Ben het met je eens over beide albums. Het Alphaverb album staan best leuke tracks op, maar alleen het spul dat hij al een tijdje draait (Back, Destination Nowhere, Otherside) vind ik er bovenuit steken. Een gegeven paard mag je eigenlijk niet in de bek kijken, maar deze CD kan wat mij betreft niet tippen aan de betere albums (DBSTF/Project 1/Crypsis).quote:Op donderdag 18 november 2010 09:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ja, ik val geen fans aan van AVIO en Alphaverb. Ieder zijn smaak natuurlijk.
Maar de term 'Dikke melodietjes' is tamelijk overdreven. Zover ik in de auto heb gehoord zijn de melodieën in vele tracks toch maar 4 noten die elke keer worden herhaald. Dat noem ik geen dikke melodietjes.De kicks zijn best ok, maar ik weet niet het klinkt gewoon echt saai, hetzelfde en te makkelijk.
En de pitcher, ja ik verwacht veel dezelfde 'Fusion geluiden' die ook veel terug komen in de tracks van Dozer en Zany. En die mij onderhand beginnen te vervelen. Dus variatie zal ver te zoeken zijn.... Maar ik laat me verrassen vanmiddag.
Yep, dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:52 schreef 16meter het volgende:
Het Alphaverb album staan best leuke tracks op, maar alleen het spul dat hij al een tijdje draait (Back, Destination Nowhere, Otherside) vind ik er bovenuit steken.
Niet echt bijzonder maar zal me hoe dan ook wel vermakenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zie nou die beelden van de feestfabriek, maar waar blijft nou mijn gratis DVD?
http://events.q-dance.nl/2010-12_31-december_qountdown/
Area 1:
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Waverider
Wildstylez
Ivan Carsten
Stephanie
Zatox
Pavelow
Frequencers
The Vision
Nitrouz
Crypsis
The Pitcher
Ben je nou niet geneigd om lekker alles gewoon via de illegale weg binnen te halen?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Qountdown line up mwoh... Niet aanwezig ook.
Ondertussen zijn de problemen met hardstyle.com nog steeds niet opgelost...
Mwoh. Maar haal 't de volgende keer wel ergens anders.... Hier wordt je ook moe van...quote:Op donderdag 18 november 2010 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben je nou niet geneigd om lekker alles gewoon via de illegale weg binnen te halen?
K probeer je niet een andere smaak op te dringen, maar saai/hetzelfde en te makkelijk? dan zou ik je oren of je boxen eens laten nakijken.. er zit zoveel extra's in die Alphaverb tracks.. zoals k eerder al zei die dubbele bass in Controlled Chaos (The Otherside etc, t bekendere spul, ga k niet meer behandelenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ja, ik val geen fans aan van AVIO en Alphaverb. Ieder zijn smaak natuurlijk.
Maar de term 'Dikke melodietjes' is tamelijk overdreven. Zover ik in de auto heb gehoord zijn de melodieën in vele tracks toch maar 4 noten die elke keer worden herhaald. Dat noem ik geen dikke melodietjes.De kicks zijn best ok, maar ik weet niet het klinkt gewoon echt saai, hetzelfde en te makkelijk.
En de pitcher, ja ik verwacht veel dezelfde 'Fusion geluiden' die ook veel terug komen in de tracks van Dozer en Zany. En die mij onderhand beginnen te vervelen. Dus variatie zal ver te zoeken zijn.... Maar ik laat me verrassen vanmiddag.
ze is gewoon goed met haar mondquote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef NLS04 het volgende:
snap ook niet dat stephanie tegenwoordig overal staat.. Is het linksom niet gelukt met gostosa dan proberen ze het nu rechtsom met haar.. :R
Denk het wel. Doe het goed bij m'n vrienden en in de zuipkelder hierquote:Op donderdag 18 november 2010 12:14 schreef eQuaL het volgende:
En wordt dit de nieuwe Just as Easy? Vind hem eigenlijk wel leuk
Eensch !quote:
'quote:Op donderdag 18 november 2010 14:04 schreef Krulliewullie het volgende:
Heb net de helft van het album geluisterd van The Pitcher. Nummers op zich vind ik nice, Fuck Hardstyle is wel een heel diep dieptepunt. Maar het valt me op dat ze zo druk en onrustig klinken, vooral als je meer van de nummers achter elkaar hoort. Hij gebruikt ook heel vaak van die 'schreeuwende klanken', geen idee hoe ik dat beter moet omschrijven.
oooh, je bedoeld de screeches?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja die echte Pollen-sounds, hoor je ook bij Dozer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |