Hij komt wel eens lang op feestjes jaquote:Op woensdag 17 november 2010 00:56 schreef stoeltafel het volgende:
Snap je reactie maar vond het wel ff leuk. Nummer is vaak gedraaid zeker.
Yep, er zijn genoeg soorten oordoppen tegen gehoorsbeschadiging. Ik zoek even een goed linkje voor je!quote:Op woensdag 17 november 2010 02:08 schreef stoeltafel het volgende:
Ga tegenwooridig vrij veel naar hardstyle feesten waar het geluid structureel te hard staat.
Laatst was de bass zo erg dat ik niet eens voorin wou staan. Kan nog perfect horen en wil dit graag houden.
Nu luister ik dagelijks hardstyle icm een koptelefoon. Zijn er daarom speciale oordoppen voor dance muziek ?
Gebruik zelf al jaren de partyplug van Alpine, nooit last na een concert of feest.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef stoeltafel het volgende:
Zal eens kijken. Heb er al eens over gelezen op tweakers en fok. Vroeg me alleen af of je voor dance muziek andere nodig hebt.
Nee, maakt niet uit. Hangt er gewoon puur vanaf wat je zelf confortabel vind en acceptabel qua prijs/geluidskwaliteit.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef stoeltafel het volgende:
Zal eens kijken. Heb er al eens over gelezen op tweakers en fok. Vroeg me alleen af of je voor dance muziek andere nodig hebt.
Dat is dus echt een teken dat je oordoppen moet halen man, dat is alleen maar chiller eigenlijk...Maarja, wie ben ik om dit tegen je te zeggenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
Jongeeee, na Thunderdome gewoon een week lang een piep in de oren gehad
Hopelijk dit jaar weer
Omdat jij meebetaalt aan het gehoorapparaat dat hij over een paar jaar vergoed krijgt van de zorgverzekering.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maarja, wie ben ik om dit tegen je te zeggen
Tom ?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maarja, wie ben ik om dit tegen je te zeggen
Doe de groeten aan Tinnitusquote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
Hopelijk dit jaar weer
Gehoorbescherming #6 Hè!?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
Hopelijk dit jaar weer
* ReMcOrE was aanwezig bij de eerste live-act van AVIO ooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zekers, was mijn eerste ervaring met AVIO live.
vroegah, op 1 december 2006 was er de eerste editie van Quake Dance en daar kwam na een uurtje Alphaverb ineens Intractable One tevoorschijn, met laptop et.cquote:
x2quote:
quote:Sint zat te denken,
Wat zal ik hardstyle minnend Nederland dit jaar eens schenken?
Een XXlerator op mijn verjaardag is ondertussen traditie, daarom verdient ook 2010 een editie.
De feestpiet kan weer vol aan de bak, want nog nooit was een XXL line-up zwak.
Uren zit de Piet te peinzen, hij wil namen waar de liefhebber z'n vingers bij aflikt en hem spontaan doen grijnzen.
Diepe bassen en snoeiharde kicks, mooie synths en goed uitziende chicks.
Welke DJs passen er in dat plaatje? Welke artiest heeft er in z'n agenda nog een gaatje?
Dan weet Piet het, deze mannen vraag ik zeker.
Met hun staat van dienst verdient Deepack een beker.
The Prophecy is volgens Piet een echte klassieker, Sint roept "Als act is er niemand energieker!".
Uit de Scantraxx stal moeten Frontliner, Wildstylez en Krusaders komen. Hun hits kunnen de kenners ondertussen wel dromen. (doordenkertje)
Frontliner doet zijn kunstje zelfs live, Sint waardeert zijn tracks om hun enorme drive.
De Psyko Punkz zijn dit jaar als een raket naar de top geschoten. Dat verdient wel wat meer dan een handvol pepernoten.
Een set op XXlerator lijkt de Sint een gepast geschenk. Met Bass Boom gaat de hele tent los in een oogwenk.
Devon K. is er vanzelfsprekend ook bij. Met zijn skills en uitstekende platenkeuze maakt hij Sint altijd blij.
De afsluiter moet van de Feestpiet keihard. Nosferatu is in dit rijtje daarom zeker niet apart.
Wat Sinterklaas tijdens zijn feestje niet toestaat is inkakken. Nosferatu's opdracht: laat iedereen z'n laatste energie eruit hakken.
Natuurlijk is er ook iemand nodig om dit avondje aan elkaar te praten. Sint rekent Da Syndrome sinds jaar en dag tot zijn maten.
Deze ADHD'er gaat non-stop door, dat maakt hem als MC hier de aangewezen persoon voor.
Sint hoopt iedereen op 4 december in The Matrixx te zien, een afterparty is er op zijn stoomboot nadien.
Voor pepernoten en ander snoepgoed zorgen Sint en zijn Pieten, deze avond wordt maximaal genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |