quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah toch iemand die reageert, werd al woest
Mwah ben ziek, maar verder wel, en met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed?
Weer bijgekomen?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Man die moordenaars vermoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:37 schreef Chowi het volgende:
Dexter, is dat leuk? Ik hoor er veel verhalen over, maar heb eigenlijk nog niet echt de tijd gehad me erin te verdiepen. Waar gaat het eigenlijk überhaupt over?.
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Mwah ben ziek, maar verder wel, en met jou?
Weer bijgekomen?
Qua spanning wel. Overall eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
Is seizoen 4 echt beter dan seizoen 1?
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Qua spanning wel. Overall eigenlijk ook wel.
Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond er weinig aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dexter boeit in seizoen 5 nog net zo als in seizoen 1. Zit erg goed in elkaar.
Denk een virusje, ik heb last van mijn maag en buik, kan niks binnen houden nog geen slok waterquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beterschap dan maar
Ja voel me weer prima, was even ontremd afgelopen zondag maar ben nu weer gekalmeerd gelukkig
Heb je gewoon griep?
De 1e vond ik ook vrij weinig aan... 2de werd al beter, net als de 3de. En toen bleef ik hangenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 1 aflevering gezien en ik vond er weinig aan
Ja misschien plak ik er nog wel 1 achteraan, zit ook te koken, koorts dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keuze trouwens Kal, een dagje thuis.
Nah ik viel erin ergens, maar vond het zo vaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
De 1e vond ik ook vrij weinig aan... 2de werd al beter, net als de 3de. En toen bleef ik hangen
Mehhh, neem je tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja misschien plak ik er nog wel 1 achteraan, zit ook te koken, koorts dus
Het is een serie waar je het verhaal erachter moet weten om het te kunnen volgen, dus dat is neit zo gekquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik viel erin ergens, maar vond het zo vaag
Gelijk heb je...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja misschien plak ik er nog wel 1 achteraan, zit ook te koken, koorts dus
Komt goedquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een serie waar je het verhaal erachter moet weten om het te kunnen volgen, dus dat is neit zo gek
Misschien maar eens vanaf deel 1 kijken danquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef series altijd de tijd en alles bevalt me wel. Heb ik uberhaupt een kwaliteitsdrempel?
O ja, Heroes ben ik na seizoen 2 afgehaakt. Dat had ik na 1 al wel kunnen doen.
Ah, dus als ik het wil gaan kijken moet ik bij seizoen 1 beginnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een serie waar je het verhaal erachter moet weten om het te kunnen volgen, dus dat is neit zo gek
Yup... anders is het wel echt lastig te volgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dus als ik het wil gaan kijken moet ik bij seizoen 1 beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |