Gij viezequote:
En dat in combinatie met de tt...quote:
Kan ik je de 29e een glaasje dubbelfrisss uit pak aanbieden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de tt...
Oh oh doet liever een pik zonder pak in de bipsebaps las ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dusss... jullie zetten hier een pak met pik regelmatig zo aan de lippen begrijp ik?
Lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik je de 29e een glaasje dubbelfrisss uit pak aanbieden?
En een gehaktbal?
Ligt eraan. Zonder pak is natuurlijk wel gewoon het beste. Maar niet in alle situatiesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh oh doet liever een pik zonder pak in de bipsebaps las ik
Ligt eraan van wie die is denk ikquote:
Niet in de bipsebaps meestalquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zonder pak is natuurlijk wel gewoon het beste. Maar niet in alle situaties
Ja, en waar staat het filmpjequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej oh oh!
Wat zei de man van je collega nou van de badmat!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej oh oh!
Wat zei de man van je collega nou van de badmat!
Wat gedurfdquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja!
Hij vond m niet zo mooi maar ze wilde m niet terugbrengen
Het zou wel es het begin van het verval van hun huwelijk kunnen zijn natuurlijkquote:
Ik doe het zelf al niet. En ik woon ook alleen. Maar ik vind het ook gewoon een naar idee, krijg je visite, heb je aan al die flessen en pakken zitten lebberen alquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef Barbaaf het volgende:
Ik drink zo vaak uit het pak of de fles, voordeel van in je eentje wonenVan een vriendin zou ik het ook wel kunnen hebben, als ik bedenk wat ik daar doorgaans mee doe
Ik doe het ook nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe het zelf al niet. En ik woon ook alleen. Maar ik vind het ook gewoon een naar idee, krijg je visite, heb je aan al die flessen en pakken zitten lebberen al![]()
Uit een pak drinken vind ik sowieso goor, dat karton
Het laatste beetje wel es heel soms uit een fles als het te weinig is om dr een glas voor te pakken ja, maar echt zeldenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit
Tenzij het laatste beetje, uit jeugdsentiment
Wat doe jij met een fles dan bij je vriendinquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef Barbaaf het volgende:
Ik drink zo vaak uit het pak of de fles, voordeel van in je eentje wonenVan een vriendin zou ik het ook wel kunnen hebben, als ik bedenk wat ik daar doorgaans mee doe
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
Ik drink ook wel eens gewoon zo uit een fles.
Maar verder toch niemand van drinkt, dus lekker belangrijk
En ijsjes en lollies prima idd (ligt er wel een beetje aan wie) maar tandenborstels, neh...
Wel met degene waar je toch al sex mee hebt en dus zo'n beetje alles mee uitwisselt, maar niet met 'gewone' vrienden of vriendinnen. Die gebruiken hun eigen tandenborstel maar
Nou idd, ik heb volgens mij nog nooit iemands tandenborstel gebruiktquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
Ik drink ook wel eens gewoon zo uit een fles.
Maar verder toch niemand van drinkt, dus lekker belangrijk
En ijsjes en lollies prima idd (ligt er wel een beetje aan wie) maar tandenborstels, neh...
Wel met degene waar je toch al sex mee hebt en dus zo'n beetje alles mee uitwisselt, maar niet met 'gewone' vrienden of vriendinnen. Die gebruiken hun eigen tandenborstel maar
Kauwgom van mn zusje heb ik ook wel eens "overgenomen" om t door te slikken als we ergens waren waar ze m niet snel kon weggooienquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou dus echt zo van jouw ijsje eten hoor, of aan je lolly zuigen , als ik je de eerste keer zag en je niet een al te vieze indruk maakte.
Ik weet nog dat ik op de middelbare school zelfs kauwgums deelde met vriendinnen
Ja maar ijsjes en lollies vind ik toch weer minder vies dan een tandenborstelquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou dus echt zo van jouw ijsje eten hoor, of aan je lolly zuigen , als ik je de eerste keer zag en je niet een al te vieze indruk maakte.
Ik weet nog dat ik op de middelbare school zelfs kauwgums deelde met vriendinnen
Nee mopje, en we vouwen ook niet eerst allemaal onze sokken opquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Doe jij niet altijd eerst zo'n biohazard pak aan met gaten op wat strategische plekken voor je gaat seksen?
En eigenlijk zijn tandenborstels schoner natuurlijk, met al die pasta en al dat poetsenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ijsjes en lollies vind ik toch weer minder vies dan een tandenborstel
Ik zou ook van jouw ijsje eten, maar ik zou je niet mijn tandenborstel lenen. En dat ligt niet aan jou, maar dat zou ik bij niemand doen, mijn tandenborstel uitlenenBehalve dan aan iemand waar je dan toch al alles mee doet. Sex is toch al vies (
) en dan kan die tandenborstel er ook nog wel bij.
OMG zeg me dat je niet je sokken aan houdtquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mopje, en we vouwen ook niet eerst allemaal onze sokken op
Ik vond 'm wel lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer een poging wagen met die film.
Het kan me tot nu toe nog totaal niet boeien, Valentine's Day
Ondanks McDreamy en McSteamy in één film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh... nee? Ik vouw ze alleen niet op als ik ze uit doequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG zeg me dat je niet je sokken aan houdt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn echt helemaal los als ik er niet ben he
Ik deel maar verrot weinig met anderen. Ik drink en hap gerust uit / van waar mijn moeder en broer van of uit gegeten / gedronken hebben en ik deel gerust alles met de beeb (inclusief tandenborstel), maar verder... geen idee eigenlijk; zou niet in me opkomen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lachenAl wist/weet ik heul niet wie McDreamy/Steamy zijn en wie ze in die film dus spelen. Maar dat maakt niet uit.
McDreamy is die dokter (in deze film dus ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), de vriend van Jennifer Garner dus.
En McSteamy is die eh... sporter die wellicht met pensioen moet oid (daar ben ik nu in de film).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
[..]
Ik vond 'm wel lachenAl wist/weet ik heul niet wie McDreamy/Steamy zijn en wie ze in die film dus spelen. Maar dat maakt niet uit.
Ik vond hem de eerste keer dat ik hem zag erg leuk, maar later nog een keer gezien met mn zusje, lamlendig op de bank, en toen vielen we alletwee in slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus tja, ligt misschien aan het gezelschap ofzo...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Welk genre nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah zou kunnen.Ik kijk gewoon niet zoveel van 'dat soort' films, dus dan is eentje zo af en toe tussendoor wel leuk. Denk dat als je er teveel ziet dat je na 1 minuut al de rest van de film kan voorspellen, want het gehele genre is nogal voorspelbaar zeg maar
Meeste thrillers vallen nog wel mee, en sowieso is een écht goeie film natuurlijk niet voorspelbaarquote:
Arthouse films, die zijn alleen voorspelbaar in hun onvoorspelbaarheid en hun onnavolgbaarheidquote:
Het wordt steeds mistigerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Arthouse films, die zijn alleen voorspelbaar in hun onvoorspelbaarheid en hun onnavolgbaarheid
Dat ook ja, een beetje die filmhuis shit enzo, dan weet je alleen dat het een hele raaaaaare film is, die precies doet wat je NIET verwacht, maar wat dat dan is dat is maar afwachtenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Arthouse films, die zijn alleen voorspelbaar in hun onvoorspelbaarheid en hun onnavolgbaarheid
Ophalen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef ElisaB het volgende:
Volgend onderwerp: nog een klein uurtje en dan mag ik naar huis van mezelf. Zou de post nog komen om de post op te halen denken jullie? Wij hebben hele lieve plichtsgetrouwe postbodes, dus ik gok op 'ja'!
Bij jou is het nooit zo spannend als het lijktquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Nog even aanhakend op het dingen delen met anderen:
Ik heb net een worst uit zn velletje geduwd en er ballen van gedraaid
Dat wilde ik even delen met jullie
Dus jij zet ook in op een 'ja'? Ik weet het zeker: als ik de post ga frankeren, dan komen ze niet. Laat ik de post tot morgen liggen, dan staat de postbode om 16:55 op de stoep...quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ophalen?
Pakketjes werden wel bezorgd, en de postkantoren zijn ook open, dus de kans zit er wel in.
Een scherpe constatering!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Bij jou is het nooit zo spannend als het lijkt
Nee, ab-so-luut niet. Dat kan me nou werkelijk niet boeienquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooh zijn jullie ook zo benieuwd welke dj's er het glazen huis in gaan???????
IRL wel maar dat vertel ik nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij jou is het nooit zo spannend als het lijkt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
wut wut wut? pik ut het pak? wie had er zijn gulp open dan?
Eindhoven dacht ik, en ze gaan het binnen nu en een half uur bekend maken als het goed isquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, ja
waar was het ook alweer dit jaar?
Probeer Triangle eens, onvoorspelbaar. Het begint als een "Tien kleine negertjes op een verlaten Cruiseschip" film, maar als na een clichematig half uurtje zo'n beetje de hele crew het loodje heeft gelegd wordt het pas echt onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meeste thrillers vallen nog wel mee, en sowieso is een écht goeie film natuurlijk niet voorspelbaar
Wij ook, maar niet van TNTquote:
Op mn werk doos, thuis geen idee, daar ben ik nog lang nietquote:
Owwwww, wij op m'n werkquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Op mn werk doos, thuis geen idee, daar ben ik nog lang niet
Beetje logisch nadenken zou je toch moeten zeggen dat ik op mn werk ben en niet weet wat ik thuis in de bus hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww, wij op m'n werk
Zeg dat dan, pretletter
Ik had gewoon zin om 'jij en je platjes' te typenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Beetje logisch nadenken zou je toch moeten zeggen dat ik op mn werk ben en niet weet wat ik thuis in de bus heb![]()
Ga jij nu ook al de sneuneus uithangen?
Hahaha.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om 'jij en je platjes' te typen
Fruitdruifje
Ja ja, altijd weer lachen met mijquote:
Pakketpost en Falkpost en nog andere post.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, altijd weer lachen met mij
Wij hebben ook post gekregen vandaag; pakketpost
Ik hoop nog steeds dat ze strakjes komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Pakketpost en Falkpost en nog andere post.
Alleen de TNT brievenbuspost staakte.
En donderdag en vrijdag weer.
Dit was brievenbuspost van TNTquote:
Wat een slappe hap nepstakerds dan zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit was brievenbuspost van TNTIk was helemaal verbaast.
someone didn't get the memoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit was brievenbuspost van TNTIk was helemaal verbaast.
quote:
Dan heb je toch een andere film gezien dan ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Remember, remember, the fifth of november
Nee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Oi.
Valentine's Day was lame.
Alleen de laatste drie woorden waren goed. Weet je ze nog, Tombo?
V for vendettaquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh, dat zijn idd de juiste woordenquote:
En jij hebt veel te vaak een kerstmuts op voor iemand die kerst haatquote:
Hm, zouden ze in de war zijn met een ander knijn?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef Mercer het volgende:
Vandaag gebeld over broer konijn die ik zondagavond meer dood dan levend van de weg had geplukt en afgeleverd had bij de dierenambulance.
Ze zeiden dat het weer goed met hem ging, en ze hem de volgende dag weer hebben vrijgelaten. Tja, ik vind het wel vreemd, dat beest was er écht slecht aan toe. Kon totaal niet weglopen toen ik hem oppakte. En ze hadden gezegd, dat als hij op maandag nog zou leven, ze hem naar de dierenarts zouden brengen. Dat is dus alvast niet gebeurd. En als het een haas was dat hij naar de inheemse diersoorten opvang zou gaan. Ook niet gebeurd.![]()
Nu dus het bericht dat hij de volgende dag direct is vrijgelaten. Beetje vreemd.
Nee, is echt dezelfde geweest. Dat zeiden ze daar ook, dat als een dier in shock is, dan kan dat binnen een dag weer verdwenen zijn. Ik heb daar geen verstand van, dus het zal wel, maar dat wisten ze zondag natuurlijk ook, en toen hadden ze toch echt gezegd dat beest langs de dierenarts te brengen, wat ze dus niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, zouden ze in de war zijn met een ander knijn?
Of misschien was hij bij jou helemaal in shock en nu weer helemaal bijgetrokken?
Vreemd verhaal idd
It's my very good honor to meet you, and you may call me... Vquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat is echt zo, als ze in shock zijn, dat ze dan gewoon weer normaal zijn, en dan kun je ze het beste laten gaan meteen, die wilde diertjes. Ze zullen heus wel goed weten wat ze doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, is echt dezelfde geweest. Dat zeiden ze daar ook, dat als een dier in shock is, dan kan dat binnen een dag weer verdwenen zijn. Ik heb daar geen verstand van, dus het zal wel, maar dat wisten ze zondag natuurlijk ook, en toen hadden ze toch echt gezegd dat beest langs de dierenarts te brengen, wat ze dus niet gedaan hebben.
Ik ga er maar vanuit dat hij echt weer "beter" was, maar ik kan het me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen.
[..]
Een dubbele ontkenning! - en - maakt +SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bonus:
Graag gedaan hoor![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
http://www.viddler.com/simple/80050060/
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Metallica-gitarist schopt kind van podium
OMG
Passend bij het nummer iegquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die roadie houdt die ballon gewoon recht voor dat kind
![]()
eehh... erg sneu natuurlijk, hopelijk gaat het goed met het kind.
Verpleegkundige.quote:
tv staat niet aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, DWDD nu, de 3 dj's die het huis in gaan
O NOES!quote:
Dat zou 2 dagen sushi betekenenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Wie gaat er donderdag mee naar Shabu?![]()
Ik vind net een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek op mijn voicemail... in Amsterdam (functie is in Eindhoven). Klein detail: ik kan donderdag niet. Morgen maar es bellen dus.
I'll take the bonus en ik geef je dezequote:
welk boek?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab en nu een item over Nick Cave![]()
Dat boek moet je ook echt lezen, zal ik je die ook nog es opsturen???????
The Death of Bunny Monroe, echt geniaal grappigquote:
Callquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
I'll take the bonus en ik geef je deze![]()
*kuchFVtopickuch*quote:
Die mogen me beide tegelijk doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een dubbele ontkenning! - en - maakt +![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonus:
Graag gedaan hoor
*gooit zwabber in 90 graden was*quote:
Tuulk! Tombo is volgens mij opper SS. Als ik het mis heb geef een gil!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, gaan we nog Secret Santa'en of wat?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
I'll take the bonus en ik geef je deze![]()
Ja, dat!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Muis006 het volgende:
Muwahahahahaha!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IIIIIMMMMMM SHRIIIIIIINKIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.................
Ik ga NU aan de slagquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Muis006 het volgende:
*spannend muziekje opzet*quote:
Nu heb ik zin inquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*spannend muziekje opzet*
tumtumtumtumtumtumtumtumtumtumtum tumtummmmm tumtumtumtumtumtumtumtumtumtumtum tumtummmmm
tumtumtumtumtumtumtumtumtumtumtum tumtummmmm tumtumtumtumtumtumtumtumtumtumtum tumtummmmm
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wij hadden vanaaf thuis pakketpostje en toen moest ik tekenen op zo'n apparaatje.
Apparaatje weigerde dienst, postmeneer werd steeds bozer en toen zei ik "ach, staakt het apparaatje ook vandaag?"
Hij heeft me boos aangekeken en me laten tekenen en liep zo weg
Oh geweldigquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond mezelf ook wel lollig ja, ik probeerde de vrolijke noot op gang te houden.
Hij was het niet met me eens.
Ik heb echt hardop staan lachen toen ie van het tuinpad af denderde
whehehequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wij hadden vanaaf thuis pakketpostje en toen moest ik tekenen op zo'n apparaatje.
Apparaatje weigerde dienst, postmeneer werd steeds bozer en toen zei ik "ach, staakt het apparaatje ook vandaag?"
Hij heeft me boos aangekeken en me laten tekenen en liep zo weg
honderd miljoen miljardquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
wat was het cadeaubedrag bij SeSa vorig jaar?
'lo!quote:
quote:Boe!
Neuh.quote:Jullie schrokken hè
Kind! Eeeenig! Vertellll!quote:Zeker weer niemand interesse in mijn migraine?
quote:Ik heb nix aan jullie
You first.quote:Let's get naked
10 euro meende ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
wat was het cadeaubedrag bij SeSa vorig jaar?
Als de kaars maar dun genoeg is om langs af te ademen kan het weinig kwaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Zou kaarsenvet slecht zijn voor honden?
meh, zonder gaan ze zo roesten als je er mee gaat schaatsen hequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
15 doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
10 euro meende ik.
Beetje weinig vond ik.
Ik was 30 kwijt uiteindelijk; ik had natuurlijk weer iemand met een tweeling
is ook goed wmbquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
Vind 15-20 euro wel leuk mits iedereen dat kan ophoesten.
Daar wil karn een weekje zitten, maar ik ga niet in die hoofdpijnhutquote:
nou gezond lijkt het me nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwuhahahahahahaaaaa!
*pink in mondhoek steekt*
10tje zou kunnen kloppen. Omdat je de zooi ook nog op moest sturen en zeau. Ik had me er voor het eerst in mijn leven aan het richtbedrag gehouden en kwam er tijdens het openen achter dat iedereen voor meer geld had ingekocht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
10 euro meende ik.
Beetje weinig vond ik.
Ik was 30 kwijt uiteindelijk; ik had natuurlijk weer iemand met een tweeling
hihi we prikken gewoon ook een datum?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
10tje zou kunnen kloppen. Omdat je de zooi ook nog op moest sturen en zeau. Ik had me er voor het eerst in mijn leven aan het richtbedrag gehouden en kwam er tijdens het openen achter dat iedereen voor meer geld had ingekocht.![]()
Wat mij betreft mag het 15 euro worden hoor, maar ik kan niet in andermans beurs kijken en een tientje is ook prima.
Ow, en doen we nu niet open maken op een dag dat ik van 7.00 tot 23.30 uur weg ben?
Hmja dat was een beetje het probleem, als je het op moet sturen hou je nog maar een paar euro over voor het daadwerkelijke cadeau.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
10tje zou kunnen kloppen. Omdat je de zooi ook nog op moest sturen en zeau. Ik had me er voor het eerst in mijn leven aan het richtbedrag gehouden en kwam er tijdens het openen achter dat iedereen voor meer geld had ingekocht.![]()
Wat mij betreft mag het 15 euro worden hoor, maar ik kan niet in andermans beurs kijken en een tientje is ook prima.
Ow, en doen we nu niet open maken op een dag dat ik van 7.00 tot 23.30 uur weg ben?
Gaan jullie dan allemaal tegelijk in de SC de pakjes openmaken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Jawel joh!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef APK het volgende:
[..]
Daar wil karn een weekje zitten, maar ik ga niet in die hoofdpijnhut
opsturen is 6,80quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmja dat was een beetje het probleem, als je het op moet sturen hou je nog maar een paar euro over voor het daadwerkelijke cadeau.
Vorig jaar hebben we allemaal op jou gewachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel gedaan ja. Met foto's en uittypen van de gedichten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan jullie dan allemaal tegelijk in de SC de pakjes openmaken?
Er zijn waarschijnlijk genoeg andere hutten beschikbaar in een iets rustiger kleurenschemaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Jawel joh!
Van binnen zal het toch wel meevallen en als je op dat terras zit, gewoon met je rug naar die kleuren toe gaan zitten![]()
En op die schommel!
Dat is toch bijna niet bij te houden dan, de SC?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar wel gedaan ja. Met foto's en uittypen van de gedichten.
En eerst weken lang raden wie wie had. Vooral dat raden was ik heel goed in
En dat vond ik heel lief.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we allemaal op jou gewacht![]()
En had buurmeisje m'n sugardinges opgegeten
Nope.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch bijna niet bij te houden dan, de SC?
Check ook het nummer even van te voren. You never know.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk genoeg andere hutten beschikbaar in een iets rustiger kleurenschema
En met toilet en douche, lijkt me ook wel aangenaam.
OMG jij bent blij als je straks gaat verhuizen dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef Qwea het volgende:
ooh joy, de buurvrouw zit weer in dr foon te schreeuwen
Lijkt mij lastig als je tot 23.00u moet werken en de persoon voor wie jij iets gekocht hebt gaat het misschien 12 uur eerder ongeduldig uitpakken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Nope.![]()
Nou, mensen deden het wel verspreid, net naar gelang je tijd had die dag. Maar volgens mij heeft 95% van de deelnemers op 1 dag uitgepakt.
Ze is stil nadat ik heb terug gejanktquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG jij bent blij als je straks gaat verhuizen dus.
Nee hoor, hooguit 3.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:04 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig als je tot 23.00u moet werken en de persoon voor wie jij iets gekocht hebt gaat het misschien 12 uur eerder ongeduldig uitpakken.
Moet je 10 topics gaan lezen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Check ook het nummer even van te voren. You never know.
Zou ik ook stil van worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze is stil nadat ik heb terug gejankt
Duurt vast niet langquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze is stil nadat ik heb terug gejankt
Echt vet hard terug.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef Qwea het volgende:
Spoeddebat over de stabilliteit van het huidige kabint!
Tombo!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Nee hoor, hooguit 3.
Edit: en Tombo (?) had heel lief linkjes naar de uitpakposts van iedereen gemaakt.![]()
Dan jank ik nog es keihard terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Duurt vast niet langals ze op onze ex-buren lijkt.
Waarom die ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, hooguit 3.
Edit: en Tombo (?) had heel lief linkjes naar de uitpakposts van iedereen gemaakt.![]()
whut?quote:
Omdat ze niet meer zeker wist of jij dat gedaan hebt, neem ik aan?quote:
Omdat ik niet zeker wist of jij dat was.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer zeker wist of jij dat gedaan hebt, neem ik aan?
We hadden toen idd een mooi lijstje met wie wanneer wat had uitgepakt
Ja dat was ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of jij dat was.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, dat was vet lief!quote:
Die lijstjesmanie van jou en dan vind je mij raarquote:
Aaaaaw!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, dat was vet lief!Ik heb echt zitten janken erom
![]()
Ik vind jou raar, maar niet eng raar hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die lijstjesmanie van jou en dan vind je mij raar
Zo! Die is goed met raar!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind jou raar, maar niet eng raar hoor
Of apart, wat je leuker vindt
En ik ben ook raar, dat weet ik bestMisschien ben jij wel normaal en vind ik jou raar omdat ik eigenlijk raar ben
We kunnen wel even opsommen waarom we je raar vinden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die lijstjesmanie van jou en dan vind je mij raar
Best een leuk setje, jullie, als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ben ook raar, dat weet ik bestMisschien ben jij wel normaal en vind ik jou raar omdat ik eigenlijk raar ben
Wat zeg je?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Best een leuk setje, jullie, als je het mij vraagt
Wat is Tomboleuk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
Goh ik had dit vak 4 jr terug ook kunnen halen met deze docent die nog Tomboleuk is ook.
Zal thuis ff een foto plaatsen, donker haar en krullen Tomboquote:
Ik ken inmiddels de nummerborden van een stuk of 50 auto's tussen mijn huis en mijn werk uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Hij heeft je door Tombo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken inmiddels de nummerborden van een stuk of 50 auto's tussen mijn huis en mijn werk uit mijn hoofd.![]()
Hier een paar van de Elandsgracht:
36-ZN-RK (Dat kleine bosneuk-Peugeootje op het eind)
31-RV-PB Zwarte Range Rover
38-HLD-3 Grote crèmekleurige Lancia
71-TB-SV Klein Lanciaatje
45-TG-VS Een blauwe Opel
91-KSZ-2 Zwarte Jaguar
25-JGP-7 Witte hybride Honda
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Arbeidsrecht vond ik maar saaaaaaaaaaaaiiiiii maar ik had dan ook geen Tomboleuke docent
Als ik nu heel snel edit, zou APK het dan door hebben?quote:
Ik denk het niet..schneeellllllquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik nu heel snel edit, zou APK het dan door hebben?
Gelezen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Als ik nu heel snel edit, zou APK het dan door hebben?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken inmiddels de nummerborden van een stuk of 50 auto's tussen mijn huis en mijn werk uit mijn hoofd.![]()
Hier een paar van de Elandsgracht:
36-ZN-RK (Dat kleine bosneuk-Peugeootje op het eind)
31-RV-PB Zwarte Range Rover
38-HLD-3 Grote crèmekleurige Lancia
71-TB-SV Klein Lanciaatje
45-TG-VS Een blauwe Opel
91-KSZ-2 Zwarte Jaguar
25-JGP-7 Witte hybride Honda
Oeh, jumquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal thuis ff een foto plaatsen, donker haar en krullen Tombo
Crap!quote:
Spetter ze!quote:
Haha, jij geloofde mij niet hè?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Ypsilon.
Dat kleine Lanciaatje.
1.2
Freak!
Steekproefje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef APK het volgende:
[..]
Haha, jij geloofde mij niet hè?
Of heb je het niet opgezocht?
Ik weet niet wát ze zegt, maar ze kan beter gewoon eens aan het werk gaan.quote:
OMFG ja, wat een zeikerd is datquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand Elies nog gezien te zeuren over der hoofdpijn?![]()
![]()
Ach, zolang ze nog maar gevoel voor humor heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG ja, wat een zeikerd is dat
Volgens mij wil ze gewoon niet van dattum
Met dat Ypsilon gegeven is je lijstje nog wat completer, ondankbaar nest.quote:
Jij zag de TT en dacht: ik kom effe langs?quote:
TOQUE! TOQUE! TOQUE!quote:
Joh, krijg tietenquote:
Nee, je doet maar gewoon meequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh, krijg tieten
Zal ik de SeSa intermediair zijnDat jullie mij allemaal inlichten en zo en dat ik dan spannende berichtjes doorgeef en zulks
Jij kunt de kadootjes mooi allemaal persoonlijk bezorgen.quote:
Dat Wilders keihard bij o.a duivendak riep dat hij moest oprotten, en het voor de PVV weer eens niet geldt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wát ze zegt, maar ze kan beter gewoon eens aan het werk gaan.
Want ik snap niet dat ze bij links nog steeds niet door hebben dat als ze het kabinet nu laten klappen, dat er dan alleen nog maar meer gezeik van komt.
Nope, kan niet, mag niet van de dokterquote:
Omdat ik werkloos ben tegen die tijd zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij kunt de kadootjes mooi allemaal persoonlijk bezorgen.
Vieslapjequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lalalalaaaaalaa
Ik ben gek op tiet
Ik heb nog nooit een gedicht van je gehadquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe ook nie mee en ik maak de coolste gedichten he Qut?
Ow ja, da's leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Jij kunt de kadootjes mooi allemaal persoonlijk bezorgen.
Tis allemaal puuuuuuure poëzie, dat hoeft niet te rijmen, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gedicht van je gehad
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij heeft ie van de week drie dagen en nachten op die kale in zitten praten dat ie zijn zetel op moest geven. Alleen dán bij vrijwillig vertrek kon hij die plek door een ander laten vullen namelijk om op die 76 zetels te blijven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat Wilders keihard bij o.a duivendak riep dat hij moest oprotten, en het voor de PVV weer eens niet geldt.
Huh? Ik quotte Elies, dat weet ik zeker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik werkloos ben tegen die tijd zeker?
Nee, dat is inborst (hi hi, ik zei borstquote:
Van dat plastic stikken ze hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben een nieuwe krabton die groter bleek dan gedacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sturen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, da's leukSturen jullie het allemaal naar mij en dan ga ik het rondbrengen
Cooooo-ooool
Ik zeg: doen
Ik weet het ook zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Huh? Ik quotte Elies, dat weet ik zeker!![]()
Ow ja, en dan ook nog naked zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Sturen?![]()
Ophalen!![]()
2 keer Elies over de vloer maakt mijn SeSa al bijna compleet.
Eg niequote:
Vier!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
DML daar kun je wel 2 babies in kwijt, keihandig en multifunctioneel
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, en dan ook nog naked zeker
Egnie
quote:
Oh helemaal top, scheelt een hoop gedoe met bedjes en boxenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vier!
Ding heeft drie gaten en een zacht bedje bovenop
1e keer topless, 2e keer bottomless.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, en dan ook nog naked zeker
Egnie
Ik voel allerlei sjiek hendige oplossingen opkomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh helemaal top, scheelt een hoop gedoe met bedjes en boxen
Hendig sjieke.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel allerlei sjiek hendige oplossingen opkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |