje gewerkt vandaag?
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag!
Nope!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag!
Ik upload zo een filmpje van mijn PC... Hij wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je huiswerk doen klier
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik upload zo een filmpje van mijn PC... Hij wordt steeds erger
wat voor filmpje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik upload zo een filmpje van mijn PC... Hij wordt steeds erger
Van zijn falende CRT monitorquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Over hoe ik hem sla met mijn hockeystick zodat hij het weer gaat doen
HT zag op de vuilnisbelt een computer, maar nu faalt die computerquote:
HT woont op de vuilnisbeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HT zag op de vuilnisbelt een computer, maar nu faalt die computer
Hij zal er ook vast niet zonder reden staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HT zag op de vuilnisbelt een computer, maar nu faalt die computer
www.youtube.com/ikpostenkelkwaliteitquote:
Ik heb gekekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
www.youtube.com/ikpostenkelkwaliteit
Daar staat een filmpje van een weekje geleden... Het gaat steeds slechter met de PC.
Lijkt wel een TL-balkquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
www.youtube.com/ikpostenkelkwaliteit
Daar staat een filmpje van een weekje geleden... Het gaat steeds slechter met de PC.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HT woont op de vuilnisbelt
Hij lijkt sprekendquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HT met zijn vriendin die op zoek zijn naar een computer
Wat een flaporenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HT met zijn vriendin die op zoek zijn naar een computer
Zeg je dat altijd over jezelf?quote:
Meestal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeg je dat altijd over jezelf?
Schaam je je voor ons om je eigen ik te vertonen dat je jezelf maar uitlacht in de hoop dat we niet merken dat jij dat bent?quote:
Nee, het ligt iets gevoeligerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Schaam je je voor ons om je eigen ik te vertonen dat je jezelf maar uitlacht in de hoop dat we niet merken dat jij dat bent?
/carequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, het ligt iets gevoeliger
quote:
Jezus... zit je in de 90's?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb snel een nieuwe monitor nodig!
en ik dacht dat ik een ouderwetse PC hadquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb snel een nieuwe monitor nodig!
De PC is best goed!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een ouderwetse PC had
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jezus... zit je in de 90's?
Ik heb ook een acerquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik koop hem wel
Ik heb een kut Acer ding
Ikpostalleenmaarkwaliteit??quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, beneden staat er ook zo een
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ikpostalleenmaarkwaliteit??
je verdient niet zo'n logo die ik nu hebquote:
Ik dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je verdient niet zo'n logo die ik nu heb
ja jij welquote:
Het gaat wel beter met mijn posts! Er was vandaag serieus iemand die dacht dat ik wel mod kon wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je verdient niet zo'n logo die ik nu heb
een mongool van hier tot suriname?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaat wel beter met mijn posts! Er was vandaag serieus iemand die dacht dat ik wel mod kon wordenDaar was ik wel trots op
Nee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een mongool van hier tot suriname?
Als jij mod word, dan ben ik pleitequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaat wel beter met mijn posts! Er was vandaag serieus iemand die dacht dat ik wel mod kon wordenDaar was ik wel trots op
LEZEN KRENGquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga trouwens... Ik schijn nog een boek te moeten lezen voor morgen
Ik lees wel een samenvatting op het internet... Het dunste boek is " Het Gouden EI"... Maar ik ga echt geen 80 pagina's lezenquote:
Stel je toch voor dat je moe wordquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik lees wel een samenvatting op het internet... Het dunste boek is " Het Gouden EI"... Maar ik ga echt geen 80 pagina's lezen
HAHA ik lees een boek van 600 pagina's in 3 dagenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik lees wel een samenvatting op het internet... Het dunste boek is " Het Gouden EI"... Maar ik ga echt geen 80 pagina's lezen
Ik ben niet luiquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat je moe word
Lui dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet luiIk doe gewoon niet meer dan strikt noodzakelijk is.
dat komt op hetzelfde neer, als je iets wilt bereiken in de wereld zul je er moeite voor moeten doen,.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet luiIk doe gewoon niet meer dan strikt noodzakelijk is.
Nee! Ik fiets bijna elke dag 12 KM heen en 12 KM terug om naar mijn vriendin te gaan.. Ik ben niet lui!quote:
ja dat doe je ook alleen maar om aan je behoeftes te komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee! Ik fiets bijna elke dag 12 KM heen en 12 KM terug om naar mijn vriendin te gaan.. Ik ben niet lui!![]()
![]()
Weet ik, ik zat bijna in "Schaduw" Nederland, eigenlijk zat ik erin, maar toen kreeg ik een blessurequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat komt op hetzelfde neer, als je iets wilt bereiken in de wereld zul je er moeite voor moeten doen,.
Echt niet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat doe je ook alleen maar om aan je behoeftes te komen
Ik geef er zelfs geld aan uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee! Ik fiets bijna elke dag 12 KM heen en 12 KM terug om naar mijn vriendin te gaan.. Ik ben niet lui!![]()
![]()
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Let me guess jij komt uit het oosten?
Alleen wijze mannen komen uit het oosten. Aangezien HT op de vuilnisbelt zoekt naar computers, valt hij niet onder de categorie 'wijs'.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Let me guess jij komt uit het oosten?
Ik ben wijs. Want dat rijmt op Gijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Alleen wijze mannen komen uit het oosten. Aangezien HT op de vuilnisbelt zoekt naar computers, valt hij niet onder de categorie 'wijs'.
gelukkig ben ik geen manquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Alleen wijze mannen komen uit het oosten. Aangezien HT op de vuilnisbelt zoekt naar computers, valt hij niet onder de categorie 'wijs'.
Gijs Gans? Die kan ik niet echt wijs noemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben wijs. Want dat rijmt op Gijs.
Gijs ***************. Die Gijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gijs Gans? Die kan ik niet echt wijs noemen
maar jij komt heul niet uit het oostenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gijs Gans? Die kan ik niet echt wijs noemen
Westenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar jij komt heul niet uit het oosten
Daar ben ik het mee eens... Daar hebben ze tenminste fatsoenlijke hockeyclubs. Waar ik wat kan bereikenquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens... Daar hebben ze tenminste fatsoenlijke hockeyclubs. Waar ik wat kan bereiken
Mijn vader neukte vanuit het oostenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar jij bent wijs dus hoe kan je dan uit het westen komen?
geen idee... maar hier hoef je niet zo'n takke eind te fietsenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens... Daar hebben ze tenminste fatsoenlijke hockeyclubs. Waar ik wat kan bereiken
Alle goede clubs komen uit het oosten. Heel Schaduw Nederland bestaat uit allemaal westerse spelers. Ik was de uitzondering, maar ik werd eruit geflikkerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn vader neukte vanuit het oosten
[..]
geen idee... maar hier hoef je niet zo'n takke eind te fietsen
Dan is het goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn vader neukte vanuit het oosten
[..]
geen idee... maar hier hoef je niet zo'n takke eind te fietsen
Ik heb medelijdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alle goede clubs komen uit het oosten. Heel Schaduw Nederland bestaat uit allemaal westerse spelers. Ik was de uitzondering, maar ik werd eruit geflikkerd
In't oosten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, in welke provincie woon je dan?
Weet ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja er zijn er zoveel in het oosten
Je hoeft die van jou niet te zeggen, dat weet ik alquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja welke dan, dan zeg ik de mijne ook
Nou danquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hoeft die van jou niet te zeggen, dat weet ik al
Weet ik, ik zeg het gewoon nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou dan
je woont sowieso in een pauperprovincie dat is al duidelijk, dus veel erger kan het niet zijn
Je schaamt je te erg?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, ik zeg het gewoon niet
Godinquote:
Ken ik nietquote:
hallooquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog een uur (en zeven minuten) dan zit het er weer op voor vandaag
quote:
Een platte?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
Zo! Hatseflats, een nieuw beeldschermpje
Dat heb ik net gegeten.quote:
Worst?quote:
Dat ben ik nu aan het koken. En piepers, en boontjes en hamburgers.quote:
Jij kookt voor PD?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het koken. En piepers, en boontjes en hamburgers.
Wat erg dat ik nu bijna ja kan zeggen en ook nog de waarheid spreekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt ook wel weer mee hoor, thuis zit ik niet meer in GRTDOJW. Hoewel ik hier toch zowat nooit meer zit de laatste tijdquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat erg dat ik nu bijna ja kan zeggen en ook nog de waarheid spreek
DIEFSTAL!!!!! en pics van je zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Het is hier ONZ nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DIEFSTAL!!!!! en pics van je zus
dat moet jij wetenquote:
okee nouja veel plezier met wat je thuis doet danquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee hoor, thuis zit ik niet meer in GRTDOJW. Hoewel ik hier toch zowat nooit meer zit de laatste tijd
toch wil PD picsquote:
Dan krijgt hij dan maar mooi van jou!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee nouja veel plezier met wat je thuis doet dan![]()
[..]
toch wil PD pics
Als hij m'n moeder of m'n broertje is wel jaquote:
typo, wel. Gebakken aardappelen, spinazie en cordon bleu.quote:
Ik hou niet van foto's makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan krijgt hij dan maar mooi van jou!
Ik eet er draadjesvlees bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
typo, wel. Gebakken aardappelen, spinazie en cordon bleu.
ook goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan krijgt hij dan maar mooi van jou!
Nicequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
typo, wel. Gebakken aardappelen, spinazie en cordon bleu.
Ja mijn PM staat open en ontvang hem graag ter ondersteuning van je vreugdequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
PD!!! Ik heb die PM van je gevonden![]()
Eerst PD om toestemming vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja mijn PM staat open en ontvang hem graag ter ondersteuning van je vreugde
Ik mag dat van PDquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eerst PD om toestemming vragen
quote:
Ik houd van klavecimbel. En Bach.quote:
Okeequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd van klavecimbel. En Bach.
Tevens:quote:
Die onderste heb ik ook op m'n mp3 speler staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Michhas het volgende:
JEUZUS!
Wauw jullie hebben flink doorgepost hierHeb anderhalf uur niet gekeken, wtf mensen
[..]
Tevens:
Dat is zo'n vet nummerquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die onderste heb ik ook op m'n mp3 speler staan.
Die remix zuigt manquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is zo'n vet nummer![]()
En:
Je moet er even aan wennen, het is een beetje een raar nummer, maar ik kan deze zo 20 keer achter elkaar luisteren
Nope, die remix is fucking vet.quote:
Oke, ik kan het niet waarderen (en heb er geen verstand van en houd niet van muziek).quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, die remix is fucking vet.
Mensen die van muziek houden en er verstand van hebben vinden hem gruwelijk, je moet het kunnen waarderen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, ik kan het niet waarderen (en heb er geen verstand van en houd niet van muziek).
Ik was gewoon even de papegaai aan het uithangenquote:
Ik ga m nu luisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Michhas het volgende:
JEUZUS!
Wauw jullie hebben flink doorgepost hierHeb anderhalf uur niet gekeken, wtf mensen
[..]
Tevens:
Ik vind m niet zo in elk geval.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is zo'n vet nummer![]()
En:
Je moet er even aan wennen, het is een beetje een raar nummer, maar ik kan deze zo 20 keer achter elkaar luisteren
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga m nu luisteren.
[..]
Ik vind m niet zo in elk geval.
Die is inderdaad erg nice.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Michhas het volgende:
JEUZUS!
[..]
Tevens:
Volume iets lager zetten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Omg. Mn boxen begonnen rare geluiden te maken toen ik canon in D majeur ging luisteren.
Heb ik maar gedaan jaquote:
Ik 1 pc en een laptop.. en nu?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nu 3 computers in mijn kamer staan![]()
Ik heb 2 computers..wat is hier het nut van?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik 1 pc en een laptop.. en nu?
Zijn we samen blijquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik 1 pc en een laptop.. en nu?
Oke mag ik je nu beneukseksen?quote:
Nee, ik heb overmorgen al een afspraak met iemand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke mag ik je nu beneukseksen?
Ik zondagquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik heb overmorgen al een afspraak met iemand.
Je gaat met Micha neukseksen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik heb overmorgen al een afspraak met iemand.
Weet ikquote:
Zeer waarschijnlijk, haar ouders gaan een lang weekend weg, dus blijf ik daar slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je gaat met Micha neukseksen?
En jij met Robin?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je gaat met Micha neukseksen?
Oke oke veel succes, maak maar een filmpjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik![]()
[..]
Zeer waarschijnlijk, haar ouders gaan een lang weekend weg, dus blijf ik daar slapen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke oke veel succes, maak maar een filmpje
Luister eens, als't mocht, deed ik hetquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Valt me erg van je tegen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Luister eens, als't mocht, deed ik het
Nee ik wil mijn anonimiteit niet verliezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En maken jij en Robin dan wel een filmpje?
Oke, ik denk dat ik intussen toch genoeg informatie heb om je op te zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn anonimiteit niet verliezen
Jij hoeft mij niet op te zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat ik intussen toch genoeg informatie heb om je op te zoeken
Ik denk dat ik dan nog meer info hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat ik intussen toch genoeg informatie heb om je op te zoeken
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan nog meer info heb
VERTEL!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
Haaaai! Ik heb Der Thomas eens even aangerand vandaag.
vertelquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
hallooooquote:
Vond hij vast niet zo erg!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
nee gepijptquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte is ontmaagd? Of gewoon heftig gezoend?
jaquote:
Met een chocoladeletter?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
Gewoon gezoend faalhaasje. Das best wat na drie en een halve week.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte is ontmaagd? Of gewoon heftig gezoend?
wel seks met mij he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon gezoend faalhaasje. Das best wat na drie en een halve week.
Geen seks tot het huwelijk.
wie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
Idd! fijn dat je geen pfeiffer hebt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je of dat 2e gedeelte niet meent, of je heel snel gaat trouwenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Idd! fijn dat je geen pfeiffer hebt!
denken dat een relatie alleen om seks gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je of dat 2e gedeelte niet meent, of je heel snel gaat trouwen
Ik meen het!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je of dat 2e gedeelte niet meent, of je heel snel gaat trouwen
Echt? Goed van je!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik meen het!
En Giertje, Thomas is mijn vriend.
Het gaat er zeker niet alleen om, maar het is wel een leuke bijzaak!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
denken dat een relatie alleen om seks gaat
droge reactie.. altijd leukquote:
Idd en lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaat er zeker niet alleen om, maar het is wel een leuke bijzaak!
Kijk hem eens verstandig pratenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaat er zeker niet alleen om, maar het is wel een leuke bijzaak!
Dat is ook voor het eerstquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk hem eens verstandig praten
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, wel hè. Of in ieder geval lang lang wachten. Maar dat wil Thomas ook.
Jullie denken allemaal dat ik zo'n overgeild pubertje ben... Maar dat ben ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk hem eens verstandig praten
na de eerste keer wil je alleen nog maar meer keek net in je fobo je bent nog jong neem vooral je tijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, wel hè. Of in ieder geval lang lang wachten. Maar dat wil Thomas ook.
Picsquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal dat ik zo'n overgeild pubertje ben... Maar dat ben ik niet
Ja zover was ik alquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een "nieuw" beeldscherm! Ik heb mijn oude kapot geslagen
Inderdaad, ik ben nog jong. En HT ook, maarja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
na de eerste keer wil je alleen nog maar meer keek net in je fobo je bent nog jong neem vooral je tijd
voor mij toch wel geile beer?quote:
Maar wij hebben al meer dan anderhalf jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben nog jong. En HT ook, maarja.
HT is een neuksekssletquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben nog jong. En HT ook, maarja.
Nadat je een hele dag alleen maar onaardig gedaan hebt? Nee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
voor mij toch wel geile beer?
bladzijden? Je heb internet van papier?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
Tegen de tijd dat ik een post getypt heb zijn we alweer zeven (zeuven!) bladzijden verder.
Ik zeg alleen dat je nog jong bent?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar wij hebben al meer dan anderhalf jaar
Ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
bladzijden? Je heb internet van papier?
Picsquote:
Okquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je nog jong bent?
mja gaat snel hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
Tegen de tijd dat ik een post getypt heb zijn we alweer zeven (zeuven!) bladzijden verder.
En ik Robin :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
Chocolate-chick is Batman. Denk daar maar eens over na.
Hoezo Batman?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
Denken is niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
slechte vertaling van slechte man?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
Gijs Gans iddquote:
Omdat ze een vrouw is héquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
slechte vertaling van slechte man?
Ik ben geeneens een manquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
slechte vertaling van slechte man?
Hihihihquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben geeneens een man![]()
Genoeg die dat kunnen bevestigen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben geeneens een man![]()
Genoeg die dat kunnen bevestigen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |