Hallo, ik zie je dan wel weer wanneer er fatsoenlijk te reageren valt zonder afbeeldingen van BIEREN EN TIETEN!!111!!!11 en ander proletengeschreeuw. Of niet, omdat ik dan slaap.quote:
Denk het niet, tempo waarin dit topic gaat, dan slaap ik al voordat het op pagina 5 is..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallo, ik zie je dan wel weer wanneer er fatsoenlijk te reageren valt zonder afbeeldingen van BIEREN EN TIETEN!!111!!!11 en ander proletengeschreeuw. Of niet, omdat ik dan slaap.
Welterusten dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk het niet, tempo waarin dit topic gaat, dan slaap ik al voordat het op pagina 5 is..
POH LKKREN TIETEN KOM JE OOK NAAR DE MEET VOLGENDE WEEK?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef 78RPM het volgende:
Kenne ze nie groter dan?![]()
[ afbeelding ]
]quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen, volgensmij mis ik niks![]()
Slaap lekker
Respect voor slome nachtbagger stink-ui meld zichquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen, volgensmij mis ik niks![]()
Slaap lekker
Ik heb het ook koud!quote:
kom bij mij in bed liggen, hoe meer zielen hoe meer warmte!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:14 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud!![]()
Hoekhuis aan het water, kachel die niet lekker werkt... brrrrr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |