Hardstylequote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
no time to waste dan maar... maar waarom die drie nummers?
omdat ik daar uit MOET kiezenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
no time to waste dan maar... maar waarom die drie nummers?
Als je een pic van jezelf post, kiezen we.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
omdat ik daar uit MOET kiezen
hahahaha, waarom dat xd.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:46 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Als je een pic van jezelf post, kiezen we.
Goed idee, dan zal ik een welgemeende analyse van de 3 tracks maken.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:46 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Als je een pic van jezelf post, kiezen we.
Okee.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef Daphne-147 het volgende:
oke, omdat jullie zo aardig doen.
ff op photobucket zetten, unos momentos.
Helaas.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:01 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.google.nl/imag(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Toch een beetje dubieus...
quote:
Hadden jullie nou echt gedacht dat ze een foto van zichzelf ging posten nadat wij zogenaamd zo aardig waren?quote:
Haha je ziet T-Killer en ik nog heel kort voorbijkomen tijdens zown birdeye shot van het feestfabriekgedeeltequote:Op donderdag 18 november 2010 10:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zie nou die beelden van de feestfabriek, maar waar blijft nou mijn gratis DVD?
jy hebt 'm door. Maarja, als jullie echt aardiger doen kan ik wel een va mezelf plaatsen en niet van me zus xd.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie nou echt gedacht dat ze een foto van zichzelf ging posten nadat wij zogenaamd zo aardig waren?
Maar voor deze erg geniale trolactie zal ik even zeggen dat ik zou gaan voor the human soul omdat ik die ooit wel eens leuk heb gevonden.
Maar moet je per se 1 van die 3 aftermovies kiezen?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
jy hebt 'm door. Maarja, als jullie echt aardiger doen kan ik wel een va mezelf plaatsen en niet van me zus xd.
The Human Soul. En nu een foto van jezelluf?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
jy hebt 'm door. Maarja, als jullie echt aardiger doen kan ik wel een va mezelf plaatsen en niet van me zus xd.
ja, was de opdracht om zo uit je hoofd 3 nummers op te dreunen en dan thuis uitkiezen welke je neemt. Dusja, ben al telaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar moet je per se 1 van die 3 aftermovies kiezen?
Anders zou ik namelijk sowieso voor een aftermovie van Bass Events (de organisatie) gaan, want die aftermovies zijn gewoom vetter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |