Waar zie je dat dan ? Zeker weer Alltid ??quote:Op donderdag 18 november 2010 08:51 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb in de beker iemand uit de VIIIZoals verwacht...
Doelde er meer op dat het op zichzelf weinig zinvol is om hem verder door te trainen als je een 'beter' alternatief hebtquote:Op donderdag 18 november 2010 00:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb hem voor minder gekocht.. dus winst maak ik er sowieso op.. daarom gaat ie begin volgend seizoen in de verkoop..
Oui, ouiquote:Op donderdag 18 november 2010 09:07 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan ? Zeker weer Alltid ??
Daar zul je toch zelf het beste zicht op hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net een mail dat er wellicht een potentieel NT in mijn jeugd rondloopt... ben benieuwd!
Ik zie het nietquote:Op donderdag 18 november 2010 09:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oui, oui
Je team heeft een bekerrang, klik er op en je ziet aan wie je volgens Alltid (meestal wel juist) gekoppeld bent
quote:
Bekerrang is dus 19871, zoek deze op in de lijst en zie dat je volgens Alltid gekoppeld bent aan Golden Shadows (bekerrang 12898)quote:Hoofdpagina voor LFJ Breda
Manager: DutchieBre
1. in VIII.1927 | 4423. van 16384 in VIII | Gem TSI: 2157 | Gem leeftijd: 21 | Bekerrang: 19871 | Promoveert naar: VII.943 of VII.70
Als lager spelend team heb je het in de beker altijd lastig... Het is niet willekeurig, maar nr. één speelt tegen de nummer laatst, nr. twee tegen de nr. één na laatst, etc. etc.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:21 schreef DutchieBre het volgende:
Aah, die gaat dus uitkomen in VI .. Kom ik weer niet verder als ronde 1
redelijk verdedigen, max onbekend.... en slecht vleugel max... de rest nog onbekend... ik ga wel het trainingsvoorstel volgen om dit verder uit te zoeken... de vorige scoutopdracht heeft me 4 miljoen opgeleverdquote:Op donderdag 18 november 2010 09:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar zul je toch zelf het beste zicht op hebbenWelke (bekende) stats heeft 'ie?
Dat was een goed keeper?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
redelijk verdedigen, max onbekend.... en slecht vleugel max... de rest nog onbekend... ik ga wel het trainingsvoorstel volgen om dit verder uit te zoeken... de vorige scoutopdracht heeft me 4 miljoen opgeleverd
Hehe.. Gewoon een berichtje op basis van "sterren/leeftijd" dus. Anyways, bij jonge spelers is het altijd interessant om z.s.m. de potentie proberen te achterhalen. Af en toe zit er inderdaad een goudmijntje tussenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
redelijk verdedigen, max onbekend.... en slecht vleugel max... de rest nog onbekend... ik ga wel het trainingsvoorstel volgen om dit verder uit te zoeken... de vorige scoutopdracht heeft me 4 miljoen opgeleverd
Met redelijk Verdedigen en U-20 leeftijd (+-) als ik me niet vergis..quote:
Met redelijk verdedigen is ook wel heul erg lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met redelijk Verdedigen en U-20 leeftijd (+-) als ik me niet vergis..
quote:
dat dusquote:Op donderdag 18 november 2010 09:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met redelijk Verdedigen en U-20 leeftijd (+-) als ik me niet vergis..
Klopt ja. Het is ook dat ik nu echt niks beters heb om me hier voorlopig even op te focussen, komt er iets beters langs dan ga ik daar waarschijnlijk voorquote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nadeel van Keepen is het beperkte aantal (namelijk: 1) trainingsplekken. Heb je een potentieel goed keepertje in je jeugd, dan betekent dat dat je al je andere talenten (mits aanwezig) niet/nauwelijks training kunt geven. Afhankelijk van leeftijd (17j0d of ouder), subskill (goed zeer laag/zeer hoog) en bijstats (verdedigen/spelhervatting) varieert dan de prijs van pakweg 200k-2mln (exceptionele talenten daargelaten).
Met potentie matig Verdedigen of hoger kun je die gok wel nemen, blijft het Verdedigen steken op 'zwak' en heb je andere talenten, dan zou ik altijd daar voor kiezen.. Zo heeft bij mij Henk ten Hove training gekregen tot zwak Verdedigen, kans is reëel dat hij z'n potentie van goed Keepen nooit waar gaat maken, simpelweg omdat ik 'betere' trainees heb qua Verdedigen, Positiespel en Passen.. Althans, ze gaan (samen) zeker meer geld opleveren dan die ene keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |