Of gewoon niet besluiten in een half uurtje 't hele huis te stofzuigen en boodschappen te doenquote:
Veel dure pakken?, arrogantie en kakkers daar op die zuidas? Je hoort altijd van die verhalen maar of ze echt waar zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn uitzicht http://zuidas.webcam.nl/ (je kan andere camera punten pakken)
Sol werkt er ook ..quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Veel dure pakken?, arrogantie en kakkers daar op die zuidas? Je hoort altijd van die verhalen maar of ze echt waar zijn.
Weet ikquote:
Gedeeltelijk, ligt er helemaal aan welk bedrijf en afdeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Veel dure pakken?, arrogantie en kakkers daar op die zuidas? Je hoort altijd van die verhalen maar of ze echt waar zijn.
Kloptquote:
ik vond het wel meevallen die dure pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en wat wordt het avond eten??quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, ligt er helemaal aan welk bedrijf en afdeling natuurlijk.
[..]
dat is waar
Kiprollade uit de oven, gebakken aardappeltjes en erwtjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat wordt het avond eten??
Ook hier in de buurt werkzaam?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen die dure pakken
al kan ik van een afstand niet zien of een pak " duur" is of gewoon normaal..
wel veel pakken iig.. maar tsja.. in mijn kantoor omgeving worden er ook genoeg overhemden gedragen ( niet veel jasje dasje.. maar toch.. wel redelijk netjes..)
En welke risico'sheb je gevondenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
he bahh.. ik heb heeelemaal geen zin meer vandaag!!
vanochtend een HAZOP gehad en daarna ben ik altijd een beetje brain-drained..![]()
Vandaag lekker vroeg weg! ...
waar woon jij??quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Kiprollade uit de oven, gebakken aardappeltjes en erwtjes
niet zoveel.. deze oplossing gaat em wel wordenquote:
Dat laatste is wel weer minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet zoveel.. deze oplossing gaat em wel worden
maar wel 21 actiepunten voor Barretje80
Hier op mijn werkplek ook collega's in pak. Maar dat zijn vooral collega's die naar klanten van ons moeten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen die dure pakken
al kan ik van een afstand niet zien of een pak " duur" is of gewoon normaal..
wel veel pakken iig.. maar tsja.. in mijn kantoor omgeving worden er ook genoeg overhemden gedragen ( niet veel jasje dasje.. maar toch.. wel redelijk netjes..)
Lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Kiprollade uit de oven, gebakken aardappeltjes en erwtjes
Dat hokjes denken ook altijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste is wel weer minder.
Kun je die niet bij de stagiair op zijn haar bordje schuiven?
Nee, helemaal nietquote:
Dus dat is FamilieMuck + panda + barretje?quote:
waar ligt dat in de buurt??quote:
Ik ging er vanuit dat jij wel een lekker jong ventje geregeld had voor jezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |