quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet die persoon op dat bed in de hoek slapen?
Dat je wel mee moet doen omdat er geen ruimte is om niet mee te doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke orgies met 16 mensen in een 6 persoonshuisje
We zijn met 12, dus dat klinkt oke ja, 6 is te weinig denk ik, zeker 2 nachtenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
dat huisje van 8 personen is wel te doenMaar dat is zo groot huis
Met het aantal wat nu meegaat
Ja, precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je wel mee moet doen omdat er geen ruimte is om niet mee te doen.
Ja, twee huisjes dan. Al is dat minder gezellig...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Serieus een 6 persoonshuis, dat gaat hem nooit niet worden daar krijg je echt een probleem mee.
Minimaal 10 personen
8 persoonshuisje voor 12...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
We zijn met 12, dus dat klinkt oke ja, 6 is te weinig denk ik, zeker 2 nachten
Mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie nog voorkeur waar we een huisje huren? Of maakt het allemaal niks uit?
Omgeving EIndhovenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie nog voorkeur waar we een huisje huren? Of maakt het allemaal niks uit?
Ik zie wel dat Drenthe het goedkoopst isquote:
Voor PatriQue ook nog wel leuk, hoeft hij niet zo ver te reizenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie wel dat Drenthe het goedkoopst is
Ik heb 2 parken gevonden met een redelijke prijs
Die jij heb gevonden en nog eentje
Dat magquote:
Ja dan kom ik ook nog wel ff kijken misschienquote:Op donderdag 18 november 2010 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Een heel weekend!
Als het in Drenthe is wil ik misschien nog wel een avondje langskomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |