Oehquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dan kom ik ook nog wel ff kijken misschien.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
LEKKER KARAOKE MET EEN WIJNTJE IN MIJN ENE HAND< EN EEN BITTERBAL IN DE ANDERE
Moet ik een cursusformulier voor je maken?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Wil heel graag komen, maar een heel weekend krijg ik hier niet rechtgeluld.
1 nachtje gaat vast wel lukken.....
Mag dat ook? Desnoods illegaal?
Edit: ik zie dat het tegen de regels is....![]()
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet ik een cursusformulier voor je maken?De cursus 'Teambuilding vanuit introspectie' is echt een aanrader
Ik ga met de pet rond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelen
Zou zomaar zelfs kunnen dat we rond die tijd echt zakelijk een feesie hebben ook nog, rond die tijd gaan we pilot draaien met onze nieuwe ERP applicatiequote:
Er is géén sprake van extra uitbetaald krijgen voor een cursus die betaald wordt door het werk mevrouw Koen, wat denkt u wel. Bezuinigingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelen
Wat Benny zegtquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef iBenny het volgende:
Dat zal allemaal wel goed komen PatriQue..
En anders valt er wel wat te regelen...
ja dat is dan hun probleem toch???quote:Op maandag 22 november 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
Ik heb op zich niks tegen een 8 persoonshuisje... maar als er ook gasten een nachtje blijven(en dit er meer dan 2/3 ofzon zijn) dan wordt het wel wat krap he...
Dat is dus wat ik wil zeggen... We gebruiken dan al 4 extra plekkenquote:Op maandag 22 november 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is dan hun probleem toch???
Moeten we dan omdat zij niet een heel weekend willen blijven, een groter huisje nemen![]()
Lijkt me niet echt de bedoelig
Als we willen blijven slapen... stoelen en tafels opzij en luchtbedden in de huiskamer
nee 3quote:Op maandag 22 november 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik wil zeggen... We gebruiken dan al 4 extra plekken
Op zich heb je ook wel een punt dat het hun probleem is natuurlijk
Komt goed Bennyquote:Op maandag 22 november 2010 08:57 schreef iBenny het volgende:
Oke, dan is het goed en heb ik niks gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |