quote:
Niet te absorberend anders zuigen ze alle bierflessen leegquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies, en we kunnen het behangen met maandverband
Deksel op de laarsquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Goratj het volgende:
[..]
Niet te absorberend anders zuigen ze alle bierflessen leeg
Nee precies, we moeten iemand vinden met een niet te wijde en grote kut.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Goratj het volgende:
[..]
Niet te absorberend anders zuigen ze alle bierflessen leeg
Goed... dit gaat al de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee precies, we moeten iemand vinden met een niet te wijde en grote kut.
Ja mij schikken alle dagen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, weer naar de basic vraag lijkt me. Kom je en wanneer schikt het?
Aangepastquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef JJH het volgende:
Crap, ik zie net dat 4 maart carnaval is, dat valt dus af voor mij.
Nee, niemand vind jou belagrijk genoeg en leest dus ver je heen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Viel het nou serieus niet op dat ik alle 3 de datums EEN probleem vind?
Ja, dat lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan wel een nachtelijke spooktocht doen he
Het ging over de meet bannyquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:57 schreef iBenny het volgende:
De SC is [TAL SC #787] Een knaak voor Turid
Hier gewoon (inhoudelijk!) over de meet graag, danku
Lees eens goed de opquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Viel het nou serieus niet op dat ik alle 3 de datums EEN probleem vind?
spoken genoegfquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan wel een nachtelijke spooktocht doen he
Of Bella ongesteld zou zijn, JJH een kut taxichauffeuse zou zijn, enz. is niet bepaald over de meet lullenquote:
Ja, en daar staatquote:
Ja anders wordt het te laat, dus je neemt maar vrijquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en daar staat
Wie gaan er mee:
Lijstje namen, en dan staat er alsnog dat patrique meegaat, maar alle data een probleem vind
Maar, ik ben er uiteraard bij!
Ik ag toch ook meequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja anders wordt het te laat, dus je neemt maar vrij
Bella, ja anders kon ik dr niet daggeren op de meet... DUS GAAT OVER DE MEET!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of Bella ongesteld zou zijn, JJH een kut taxichauffeuse zou zijn, enz. is niet bepaald over de meet lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |