Ik kreeg op een gegeven moment een bericht in mn fobo van Jan..toen ben ik het even terug gaan lezen en het beviel me niet. Gelukkig blijft het meestal bij één of twee posts.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:22 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hahahaha!
Dan zie je de volgende dag allemaal heul vage posts onder je eigen username waar je totaal NIETS meer van weet!
Nee? Dan is het dus Veldmantime!quote:
YES ofzo:Dquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallo ainoo, je bent net op tijd voor Veldmantime
Te weinig mensen online + voortgezet op een plek zonder debiele administratoren en moderatoren.quote:
I CAN'T STOP RAVINGquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walgelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Te weinig mensen online + voortgezet op een plek zonder debiele administratoren en moderatoren.
Dus nu is dit topic een Veldmantimetopic.
Het IS geweldig, je moet het alleen nog waarnemen, proevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef Falukorvarna het volgende:
hahaahah waarom vind ik Veldmantime zo geweldig?
Ja hier ook hoor...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment een bericht in mn fobo van Jan..toen ben ik het even terug gaan lezen en het beviel me niet. Gelukkig blijft het meestal bij één of twee posts.
ik kom de boel effe versterken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef zyx1981 het volgende:
1 Laaf voor dit trage topic:
[ afbeelding ]
Gebrek aan nachtserenade.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Veldmantime
of het gebrek aan een fatsoenlijk topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |