Ik heb even opgezocht wat nu eigenlijk een screech isquote:Op donderdag 18 november 2010 14:16 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
oooh, je bedoeld de screeches?
Jah, Pollen heeft daar een heel typische stijl in, daarom lijken zoveel van die nummers op elkaarquote:Op donderdag 18 november 2010 14:16 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
oooh, je bedoeld de screeches?
Pcies die herken je meteen. Maar worden nu erg boring in mijn ogen.... orenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jah, Pollen heeft daar een heel typische stijl in, daarom lijken zoveel van die nummers op elkaar
quote:@DailymomentsNL Daar krijg je meer info over zodra hij beschikbaar is.
Melden doet wil je mijn vriendje zijn op partyflock?quote:
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 14:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Melden doet wil je mijn vriendje zijn op partyflock?![]()
Mee eens. Hoewel ik het album zeker wel goed vind! Maar kan het niet zo goed achter elkaar blijven luisteren, krijg een beetje hoofdpijn van dat drukke screech-gedoequote:Op donderdag 18 november 2010 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pitcher album geluisterd op mijn werk.
En zoals verwacht, klinkt redelijk hetzelfde. Het geluid van fusion is gewoon horror. Wat hierboven al gezegd is, van die screeches. Gewoon die geluiden die je in een horrorfilm kan afspelen.
Ik vind de albums van Project 1 en Crypsis ongeveer hetzelfde. Alles in dezelfde stijl, toch prima te luisteren! Ook het album van D-Block & S-Te-Fan is zoquote:Op donderdag 18 november 2010 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee, Project 1 en Crypsis hebben het echt zo slecht nog niet gedaan.....
Eigenlijk best wel slecht....maar ik heb dat album nog nooit geluisterdquote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Album met de ultieme variatie blijft natuurlijk Authentic Style, ondanks het feit dat dat een dubbelalbum is.
Ik zeg haal je schade nu nog in!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel slecht....maar ik heb dat album nog nooit geluisterdIk schaam me rot eigenlijk
Ik moet toegeven dat ik die eigenlijk ook nooit heb geluisterd.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel slecht....maar ik heb dat album nog nooit geluisterdIk schaam me rot eigenlijk
Blijft lekker!quote:
Dan post ik er ook eentje van de eerste CD die hard doorramt met dikke reversed basses.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die van Acti is inderdaad top, leuke afwisseling melodieuze catchy platen en het hardere werk
[..]
Blijft lekker!
En CD2 staat natuurlijk ook nog vol van zijn oudere klappers
Die staan allebei op CD2 toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan post ik er ook eentje van de eerste CD die hard doorramt met dikke reversed basses.
En eentje van de 2de CD die ik erg lekker vind.
Oja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die staan allebei op CD2 toch?
Eensch! Goede nieuwe aanwinst voor Fusionquote:Op donderdag 18 november 2010 16:07 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe Jack Of SoundDeze kerel maakt echt zulke dikke nummers
![]()
Apart stijltje, maar I LUV IT![]()
Samenvatting: Authentic Style staat gewoon bomvol dikke tracksquote:Op donderdag 18 november 2010 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oja, je hebt helemaal gelijk.
Even compenseren:
Ooh dies lekkahquote:Op donderdag 18 november 2010 16:07 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe Jack Of SoundDeze kerel maakt echt zulke dikke nummers
![]()
Apart stijltje, maar I LUV IT![]()
Alle nummers van dat album wat hier net zijn gepost zijn fokking dikquote:Op donderdag 18 november 2010 16:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eensch! Goede nieuwe aanwinst voor Fusion
[..]
Samenvatting: Authentic Style staat gewoon bomvol dikke tracks
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef Daphne-147 het volgende:
welke vinden jullie de beste hieruit ?
no time to waste - wldstylez
the nature of our mind - DBSTFN
the human soul - DBSTFN
no time to waste dan maar... maar waarom die drie nummers?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef Daphne-147 het volgende:
welke vinden jullie de beste hieruit ?
no time to waste - wldstylez
the nature of our mind - DBSTFN
the human soul - DBSTFN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |