Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit kan je niet menenEsmerallda17 heeft nu met die tranenboy van het forum?
Wil die wel wurgseks doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit kan je niet menenEsmerallda17 heeft nu met die tranenboy van het forum?
Waarom sta jij een crazay z'n kant?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Esmeralda is dit nu echt nodig?
Kappen nou met dat kinderachtige gedoe
quote:Vincent (149)
gisteren, 23:56
Was idd weer heerlijk gezellig:heartbouncing:
Je kan altijd bij me terecht liefie oke liefie, alsk ergens mee zit, zalk proberen eroer te praten
Schaatsen lijkt me tof!
Hvj xxxx kroellie
Gewoon posten die foto'squote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dit topic is 1. niet eens zo bedoeld en kan geen slotje aan vragen ofzo
En kijk eens naar je zelf? Ik verlaag mijn niveau, ik kan hier ook foto's gaan plaatsen wat jij nog even gedaan hebt, maar doe ik ook niet. Ik zeik je niet af , ik vroeg me iets af waarom je iets deed. Dat is geheel wat anders. Waarom worden je posts btw niet eens gezien
Fotoboek van Exentric90quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef zovty het volgende:
[..]
GSK is esmeralda, lipjes is crasaai39821 en wie is die jaeenkloon/excentric dan?
Ik sta aan niemands kantquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom sta jij een crazay z'n kant?
xx kroellie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef Haarklip het volgende:
Tranenboy stuurt regelmatig geweldige krabbels naar Esmeralda.
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef Exentric90 het volgende:
Wie zorgt er voor dat dit topic vanavond ook nog loopt?Hebben we vanavond weer een leuke nachtbagger!
Daar is Jaeenkloon al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef Exentric90 het volgende:
Wie zorgt er voor dat dit topic vanavond ook nog loopt?Hebben we vanavond weer een leuke nachtbagger!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Glenn_de_Man het volgende:
Yo bitch ! Glenn in da house. waarom tranenboy ?! je had mij kunnen hebben bitchpeace
Yo bitch ! Glenn in da house. waarom tranenboy ?! je had mij kunnen hebben bitchpeace
Over lipjes gesproken..quote:Vincent (149)
13 okt, 15:21
Gelukkig maar.
Ah, moet ik jou lipjes nat maken dan?
Graag een samenvatting van de rol van iedereen in dit verhaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Daar is Jaeenkloon al.Wat is nu precies jouw rol in het hele verhaal?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef Exentric90 het volgende:
Lekker op tijd met dat advies hequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Re het volgende:
ik zou zeggen, laat het rusten voordat je een FOK!icoon wordt, en dat is niet altijd even positief
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Graag een samenvatting van de rol van iedereen in dit verhaal
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Daar is Jaeenkloon al.Wat is nu precies jouw rol in het hele verhaal?
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Graag een samenvatting van de rol van iedereen in dit verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |