En jij regelt spoken? Anders kan de helft maar mee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil de route wel uitstippelen 's middagsDus we moeten wel een huisje hebben waar een bos in de buurt is
Dan gaan we eerst zuipen, en dan rond een uur of 11 gaan we op pad, in groepjes
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bella, ja anders kon ik dr niet daggeren op de meet... DUS GAAT OVER DE MEET!
En verder moet je niet huilie doen banny, zo ken ik je niet
Owjaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En jij regelt spoken? Anders kan de helft maar mee!
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dit is echt een spel voor een meet in het bos
je maakt briefjes met de namen van alle deelnemers van het kamp erop, en laat iedereen een briefje trekken. de deelnemers mogen elkaar niet vertellen wie ze getrokken hebben, en moeten het voorelkaar zien te krijgen diegene die zij hebben getrokken op een ongezien moment een zoen te geven! als je die persoon een zoen hebt gegeven krijg je zijn/haar kaartje, daar staat dan de volgende persoon op die je moet 'zoenen'. de persoon met de meeste kaartjes heeft gewonnen!
Whut?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of Bella ongesteld zou zijn, JJH een kut taxichauffeuse zou zijn, enz. is niet bepaald over de meet lullen
Lama, was niet grappig fopjenquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mee, datum maakt niet uit ik regel wel dat ik kan
okquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
Eerst maar regelen dat we gaan Miran, dan gaan wij erna wel van alles verzinnen
Ik was opeens een taxichauffeuse. Nu ben ik net nog naar de WC geweest en ik kan je vertellen dat dat niet zo is.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was opeens een taxichauffeuse. Nu ben ik net nog naar de WC geweest en ik kan je vertellen dat dat niet zo is.
Open haard?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dus een huisje waar je een kampvuur mag maken
kampvuur is best warm hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Open haard?
Misschien vriest het wel
Dan moet iedereen lichamen tegen elkaar schuren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Open haard?
Misschien vriest het wel
Hey mij maakt het niet uit, wie gilt altijd on topic dat ze het koud heeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan moet iedereen lichamen tegen elkaar schuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |