Je opent het topic zelf, je bent al zo vaak afgezeken en uitgescheten op FOK! en nog dacht je dat dat nu niet zou gebeuren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja huppel, maar niet op deze manier dit topic
Geil hequote:
tja lekker elkaars kleren aantrekken en een roze paraplu binnen opsteken al lachend in de spiegel.. we hebben het allemaal weleens gedaan toch ?quote:
Die paraplu was me niet eens opgevallen, ik kan niet anders dan naar dat broekje kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tja lekker elkaars kleren aantrekken en een roze paraplu binnen opsteken al lachend in de spiegel.. we hebben het allemaal weleens gedaan toch ?![]()
Komen wij aan met ons piratenfeestjequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tja lekker elkaars kleren aantrekken en een roze paraplu binnen opsteken al lachend in de spiegel.. we hebben het allemaal weleens gedaan toch ?![]()
Ik ben gefascineerd door dat gespierde torso van hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die paraplu was me niet eens opgevallen, ik kan niet anders dan naar dat broekje kijken
Dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
De grote vraag is: Why dude, why? Leuk voor GSK, kan ze je uitlachen, maar geen enkele zelfrespecterende man zou dit toch doen?
Wtf
Een zelfrespecterende man zou al niks met TS beginnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
De grote vraag is: Why dude, why? Leuk voor GSK, kan ze je uitlachen, maar geen enkele zelfrespecterende man zou dit toch doen?
Wtf
Ik denk dat hij er wel een handjob aan heeft overgehouden hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
Wtf
Als ik een paar jaar jonger was...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door dat gespierde torso van hem
Je vriend wordt gedist Esmeralda...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou, het kan erger hoor.
Ze vond het leuk dat hij net zo ging praten zoals ik vroeger deed toen zij en ik wat hadden.
Daarom heeft ze waarschijnlijk nu ook een relatie met die gast, kan geen andere reden bedenken
Ik zou haar doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zelfrespecterende man zou al niks met TS beginnen
Paar jaar jonger, blind, doof en rolstoelgebonden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als ik een paar jaar jonger was...Ik lig dubbel hier
Esmerallda17 is niet vies van malle dingen. Haar wurgsekstopic was ook al zo'n toppertje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Michhas het volgende:
Wtf
Amenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zelfrespecterende man zou al niks met TS beginnen
Judging by the pictures houdt dit vrolijke jongetje niet van handjobsquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel een handjob aan heeft overgehouden hoor
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar jaar jonger, blind, doof en rolstoelgebonden.
Dan zou ik er pas over gaan nadenken en nog eerder op de hond duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |