Inderdaad 70 euroquote:
Done.quote:
Zeg dat je heel erg van je à propos was door het overlijden van je goudvis, die met een dwarslaesie!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja Le fu.
Nu hopen dat die gast het me laat inhalen voor mijn stageperiode
is je portemonnies gejat/quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
Mooi ding dat proces-verbaal
Geslacht: Onbekend
portomonnee
collegakaarten
en het is blijkbaar in 's-Gravenhage ondertekend, terwijl ik toch echt in Delft was
Kom ik nu pas achterquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
robr0: Week weg wegens topics verzieken.
Ja!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is je portemonnies gejat/
drommels.... hoe kan dat nouquote:
Ja, dat weet ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
drommels.... hoe kan dat nou
Met zonnbril en bandana <4quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
één stoere rockert voor dit topic.
[ afbeelding ]
Wat is er zo bijzonder aan die band? Elk radiostation heeft het over ze, toch is de muziek niet heel bijzonder. Ze proberen ook té hard cool over te komen, het lijkt allemaal vrij fake.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
één stoere rockert voor dit topic.
[ afbeelding ]
Ik heb er nog nooit van gehoord!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die band? Elk radiostation heeft het over ze, toch is de muziek niet heel bijzonder. Ze proberen ook té hard cool over te komen, het lijkt allemaal vrij fake.
Iemand die het uit kan leggen?
Ja! Da's pas ultiem koel!quote:
Nou de band bestaat echt al een eeuwigheid, neem bijvoorbeeld Mando Diao, hadden al 4 platen uitgebracht voordat ze hier een beetje voet aan de grond konden krijgen. Met Avenged Sevenfold zelfde verhaal. In 2005 een keer in de oude zaal van de melkweg gezien, toen leuk maar niet erg bijzonder. Door de jaren heen erg gegroeid in US en groot geworden. Gigantische online fanbase et voila.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die band? Elk radiostation heeft het over ze, toch is de muziek niet heel bijzonder. Ze proberen ook té hard cool over te komen, het lijkt allemaal vrij fake.
Iemand die het uit kan leggen?
Die keuze daar zit je pas een jaartje mee ofzo toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik mijn camera verkopen en dan gewoon eentje kopen voor concerten, mijn motorrijbewijs halen en dan pas een DSLR kopen? Heb nu toch niet bijster veel aan dat ding.
Nouja het was eerst meer zo van hebbenhebben, maar nu is het echt ARGH IK WIL EEN ANDERE WANT HIJ DOET NIET MEER WAT IK WIL. Alleen nu is het dilemma dat ik gewoon eerst mijn motorrijbewijs wil en dan moet ik daarna ook eigenlijk een motor kopen, en dan heb ik minstens twee jaar geen (of al helemaal een kut)camera meer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die keuze daar zit je pas een jaartje mee ofzo toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
WIL JE NIET MET KANKER SCHELDEN MIJN OPA IS DAAR AAN OVERLEDEN
MIJN OMA OOK, KANKER KANKERquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
WIL JE NIET MET KANKER SCHELDEN MIJN OPA IS DAAR AAN OVERLEDEN
WIL JE NIET MET MIST SCHELDEN MN OPA IS DAARAAN OVERLEDENquote:
quote:
Looking good. Laten zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Nog m'n wenkbrauwen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |