Echt he... Zo triest... Danny hoopt denk ik nog op een overname van TMG ofzo...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Deze is ook leuk.
[..]
Met dit antwoord
[..]
Vijf wekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga je nog op vakantie volgend jaar?
Hehehe... Bij mij moet je uitgerust van een vakantie komen, niet uitgeputquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Vijf wekenen nog een week snowboarden
Sportieve vakanties
@JP; als je een week of twee met Sjoerd mee wil crossen door de Alpen of de Pyreneen..
Vind je 5 weken lang jezelf de tyfus fietsen nou echt vakantie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Vijf wekenen nog een week snowboarden
Sportieve vakanties
@JP; als je een week of twee met Sjoerd mee wil crossen door de Alpen of de Pyreneen..
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind je 5 weken lang jezelf de tyfus fietsen nou echt vakantie?
Jorrit is langsgeweest als volleyballerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:24 schreef ursel het volgende:
Bof uitgebroken bij studentenvolleybalclub Utrecht
Als je maar ruim voldoende aanmeld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef jpjedi het volgende:
5 weken... Dat krijg je niet bij veel werkgevers voor elkaar dunkt me.
ik moet zelfs me vakantiedagen op gaan maken en voortaan verplicht 3 weken achtereengesloten vakantie nemenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef jpjedi het volgende:
Gewoon overwerken & dagen kopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef jpjedi het volgende:
Met el hamdie geblesserd kan het nog leuk worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijken of Suarez nu nog steeds begrip heeft voor de schorsing
Nu kan Ajax bewijzen dat ze meer zijn dan Suarez
Hattrick van Luc de 19equote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Met el hamdie geblesserd kan het nog leuk worden.
Heb je al tijd vrijgemaakt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm moet ff kijken, zit beetje vol de komende tijd. Ik laat het weten!
Hoe bevalt de rollenbank?quote:
Wat betaal je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef Sickert het volgende:
Offerte dubbelglas (boven) is binnen en valt reuze mee!
Zojuist gemaild dat ze kunnen komen meten
Hopen dat ze dit jaar nog komen plaatsen!
Was 2003 dus dat zal zeker een verschil maken. Plus dat ik het zelf moest halen. Mooi prijsje, dat is zeker!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Sickert het volgende:
Andere tijden.. ongeveer evenveel M2 aan glas volgens mij.
Dus zoveel is het inderdaad niet
En voor 1900,- incl plaatsing kun je zelf niet gaan tobben!
die mannen zijn in een goed ochtendje klaar waar de normale burgert een week vrij neemt
Er moeten opdeklatten opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was 2003 dus dat zal zeker een verschil maken. Plus dat ik het zelf moest halen. Mooi prijsje, dat is zeker!
Meteen afgewerkt is altijd lekker
Zijn de sponingen diep genoeg of moeten er opdeklatten op?
Zal je gaan merken op je energierekening. goede keuzequote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Er moeten opdeklatten op
Vind ik niet heel erg ben al blij dat er dubbelglas in kan!
Heb je nu eenmaal met oude huisjes
Jij hebt het ook zelf geplaast?
Sprinten met Bart Veldkampquote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef FJD het volgende:
SchaatsenMooie sport
Gaat steeds beter, krijg af en toe nog wat goede tips, vandaag nog van iemand die vroegah met Bart Veldkamp sprintte
ook fijnstoffen verbiedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-doden-meeroken.html
Ik zeg verbieden van de giftige stoffen in sigaretten, enz.
quote:
Gewoon kanker verbieden... Dat gezeik altijd...quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alles wat kankerverwekkend is gaan we verbieden
quote:
Ook een goed ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gewoon kanker verbieden... Dat gezeik altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |