quote:Op donderdag 18 november 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wij deden het ook met vrienden regelmatig, ze zijn één keer komen kijken, omdat er toen rare (en veel) rook uit de schoorsteen kwam. Maarja, we hadden toen ook een Duits nummerbord in de open haard gepropt
Drenthe was speciaal voor PatriQue omdat hij steeds zo ver moest reizen. Nu nog steeds maar aanzienlijk minder.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Dat ziet er niet verkeerd uit... maar is Belgie handig?
Aanmeld!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijke mededeling!
Jullie kunnen je t/m 23-11-2010 aanmelden voor de TAL-Meet maart 2011!
Op woensdag gaan we op zoek naar een huisje. En willen we zo snel mogelijk boeken! I.v.m. vroegboekkorting en eventuele korting van mijn werk.
Besluit je na 24-11 dat je nog mee wilt, zoek dan mensen die nog meer meewillen en regel zelf een huisje in hetzelfde park!
done.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijke mededeling!
-verhaaltje-
Sowieso geen heel weekendquote:
Niet het hele weekend?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso geen heel weekendMisschien een dagje of avondje ofzo, maar dat zie ik tegen die tijd wel
Ook gezellig tochquote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso geen heel weekendMisschien een dagje of avondje ofzo, maar dat zie ik tegen die tijd wel
okidokiquote:Op donderdag 18 november 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog aangepast
En een 10 voor begrijpend lezenquote:
Precies, dus hou qua slaapplekken geen rekening. Zie tegen die tijd wel. Als de tijd/zin/plaats in het huisje er is lap ik dan wel wat en rol ik m'n slaapzakje uit, en anders gewoon ff met de auto heen en weer ofzo.quote:
whateverquote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een 10 voor begrijpend lezen
Topquote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een 10 voor begrijpend lezen
[..]
Precies, dus hou qua slaapplekken geen rekening. Zie tegen die tijd wel. Als de tijd/zin/plaats in het huisje er is lap ik dan wel wat en rol ik m'n slaapzakje uit, en anders gewoon ff met de auto heen en weer ofzo.
We nodigen Van Velzen uit.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet die persoon op dat bed in de hoek slapen?
Was al mijn vrees, daarom probeerde ik jullie slinks op andere opties te wijzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we al besloten dat jij daar ging liggen dan
Ik vond het al zo lang duren voordat iemand het zeiquote:Op donderdag 18 november 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was al mijn vrees, daarom probeerde ik jullie slinks op andere opties te wijzen.
Kut. Dan is het dus totaal niet origineel.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het al zo lang duren voordat iemand het zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |