Flikker een eind op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Zwolsboy het volgende:
Dragonbal Z is trouwens een jaren 80 serie![]()
![]()
Mensen die Pokèmon keken zijn kneuzen en horen achter de traliestoekomstig tuig.
Meneertje mocht geen tv kijken van zijn gereformeerde ouders toen hij klein wasquote:
Ja! Bazenserie!quote:
Deze twee vond ik best wel faal.quote:
haha oja.. hoe kwamen ze in godsnaam bij om Simon belmont zo te tekenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Pulzzar het volgende:
Kent iemand Captain N nog?
Gaat over een gozer die van zijn Nintendo-computer een schok krijgt en zo in videoland terechtkomt. Als kind vond ik het spannend, maar als volwassene vind ik die stem van Motherbrain erg grappig.
[ afbeelding ]
Ren & Stimpy is er echt eentje in een eigen categorie, prachtige absurditeit.quote:
ugh, die mario series zijn ook om te janken. Ik was sinds mijn tweede al fan van de games, dus die serie was zo teleurstellend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef ButcherPete het volgende:
[..]
haha oja.. hoe kwamen ze in godsnaam bij om Simon belmont zo te tekenen.
Zo had je van Zelda ook zo'n slechte serie
Inderdaad en ik vind het zo treurig dat Nederland zijn eigen series niet meer maakt maar het lekker makkelijk uit Belgie haalt. En RTL is ook zo'n zuinige kutzender geworden zeg de Club van Sinterklaas is gewoon een herhaling van een oud seizoen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:00 schreef Yi-Long het volgende:
Eens met klacht. Ik wil niet zeggen dat de moderne tekenfilms en series slechter zijn, want dat is niet zo, maar ze worden hier in NL momenteel wel allemaal compleet verneukt door die nasynchronisaties....
Nick ook hoor! Dat slot marsepeinstein is herhaling van vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad en ik vind het zo treurig dat Nederland zijn eigen series niet meer maakt maar het lekker makkelijk uit Belgie haalt. En RTL is ook zo'n zuinige kutzender geworden zeg de Club van Sinterklaas is gewoon een herhaling van een oud seizoen.
Verschrikkelijk ik heb als kind zo genoten van de Club van Sinterklaas maar dat wordt de kindertjes van nu niet meet gegund een schande.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nick ook hoor! Dat slot marsepeinstein is herhaling van vorig jaar.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Ren & Stimpy is er echt eentje in een eigen categorie, prachtige absurditeit.
Die lach van Ren is me ook altijd bijgebleven:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |